Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079021/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
- 2022/BZP 00093947/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja placu przy Szkole w Puńsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 23
1.5.2.) Miejscowość: Puńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-515
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_punsk@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpunsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.punsk.biuletyn.net/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja placu przy Szkole w Puńsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22c9280c-9eda-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025587/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rewitalizacja placu przyszkolnego przy Szkole Podstawowej w Puńsku z Polskim i Litewskim Językiem Nauczania w Puńsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079021/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja placu przy Szkole Podstawowej z Polskim i Litewskim językiem Nauczania w Puńsku przy ul. 11 Marca 16, 16-515 Puńsk. Rewitalizacja polegać będzie na:
a) Robotach rozbiórkowych:
• plac o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej (2231 m2)
• place i ciągi piesze z kostki brukowej (226 m2)
• obrzeże betonowe (130 m)
• krawężnik betonowy (71 m)
b) Robotach ziemnych wykończeniowych:
• rozłożenie ziemi roślinnej wraz z zasiewem traw (1253 m2)
c) Robotach budowlanych:
• plac o nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej (524 m2)
• plac o nawierzchni z kostki betnowej gr. 8 cm (592m2, z czego 250 m2 kostki dostarczy Zamawiający na własny koszt)
• plac o nawierzchni i chodnik z kostki betnowej gr. 6 cm (1078 m2)
• ławki parkowe - 8szt
• krawężnik betonowy (20 m)
• obrzeże betonowe (174 m)
• kwietnik
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają
a) Szczegółowa specyfikacja techniczna (zał. nr 7)
b) Projekt zagospodarowania terenu i projekt budowlany (zał. nr 8)
c) Przedmiar robót (zał. nr 9)
d) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zał. nr 10)
e) Rysunki i przekroje (zał. nr 11)
3. Wykonawca robot jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, SST i poleceniami Inżyniera.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu budowy
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
urządzenia oraz oznakowania terenu budowy,
w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
uporządkowanie terenu po realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały/urządzenia, wymienione w przedmiarach robót, poprzez wskazanie nazwy handlowej, bądź producenta zostaną zastąpione urządzeniami równoważnymi. W takim przypadku do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność materiałów/urządzeń, tzn. parametry techniczne np. karty katalogowe w języku polskim, atesty, certyfikaty, znak zgodności.
Za materiały/urządzenia równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji wykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 736770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736770 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 736770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe B Complex Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442350132
7.3.3) Ulica: Lityńskiego
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 736770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PUŃSK
więcej: przetargi PUŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.