eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokOPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA PRZENIESIENIE I MODERNIZACJA APTEKI SZPITALNEJ Z PRACOWNIĄ PRZYGOTOWYWANIA CYTOSTATYKÓW UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEG



Ogłoszenie z dnia 2025-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA PRZENIESIENIE I MODERNIZACJA APTEKI SZPITALNEJ Z PRACOWNIĄ PRZYGOTOWYWANIA CYTOSTATYKÓW UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://udsk.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA PRZENIESIENIE I MODERNIZACJA APTEKI SZPITALNEJ Z PRACOWNIĄ PRZYGOTOWYWANIA CYTOSTATYKÓW UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4405dfd8-afaa-4960-a0f7-9c1a1a6f46ed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN-2/25/27

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO – UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA PRZENIESIENIE I MODERNIZACJA APTEKI SZPITALNEJ Z PRACOWNIĄ PRZYGOTOWYWANIA CYTOSTATYKÓW UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEGO IM. L. ZAMENHOFA W BIAŁYMSTOKU, ul. J. Waszyngtona 17, zwanego dalej Zamawiającym.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach programu inwestycyjnego pn. „Budowa poradni Ambulatoryjnej Opieki Szpitalnej oraz modernizacja i doposażenie infrastruktury Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku, realizowanego z Funduszu Medycznego.
2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego w ramach zadania Przeniesienie i Modernizacja Apteki Szpitalnej z pracownią przygotowania cytostatyków Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r., (Dz. U. z 2021 poz. 2454) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
3. Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych, planowanych kosztów robót budowlanych oraz opracowaniu koncepcji dotyczącej całej przebudowy istniejących pomieszczeń .

Lokalizacja budynku w którym będzie znajdować się nowa Apteka została wskazana na schemacie UDSK odpowiednimi literami
- budynek D . Zakres prac jakie należy opisać w PFU (programie funkcjonalno-użytkowym ) obejmuje:
1. prace modernizacyjne istniejących pomieszczeń, wraz z zaproponowaniem innego układu pomieszczeń niżeli dotychczasowy układ,
2. opracowanie technologii Apteki Szpitalnej wraz z wyposażeniem
3. Koncepcja przedstawiająca lokalizację pomieszczenia przygotowania leku jałowego, śluz osobowych i materiałowych, drzwi, okien podawczych oraz sprzętu i wyposażenia.
4. Uwzględnić w pfu zaprojektowanie poczty pneumatycznej łączącą aptekę z klinikami
5. wykonanie ekspertyzy pożarowej dla całego budynku D uwzgledniający drogi ewakuacyjne w obrębie nowej lokalizacji apteki uzgodnionej z rzeczoznawca ds. ppoż
6. wykonanie inwentaryzacji na potrzeby wykonania pfu
7. wykonanie szacunku wartości realizacji całej inwestycji niezbędny do ogłoszenia przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń – uzgodnień , w tym pozwolenia na budowę, jak tez szacunku wartości zamówienia całej inwestycji niezbędny do ogłoszenia przetargu na roboty budowlane

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104998,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104998,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104998,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCG Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562266541

7.3.3) Ulica: Suwalska 5

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Gelada Sp. z o.o. , Oś. Złotego Wieku 42/20 ; 31-618 Kraków NIP : PL 678 317 78 05 ; KRS 0000768836 do dyspozycji niezbędne zasoby na cały okres realizacji zamówienia i w celu jego należytego
wykonania wiedza i doświadczenie w następującym zakresie wymaganym w SWZ: Rozdział V pkt. 2
wykonanie architektury – koordynacja całej dokumentacji


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104998,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.