Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00009721/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA PRZENIESIENIE I MODERNIZACJA APTEKI SZPITALNEJ Z PRACOWNIĄ PRZYGOTOWYWANIA CYTOSTATYKÓW UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://udsk.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA PRZENIESIENIE I MODERNIZACJA APTEKI SZPITALNEJ Z PRACOWNIĄ PRZYGOTOWYWANIA CYTOSTATYKÓW UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4405dfd8-afaa-4960-a0f7-9c1a1a6f46ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN-2/25/27
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO – UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA PRZENIESIENIE I MODERNIZACJA APTEKI SZPITALNEJ Z PRACOWNIĄ PRZYGOTOWYWANIA CYTOSTATYKÓW UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEGO IM. L. ZAMENHOFA W BIAŁYMSTOKU, ul. J. Waszyngtona 17, zwanego dalej Zamawiającym.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach programu inwestycyjnego pn. „Budowa poradni Ambulatoryjnej Opieki Szpitalnej oraz modernizacja i doposażenie infrastruktury Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku, realizowanego z Funduszu Medycznego.
2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno – użytkowego w ramach zadania Przeniesienie i Modernizacja Apteki Szpitalnej z pracownią przygotowania cytostatyków Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r., (Dz. U. z 2021 poz. 2454) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
3. Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych, planowanych kosztów robót budowlanych oraz opracowaniu koncepcji dotyczącej całej przebudowy istniejących pomieszczeń .
Lokalizacja budynku w którym będzie znajdować się nowa Apteka została wskazana na schemacie UDSK odpowiednimi literami
- budynek D . Zakres prac jakie należy opisać w PFU (programie funkcjonalno-użytkowym ) obejmuje:
1. prace modernizacyjne istniejących pomieszczeń, wraz z zaproponowaniem innego układu pomieszczeń niżeli dotychczasowy układ,
2. opracowanie technologii Apteki Szpitalnej wraz z wyposażeniem
3. Koncepcja przedstawiająca lokalizację pomieszczenia przygotowania leku jałowego, śluz osobowych i materiałowych, drzwi, okien podawczych oraz sprzętu i wyposażenia.
4. Uwzględnić w pfu zaprojektowanie poczty pneumatycznej łączącą aptekę z klinikami
5. wykonanie ekspertyzy pożarowej dla całego budynku D uwzgledniający drogi ewakuacyjne w obrębie nowej lokalizacji apteki uzgodnionej z rzeczoznawca ds. ppoż
6. wykonanie inwentaryzacji na potrzeby wykonania pfu
7. wykonanie szacunku wartości realizacji całej inwestycji niezbędny do ogłoszenia przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń – uzgodnień , w tym pozwolenia na budowę, jak tez szacunku wartości zamówienia całej inwestycji niezbędny do ogłoszenia przetargu na roboty budowlane
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104998,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104998,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104998,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCG Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562266541
7.3.3) Ulica: Suwalska 5
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Gelada Sp. z o.o. , Oś. Złotego Wieku 42/20 ; 31-618 Kraków NIP : PL 678 317 78 05 ; KRS 0000768836 do dyspozycji niezbędne zasoby na cały okres realizacji zamówienia i w celu jego należytego
wykonania wiedza i doświadczenie w następującym zakresie wymaganym w SWZ: Rozdział V pkt. 2
wykonanie architektury – koordynacja całej dokumentacji
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104998,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-11INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa urządzeń do stanowisk do badania turbin wodnych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 "
- Dostawa surowic laboratoryjnych
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbędnymi pracami remontowymi w budynkach Wydziału Nauk o Edukacji i Wydziału Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Białystok w 2025 - 2028 3 części
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Remont konstrukcji i pokrycia dachu przychodni przy ul. Elbląskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie.
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy ul. Komunalnej, ul. Rybnej, ul. Wiejskiej
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.