Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096219/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
- 2021/BZP 00105145/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112778 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług cateringowych w 2021-2022 roku dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w 4 Publicznych Klubach dziecięcych w Szczecinie w ramach projektu "4 Publiczne kluby dziecięce w Szczecinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW MIEJSKICH" W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363295480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 54
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-430
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zespolzlobkow.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespolzlobkow.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zespolzlobkow.szczecin.pl/bip/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług cateringowych w 2021-2022 roku dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w 4 Publicznych Klubach dziecięcych w Szczecinie w ramach projektu "4 Publiczne kluby dziecięce w Szczecinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0c5b311-d7db-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001501/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług cateringowych dla dzieci w ramach projektu „4 Publiczne kluby dziecięce w Szczecinie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. :„4 Publiczne kluby dziecięce w Szczecinie".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096219/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZŻM/9/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 303170,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w 2021-2022 roku dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w 4 Publicznych klubach dziecięcych w Szczecinie w ramach projektu "4 Publiczne kluby dziecięce w Szczecinie”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta – złożona przez Wykonawcę: Anna Topa prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „J.B. PARTNERS Anna Topa" z siedzibą przy ul. Pokoju 48, 71-739 Szczecin. Zamawiający odrzucił w/w ofertę Wykonawcy i unieważnił niniejsze postępowanie z następujących przyczyn.
Zgodnie z przepisem art. 63 ust. 2 ustawy pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne, ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca: „Anna Topa prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: „J.B. PARTNERS Anna Topa" złożyła ofertę w sposób przewidziany w SWZ, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP Zamawiającego. W tym miejscu należy jednak odróżnić czynność przekazania oferty za pośrednictwem dedykowanego formularza od czynności złożenia oferty w odpowiedniej formie. Mając powyższe na uwadze, dla skuteczności złożenia oferty nie jest wystarczające uwierzytelnienie podpisem (kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym) czynności przekazania oferty przez daną osobę za pośrednictwem formularza (w tym przypadku „formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” udostępnionego przez ePUAP i MiniPortal), lecz wymaga się, aby przekazana w ten sposób oferta została złożona we właściwej formie, tj. została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca: „Anna Topa prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: „J.B. PARTNERS Anna Topa" przekazała ofertę na właściwą elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP Zamawiającego, jednakże po jej odszyfrowaniu, okazało się, że dokumenty składające się na tę ofertę są skanami dokumentów sporządzonych w postaci papierowej i nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Należy stwierdzić, że Wykonawca w celu skutecznego złożenia oferty, zobowiązany był przekazać ją za pośrednictwem dedykowanego formularza, a ponadto zobowiązany był ją podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – czego Wykonawca nie uczynił.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp jako niezgodną z przepisem art. 63 ust. 2 ustawy pzp, zgodnie z którym, oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne powinna być złożona pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Odrzucona oferta Wykonawcy „Anna Topa prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: „J.B. PARTNERS Anna Topa" jest jedyną ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Odrzucona oferta Wykonawcy „Anna Topa prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: „J.B. PARTNERS Anna Topa" jest jedyną ofertą złożoną w niniejszym postępowaniu. Mając powyższe na uwadze, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, grzejnego, myjącego, polowego
- WYMIANA POZIOMU I PIONÓW WODNO-KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU WTMiT PRZY AL. PIASTÓW 41 W SZCZECINIE
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora w 2025 r.
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 14 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań, szkoleń i konferencji organizowanych lub współorganizowanych przez NASK - PIB
- Świadczenie usług cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla wychowanków i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Iwanowicach Włościańskich w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w okresie 2.01.2025r. - 31.12.2025r.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.