eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślRealizacja usług szkoleniowych dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu - szkolenia z zakresu transportu.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113036 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług szkoleniowych dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu - szkolenia z zakresu transportu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651431983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Książąt Lubomirskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwsw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pwsw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usług szkoleniowych dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu - szkolenia z zakresu transportu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d30d23e-e3d3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011772/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi szkoleniowe w ramach projektów POWR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane: ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: „Kompleksowy program wsparcia dla studentów oraz kadry publicznej uczelni zawodowej w Przemyślu” o numerze POWR.03.05.00-00-z100/18,

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty , a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PWSW-DZP/382/I/02/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Realizacja szkolenia „Kompetencje zawodowe w transporcie drogowym na przewóz osób i rzeczy” dla studentów kierunku Inżynieria Transportu i Logistyki;
1) Liczba uczestników: maksymalnie 18 osób (w zależności od zrekrutowanej liczby uczestników)
2) Maksymalna łączna liczba grup: 3 (w zależności od zrekrutowanej liczby uczestników)
3) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 56 godz. dydaktycznych (45 min), tj. 42 godz. zegarowe
4) Łączna maksymalna liczba godzin: 168 godz. dydaktycznych (3 grupy x 56 godz.) – tj. 126 godz. zegarowych
5) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do zdania z wynikiem pozytywnym egzaminu państwowego na Certyfikat kompetencji zawodowych w transporcie drogowym (Egzamin Instytutu Transportu Drogowego) oraz uzyskanie Certyfikatu kompetencji zawodowych w transporcie drogowym.
6) Program szkolenia jest realizowany pod kątem zadań wymaganych na egzaminie państwowym.
7) Zakres tematyczny szkolenia: zgodny z zakres zagadnień określonym w części I załącznika I do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającego wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającego dyrektywę Rady 96/26/WE, obejmujący:
a) Prawo cywilne
b) Prawo handlowe
c) Prawo socjalne
d) Prawo podatkowe
e) Działalność gospodarcza i zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
f) Dostęp do rynku
g) Normy techniczne i techniczne aspekty działalności
h) Bezpieczeństwo drogowe
8) Podczas szkolenia Wykonawca zrealizuje z uczestnikami przykładowe zadania egzaminacyjne.
9) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi niezbędne materiały szkoleniowe w wersji papierowej (np. skrypt) oraz: przykładowe testy i zadnia egzaminacyjne, zadania problemowe, zadania teoretyczne. Komplet materiałów szkoleniowych powinien zostać wydany uczestnikom w pierwszym dniu szkolenia, za potwierdzeniem na odbioru na liście stanowiącej załącznik do dziennika zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wersji papierowej jednego kompletu materiałów szkoleniowych.
10) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia niezbędne wsparcie i nadzór nad prawidłowym wypełnieniem wniosku i innych dokumentów niezbędnych do przystąpienia do egzaminu państwowego oraz zgłoszenie uczestników na egzamin państwowy.
11) Na koniec szkolenia Wykonawca przeprowadzi wewnętrzy test próbny zbliżony do specyfiki egzaminu państwowego,
12) Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom zaświadczenia/certyfikatu ukończenia szkolenia wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym.
13) Miejsce realizacji: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu, ul. Książąt Lubomirskich 6, 37 – 700 Przemyśl. Zajęcia będą realizowane w budynkach uczelni, która zapewni odpowiednie zaplecze w tym celu. Miejsce egzaminu może znajdować się poza terenem woj. podkarpackiego, w miejscu wskazanym w Harmonogramie egzaminów Instytutu Transportu Drogowego (dostępny na stronie internetowej http://www.its.waw.pl, w zakładce Plan egzaminów).
14) Harmonogram realizacji zadania będzie ustalony z każdą grupą po podpisaniu umowy. Możliwa jest realizacja zadań w dni od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08.00 do 20.00, a w weekendy za zgodą Zamawiającego oraz studentów. Zajęcia nie mogą kolidować z planem zajęć studentów.
15) Koszt przedmiotu zamówienia obejmuje:
g) koszt organizacji szkolenia,
h) obsługę techniczną,
i) zapewnienie szkoleniowca/szkoleniowców,
j) papierową wersję materiałów szkoleniowych,
k) nadzór nad osobami prowadzącym szkolenie,
l) zgłoszenie kandydata na egzamin państwowy.
m) pokrycie kosztu jednokrotnego podejścia do egzaminu państwowego.
16) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) opracowania i przeprowadzenia pretestu i posttestu z uczestnikami, a także przygotowania raportu przedstawiającego wynik porównawczy,
b) rzetelnego prowadzenia dziennika zajęć na wzorze przekazanym przez Zamawiającego,
c) bieżącego sprawdzania listy obecności na zajęciach,
d) sporządzenie listy potwierdzającej otrzymanie materiałów szkoleniowych przez uczestników,
e) sporządzenie listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń/certyfikatów ukończenia szklenia przez uczestników,
f) przekazania Zamawiającemu kserokopii certyfikatów wydanych uczestnikom szkolenia w języku polskim i angielskim,
g) informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć i wszelkich nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
h) oznakowania sali szkoleniowej przed rozpoczęciem zajęć, w sposób określony przez Zamawiającego.
17) Po zakończeniu realizacji każdego szkolenia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów, które będą stanowiły podstawę do oceny prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia.
18) Od przekazania kompletnej dokumentacji uzależnione będzie wypłacenie wynagrodzenia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia dla danej grupy/osoby.
19) Dokumenty, które będą stanowiły podstawę do oceny prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia:
a) harmonogram i program szkolenia dla każdej grupy,
b) pretesty i postesty wypełnione i podpisane przez uczestników szkolenia wraz z raportem Wykonawcy przedstawiającym wynik porównawczy.
c) listy obecności uczestników na zajęciach (z własnoręcznym podpisem uczestnika
z każdego dnia zajęć)
d) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia (oryginał), zawierające szczegółową listę przekazanych materiałów,
e) wersja papierowa jednego kompletu materiałów szkoleniowych,
f) listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń/certyfikatów ukończenia szklenia przez uczestników
g) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkolenia,
h) imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły szkolenia (oryginał), a w przypadku gdy uczestnik nie ukończył szkolenia, oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji
i) poświadczone za zgodność z oryginałem potwierdzenie dokonania opłaty za egzamin wraz z dokumentem potwierdzającym ustalenie terminu egzaminu państwowego dla poszczególnych uczestników szkolenia

2. Realizacja szkolenia „Obsługa tachografów oraz oprogramowania do odczytu, przetwarzania danych i analiz czasu pracy kierowców” dla studentów kierunku Inżynieria Transportu i Logistyki.
1) Liczba uczestników: maksymalnie 18 osób (w zależności od zrekrutowanej liczby uczestników)
2) Maksymalna łączna liczba grup: 3 (w zależności od zrekrutowanej liczby uczestników)
3) Liczba godzin zajęć dla jednej grupy: 25 godz. dydaktycznych (45 min) – 18 godz. 45 min. zegarowych
4) Łączna maksymalna liczba godzin: 75 godz. dydaktycznych (3 grupy x 25 godz.) 56 godz. 15 min. zegarowych
5) Szkolenie będzie przygotowywało do zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych1 potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji zawodowych, które zrealizuje Partner Zamawiającego (Syntea S.A.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wacław Ochota- Prywatny Ośrodek Szkolenia Kierowców Wiraż

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921019104

7.3.3) Ulica: Kasztelańska 6

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni

2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.