Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059154/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac porząd.-pielęg. związanych z real. zadań bieżącego utrzymania pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie letnim 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151405866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myszkowska, 59
1.5.2.) Miejscowość: Żarki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343148304
1.5.8.) Numer faksu: 343148304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pzdmyszkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac porząd.-pielęg. związanych z real. zadań bieżącego utrzymania pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie letnim 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93488e37-8f1a-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001829/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie prac porząd.-pielęg. związanych z real. zad.bieżącego utrzymania pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie letnim 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059154/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD/2/342/DP/SD/2022, PZD/1/332/DW/SD/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 383935,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 1 - Mechaniczne zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie.Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) ręczne i mechaniczne pozimowe zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych na całkowitej długości 131.700,0 m, z czego: 62.750,0 m - do realizacji w ciągu dróg wojewódzkich oraz 68.950,0 m - do realizacji w ciągu dróg powiatowych;
b) bieżące (w okresie wiosenno-letnim) mechaniczne zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich na długości 62.750,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 213769,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE Nr 2 - Mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie 2022Przedmiot zamówienia obejmuje:
Obustronne mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
4.5.5.) Wartość części: 176580,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 3 - „Miesięczne bieżące utrzymanie czystości na wiadukcie i skarpach wiaduktu drogowego nad torami PKP, na rondzie im. Kułakowskiego i na skwerze rozdzielającym ul. Pułaskiego z ul. Kościuszki oraz na skwerze przed Urzędem Miasta Myszków ciągu DW nr 793 w m. Myszków"Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Koszenie trawy i samosiejek na skarpach wiaduktu drogowego, na rondzie im. Kułakowskiego przed Starostwem Powiatowym i na skwerze rozdzielającym ul. Pułaskiego z ul. Kościuszki oraz na skwerze przed Urzędem Miasta Myszków w ciągu DW nr 793 w m. Myszków - na powierzchni około 5 000 m2;
b) Przycinanie krzewów na rondzie oraz na skwerze przed Urzędem Miasta Myszków ciągu DW nr 793 w Myszkowie - na powierzchni około 2 100 m2;
c) Bieżące odśnieżanie chodników i schodów wiaduktu drogowego w sezonie zimowym IV kw. 2022 r., w miarę potrzeb Zamawiającego - na powierzchni około 1 260 m2;
d) Bieżące pielenie chwastów oraz zbieranie śmieci na skarpach wiaduktu i na rondzie - na powierzchni
około 2 400 m2;
e) Przycinanie żywopłotu na wiadukcie i skarpach wiaduktu, rondzie oraz na skwerze przed Urzędem Miasta Myszków oraz na przeciwko dawnego budynku Banku Śląskiego w Myszkowie (tj. od skrzyżowania z ul. Okrzei w kierunku ronda im. Kułakowskiego) na całkowitej długości około 1 600 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.5.) Wartość części: 24300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152316,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182812,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152316,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "LARIX" Sp.z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.3) Ulica: Klonowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152316,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260172,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H JOTEM 2 Małgorzata Bątorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 649115102
7.3.3) Ulica: Willowa 7
7.3.4) Miejscowość: Włodowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-421
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
- Zagospodarowanie części terenu wnętrza podwórzowego we Wrocławiu, w kwartale ulic Wapienna, Gajowa, Kamienna, Przestrzenna.
- Rozbudowa budynku przedszkola samorządowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w części na żłobek przy ul. Bukowskiej w Skawinie
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
więcej: Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.