Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00103978/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
- 2021/BZP 00112984/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-13
- 2021/BZP 00136265/01 - Wynik z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113056 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa aparatury medycznej (zestaw RECORD WORKSTATINPROFFESIONAL 3 Wall Stand) dla Ośrodka Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego dla Dzieci i Młodzieży przy ul. Długiej 40/42 w Konstancinie-Jeziornie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142013120
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wierzejewskiego 12
1.4.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-510
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@stocer.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stocer.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113056
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00103978/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
12
Po zmianie:
14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-07-14 10:00
Po zmianie:
2021-07-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-07-14 10:30
Po zmianie:
2021-07-19 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-08-13
Po zmianie:
2021-08-17
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatu podstawowego i zastępczego do wykonywania badań z zakresu hematologii dla Szpitala Kolejowego w Pruszkowie
- Dostawa macierzy serwerowej dla Szpitala Kolejowego przy ul. Warsztatowej 1 w Pruszkowie.
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej (centrala monitorująca, łóżka szpitalne) dla Szpitala Kolejowego w Pruszkowie
- Zakup i dostawa pierwszych środków chemicznych w roku 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.