Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
RDW w Hrubieszowie. Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 844 Chełm – Hrubieszów – Witków – Dołhobyczów – granica państwa w m. Hrubieszów ul. Zamojska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: [84] 696 20 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.hrubieszow@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja drogowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Hrubieszowie. Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 844 Chełm – Hrubieszów – Witków – Dołhobyczów – granica państwa w m. Hrubieszów ul. Zamojska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b04fc74-b677-43de-907d-c850f4600ec4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084129/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 RDW w Hrubieszowie Remont chod.DW844 Chełm-Hrubieszów-Witków-Dołhobyczów-gr.państwa w m. Hrubieszów ul.Zamojska od km 54+102 do km 54+526,od km 54+537 do km 54+673,od km 54+707 do km 54+729 (str. pr.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,190484,2223205f0e341015da78cc3a6a360a65.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2024, poz. 1513), tj. za pomocą elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,190484,2223205f0e341015da78cc3a6a360a65.html (dalej zwaną: „Platformą”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego www.zdw.lublin.pl
2. Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonych na Platformie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Platforma, wskazana w pkt. XI SWZ, wykorzystywana będzie w niniejszym postępowaniu, jako środek komunikacji elektronicznej do: składania ofert, wszelkich dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą a także: udostępniania SWZ, informacji o modyfikacji SWZ, przekazywania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wyjaśnień treści SWZ o zamówieniu, wezwań do wyjaśnień lub uzupełnienia, wezwań do przedłożenia dokumentów i oświadczeń, wyjaśnień Wykonawców kierowanych w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, uzupełniania dokumentów (oświadczeń lub pełnomocnictw), udostępnienia informacji z otwarcia ofert, informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania wraz z zawiadomieniami skierowanymi do Wykonawców, udostępniania ofert, przekazywania wniosków o przedłużenie terminu związania ofertą i ważności wadium oraz zgód w tym zakresie.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
3. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie. W niniejszym postępowaniu rejestracji oraz logowania wymaga:
- złożenie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;
- złożenie oferty.
Logowania wymaga również przekazywanie wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, kierowane w toku badania i oceny ofert.
WAŻNE!: Wykonawca przed złożeniem wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz przed złożeniem oferty winien dokładnie zapoznać się ze szczegółową instrukcją dostępną na Platformie pod linkiem: https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
4. Złożenie oferty i pozostałych dokumentów oraz oświadczeń, o których mowa w pkt. VIII ust.1 SWZ wymaga zarejestrowania się przez Wykonawcę lub, w przypadku posiadania konta na Platformie, zalogowania. Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się albo logując Wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na Platformie.
5. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo - techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składania, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcjach Użytkownika, dostępnych na Platformie pod linkiem:
https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Za datę złożenia oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji rozumie się datę ich wpływu na Platformę, tj. w przypadku złożenia oferty datę wyświetlaną na koncie Zamawiającego wskazaną w kolumnie „data złożenia oferty”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w
Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.
- z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila:
iod@zdw.lublin.pl*
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego: RDW w Hrubieszowie. Remont chodników prowadzonym w trybie podstawowym.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710
z późn. zm., dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: R3.ST.371.2.2025.nn
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 121486,70 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest: remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 844 Chełm – Hrubieszów – Witków – Dołhobyczów – granica państwa w m. Hrubieszów ul. Zamojska od km 54+102 do 54+526, od km 54+537 do km 54+673, od km 54+707 do km 54+729 (str. prawa)
Zakres robót obejmuje następujące elementy, które szczegółowo są zawarte w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i STWiORB i obejmuje:
Droga wojewódzka nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa m. Hrubieszów ul. Zamojska od km 54+102 do km 54+526 str. prawa
1. CHODNIK
1.1 Mechaniczne odsłonięcie krawędzi nawierzchni chodnika do uzyskania szerokości ciągu 2,50 m (chodnik o nawierzchni bitumicznej) (424 x 0,5) x 2 - 424,00 m²
1.2 Regulacja wysokości istniejących zaworów sieci wodociągowej umieszczonych w chodniku - 11,00 szt.
1.3 Regulacja wysokości istniejących studni sieci kanalizacji sanitarnej umieszczonych w chodniku - 2,00 szt.
1.4 Regulacja wysokości istniejących studni sieci telekomunikacyjnej umieszczonych w chodniku - 8,00 szt.
1.5 Wymiana kompletu pokryw studni sieci kablowej telekomunikacyjnej (studnie dwuotworowe) umieszczonych w chodniku wraz z dostosowaniem wysokości do remontowanej nawierzchni chodnika (pokrywy z możliwością umieszczenia logo operatora)- 4,00 szt.
