eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2025-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ OPOLSKIE CENTRUM ONKOLOGII IM. PROF. TADEUSZA KOSZAROWSKIEGO W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531420768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 66A

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-061

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akubow@onkologia.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowa.onkologia.opole.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1048524

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b45041b2-0ad3-4adb-aa47-5c85439ad4ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZP.2800.3.2025.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie odrzucenia oferty: Oferta Wykonawcy zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
Uzasadnienie prawne: Zachodzą przesłanki odrzucenia, opisane art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy.
Uzasadnienie faktyczne: Podczas weryfikacji ofert Zamawiający odnotował błąd w obliczeniach w poz. 16-26 i 32 w Formularzu asortymentowo – cenowym (Zał. 1 do SWZ) w następstwie dokonał poprawy oczywistej omyłki rachunkowej. W dniu 12.02.2025 r. wysłał do Wykonawcy Zawiadomienie o poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, ponieważ Wykonawca w Formularzu ofertowym ( zał. nr 2 do SWZ) i Formularzu asortymentowo – cenowym w poz. 16-26 i 32 (Zał. 1 do SWZ), błędnie wykazał wartość netto i brutto w całym przedmiocie tj. wartość całkowita netto 131 397,24 zł, brutto 141 909,02 zł. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawca potwierdził błędną kalkulację, jednocześnie wskazując, że nie jest to omyłka rachunkowa tylko omyłka pisarska. Zamawiający wskazuje, że omyłka taka nie może podlegać poprawie jako omyłka pisarska, gdyż poprzez „oczywistą omyłkę pisarską” rozumie się taką niedokładność, która nasuwa się każdemu bez potrzeby przeprowadzania dodatkowych badań, ustaleń lub obliczeń. Zatem oczywiste omyłki mogą dotyczyć wyłącznie strony formalnej tekstu oferty, a poprawienie błędu nie może prowadzić do zmiany poszczególnych warunków oferty. W związku z powyższym omyłka taka nie podlega poprawie w ramach poprawy omyłki pisarskiej, jako, że Wykonawca zakwestionował poprawę omyłki rachunkowej oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu ze względu na błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. W następstwie Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 Ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.