Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113027 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.650.000 PLN na pokrycie planowanego deficytu Budżetu Gminy Mrągowo w 2021roku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MRĄGOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 60 A
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89/7412924
1.5.8.) Numer faksu: 89/7412924
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminamragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminamragowo.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.650.000 PLN na pokrycie planowanego deficytu Budżetu Gminy Mrągowo w 2021roku.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-749fabfc-c906-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002920/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie kredytu długoterminowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP00077062/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP: I.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 850452,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :
„Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.650.000 PLN na pokrycie planowanego deficytu Budżetu Gminy Mrągowo w 2021 roku.”
Kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielenia kredytu
2. Udzielenie kredytu nastąpi w 2 transzach przelanych na rachunek bankowy Zamawiającego:
Data Transza kredytu kwota PLN
do 22.07.2021 r. 800.000,00
do 16.08.2021 r. 850.000,00
Spłata kredytu (kapitału) nastąpi w terminach i kwotach wyszczególnionych w Załączniku nr 14 do SWZ.
3. Saldo kredytu podlega oprocentowaniu od dnia wystąpienia do dnia poprzedzającego zmianę salda.
4. Spłata odsetek naliczonych przez Kredytobiorcę nastąpi w okresach miesięcznych do dnia 15 następnego miesiąca, na podstawie zawiadomienia zawierającego naliczenie, przesłanego przez bank w terminie do ostatniego dnia roboczego miesiąca obrachunkowego.
5. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane.
6. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 3M powiększoną
o stałą marżę zaproponowaną przez bank wybrany w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Prowizja od wykorzystanej kwoty kredytu będzie płatna w wysokości proporcjonalnej.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w pełnej wysokości transzy kredytu.
9. Zamawiający nie płaci prowizji i odsetek od niewykorzystanej kwoty kredytu.
10. Wysokość prowizji określoną wskaźnikiem procentowym od wykorzystanej kwoty kredytu oraz wysokość marży jako składnik odsetek naliczonych od udzielonych transz kredytu są stałe na cały okres obowiązywania umowy i nie podlegają zmianie.
11. Wszystkie opłaty manipulacyjne i inne towarzyszące operacjom i czynnościom związanym z realizacją umowy zostaną uwzględnione w marży i prowizji.
12. Okres obrachunkowy (rok, kwartał, miesiąc) przyjmuje się zgodnie z wymogami k.c.
13. Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, w tym bez wcześniejszego powiadamiania Kredytodawcy.
14. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w okresie trwania umowy, bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu.
15. Zmiana harmonogramu spłat, o którym mowa w pkt. 14 nie przekroczy ostatecznego terminu spłaty, tj. 30.09.2034 r.
16. Prawne zabezpieczenie kredytu zostanie wniesione w postaci weksla in blanco podpisanego przez Wójta Gminy Mrągowo przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167614,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167614,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167614,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁAJKACH 11-730 MIKOŁAJKI UL.KAJKI 7.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000503847
7.3.3) Ulica: UL.KAJKI 7.
7.3.4) Miejscowość: MIKOŁAJKI
7.3.5) Kod pocztowy: 11-730
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁAJKACH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁAJKACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167614,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-09 do 2034-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.