1.6 Rozbiórka zawyżonej nawierzchni chodnika (korzenie pnia drzewa) wraz z usunięciem korzeni i uzupełnieniem podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5mm stabilizowanym mechanicznie o gr. 10 cm. Materiały z rozbiórki do zagospodarowania w gestii Wykonawcy (2,0 x 2,9) - 5,80 m2
1.7 Wykonanie warstwy ścieralnej gr. min. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70 KR 3-4 wraz z oczyszczeniem, skropieniem i wykonaniem wcięć przy połączeniach z istniejącą nawierzchnią i krawężnikiem oraz z wyrównaniem zaniżonej nawierzchni chodnika o śr. gr. 10 cm mieszanką mineralno - asfaltowa (424 x 2,2) - warstwa ścieralna (1,0 x 0,5), (1,0 x 0,5), (2,0 x 1,0) – wyrównanie - 935,80 m2
1.8 Obustronne uzupełnienie poboczy chodnika gruntem wraz z plantowaniem i obsianiem trawą o śr. gr. 5 cm (424x2) = 848 m - 208 m (zjazdy 104 m x 2) = 640 m x 0,5 m- 320,00 m2
1.9 Przełożenie (dostosowanie do wysokości nawierzchni remontowanego chodnika) istniejących zjazdów oraz dojść do posesji wraz z uzupełnieniem podsypki cementowo - piaskowej gr. 4 cm (chodniki i dojścia z kostki brukowej, płytek bet. lub płyt ażurowych) - strona prawa chodnika (1,0 x 1,0), ( 8,0 x 1,5 ), (2,6 x 1,0), (1,0 x 0,5), (1,2 x 1,0), (1,0 x 0,5), (1,0 x 0,3), (6,0 x 1,0), (4,0 x 1,0), (1,2 x 0,5),(1,2 x 0,5), (3,5 x1,0) -32,80 m2
1.10 Przełożenie (dostosowanie do wysokości nawierzchni remontowanego chodnika) istniejących dojść do przejść dla pieszych wraz z uzupełnieniem podsypki cementowo - piaskowej gr. 4 cm (dojścia z kostki brukowej) - strona lewa chodnika (4,3 x 1,5), ( 4,0 x 1,5 ) - 12,45 m2
1.11 Wykonanie poszerzenia dojścia do przejścia dla pieszych (3,2x1,0) (przejście w kierunku Szkoły) wraz z wykonaniem koryta gr. 25 cm oraz podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o C3/4 gr. 15, podsypki cementowo piaskowej 1:4 gr. 4cm i nawierzchni z kostki brukowej typu holand szarej gr. 6 cm , zakończenie obrzeżem gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm (dojście od strony remontowanego chodnika) wraz z wykonaniem pobocza gruntowego z materiału niewysadzinowego na szer. 0,5 m i gr. min. 5 cm z obsianiem trawą - 3,20 m2
Droga wojewódzka nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa m. Hrubieszów ul. Zamojska od km 54+537 do km 54+673 str. prawa
1. CHODNIK
1.1 Mechaniczne odsłonięcie krawędzi nawierzchni chodnika do uzyskania szerokości ciągu 2,50 m (chodnik o nawierzchni bitumicznej) (136 - 4 x 0,5) x 2 -132,00 m²
1.2 Regulacja wysokości istniejących zaworów sieci wodociągowej umieszczonych w chodniku - 11,00 szt.
1.3 Regulacja wysokości istniejącej studni sieci kanalizacji sanitarnej umieszczonej w chodniku - 2,00 szt.
1.4 Mechaniczna rozbiórka płyt betonowych w ilości 3 szt. (o wym. 3 x 1,2) z wymianą podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5mm stabilizowanym mechanicznie o gr. 10 cm. Materiały z rozbiórki do zagospodarowania w gestii Wykonawcy - 10,80 m2
1.5 Rozbiórka płytek betonowych (przed zjazdem z kostki brukowej) z wymianą podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5mm stabilizowanym mechanicznie o gr. 10 cm. Materiały z rozbiórki do zagospodarowania w gestii Wykonawcy - 1,80 m2
1.6 Wykonanie warstwy ścieralnej gr. min. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70 KR 3-4 wraz z oczyszczeniem, skropieniem i wykonaniem wcięć przy połączeniach z istniejącą nawierzchnią i zjazdem z kostki brukowej oraz z wyrównaniem zaniżonej nawierzchni chodnika o śr. gr. 10 cm mieszanką mineralno - asfaltowa (132 x 2,2) - warstwa ścieralna (4,0x2,2), (2,2x2,2), (2,5x2,2), (3,0x3,0), (2,0x2,2) – wyrównanie - 322,94 m2
1.7 Obustronne uzupełnienie poboczy chodnika gruntem wraz z plantowaniem i obsianiem trawą o śr. gr. 5 cm (132x2) = 264 m - 56 m (zjazdy 28 m x 2) = 208 m x 0,5 m - 104,00 m2
Droga wojewódzka nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa m. Hrubieszów ul. Zamojska od km 54+707 do km 54+729 str. prawa
1. CHODNIK
1.1 Mechaniczne odsłonięcie krawędzi nawierzchni chodnika do uzyskania szerokości ciągu 2,50 m (chodnik o nawierzchni bitumicznej) (22 x 0,5) x 2 - 22,00 m²
1.2 Wykonanie warstwy ścieralnej gr. min. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70 KR 3-4 wraz z oczyszczeniem, skropieniem i wykonaniem wcięć przy połączeniach z istniejącą nawierzchnią (22 x 2,2) - warstwa ścieralna - 48,40 m2
1.3 Obustronne uzupełnienie poboczy chodnika gruntem wraz z plantowaniem i obsianiem trawą o śr. gr. 5 cm (22x2) = 44 m x 0,5 m - 22,00 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Kryteria oceny ofert
1) cena – znaczenie kryterium 60 %
Oferta z najniższą ceną otrzyma 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru
Cena oferty najtańszej
P1 = ----------------------------------- x 10 pkt.
Cena oferty ocenianej
2) okres udzielonej rękojmi – znaczenie kryterium 40 %
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres rękojmi wynosi: 24 miesiące. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę
dłuższego okresu rękojmi oferta otrzyma następującą ilość punktów:
a) oferta z okresem rękojmi 24 miesiące – otrzyma liczbę punktów P2 = 0
b) oferta z okresem rękojmi 36 miesięcy – otrzyma liczbę punktów P2 = 5
c) oferta z okresem rękojmi 48 miesięcy – otrzyma liczbę punktów P2 = 10
W przypadku, gdy Wykonawca nie zakreśli w składanej ofercie okresu rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny minimalny okres
rękojmi wymagany przez Zamawiającego, tj. 24 miesiące
3) Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów, obliczoną wg wzoru:
P = P1 x 60 % + P2 x 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli:
1) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 robotę budowlaną obejmującą budowę, remont, lub przebudowę (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zmianami) nawierzchni chodnika przy drogach publicznych o wartości robót, co najmniej 145 000,00 zł (brutto) i oświadczy, że robota ta została wykonana należycie
2) Zamawiający będzie oceniał ten warunek w oparciu o oświadczenie z art. 125 pzp (wzór zał. B)
3) Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy PZP).
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert: nie podlega wykluczeniu wzór załącznik C i F
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert: spełnia warunki udziału w postępowaniu wzór załącznik B
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w ramach niniejszego postępowania przetargowego5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. „O szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego” (t.j Dz. U. 2024 r., poz. 507 z późn. zmianami)” Zamawiający żąda, oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z załącznikami FSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania Ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w pkt. VIII.1. SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projekt Umowy stanowi Załącznik E do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: : https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,190484,2223205f0e341015da78cc3a6a360a65.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-07 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.2. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
3. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP.
4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.
5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy PZP.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy PZP.
10. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP.
11. Zamawiający przewiduje wymagania wskazane w art. 95 ust. 1 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXV.1. SWZ w zakresie realizacji zamówienia.
12. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zaprojektowanie i wykonanie miejsc postojowych przy ul. Szmaragdowej 16 w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Usługa serwisowa urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznych, klimatyzacyjnych i spalinowych wraz z automatyką oraz konserwacją kotłowni gazowych w obiektach Politechniki Lubelskiej
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 26 części.
- Organizacja i obsługa jednodniowej konferencji pracowników gminnych punktów konsultacyjno-informacyjnych (PIK) programu Czyste Powietrze
- Dostawa testów diagnostycznych - powtórzenie.
- Dostawa stentgraftu aorty piersiowej
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- "Rewaloryzacja zabytkowej Sali Rycerskiej" oraz "Rewaloryzacja zabytkowej kaplicy i studni"
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Zakliczyn i Wesołów".
- Wykonanie robót związanych z konserwacją i utrzymaniem elementów organizacji ruchu oraz wdrażaniem projektów organizacji ruchu na drogach gminnych położonych na terenie Dzielnicy Praga-Południe
- Przebudowa drogi gminnej nr 128569 L od km 0+000 do km 1+930 oraz od km 3+723 do km 7+485 w miejscowościach Marynin, Stasin, Zemborzyce Podleśne
- Remont drogi powiatowej nr 1126L Międzyrzec Podlaski (ul. Berezowska) - Szóstka - Ostrówki - Bezwola - Wohyń od km 3+700 do km 8+753 odc. dł. 5,053 km
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.