Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00088331/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Na zawarcie umowy ramowej na doszczelnienie przewodów kominowych metodą szlamowania oraz metodą instalowania
wkładów z rur żaroodpornych i kwasoodpornych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na zawarcie umowy ramowej na doszczelnienie przewodów kominowych metodą szlamowania oraz metodą instalowaniawkładów z rur żaroodpornych i kwasoodpornych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75918ac6-5922-411e-8a41-a971a450a9af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005842/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Uszczelnianie przewodów kominowych metodą szlamowania oraz wkładami kwasoodpornymi i żaroodpornymi dla nieruchomości gminnych, skarbu państwa, prywatnych i współwłasnych na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.28.2025
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej ustalającej zasady i warunki dotyczące wydawania i realizacji
zamówień na roboty kominiarskie w zakresie doszczelnienia przewodów kominowych metodą szlamowania oraz metodą
instalowania wkładów z rur żaroodpornych i kwasoodpornych wraz z niezbędnymi robotami uzupełniającymi w ilości
wynikającej z potrzeb Zamawiającego w budynkach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w lokalach
mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi zlokalizowanych na terenie RON: „Centrum”,
RON: „Północ” i „Zachód” oraz RON: „Południe” i „Wschód” w branży ogólnobudowlanej, znajdujących się w zasobach
Gminy Łódź.
Zamawiający zamierza zawrzeć umowę ramową na realizację zamówienia z maksymalnie 3 wykonawcami, spełniającymi
warunki udziału w postępowaniu, niepodlagającymi wykluczeniu i oferującymi najkorzystniejsze warunki w kryteriach oceny
ofert i których sumaryczna wycena jednostkowych robót dokonana w formularzu ofertowym nie przekracza 5890 zł brutto,
chyba że Zamawiający będzie mógł przyjąć ofertę z wyższą wyceną (przyjęcie oferty z wyższą wyceną jest uznaniową
decyzją Zamawiającego i powoduje umieszczenie wykonawcy w rankingu Wykonawców).
Sposób udzielania zamówień został opisany w projekcie umowy. Składniki cenotwórcze zawarte w ofercie Wykonawcy nie
mogą ulec zmianie przy rozliczeniu roboty budowlanej. Zasady stworzenia rankingu wykonawców, zlecania robót, kolejność
zlecania i ich ilość opisuje projekt umowy.
Szczegółowy zakres czynności określony został w OPZ (załącznik nr 7 do SWZ), STWIOR (załącznik nr 8) i projekcie
umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:Zamawiający – wskazując wymóg ustawowy art. 63 ust. 2 pzp – zawarł w SWZ wymóg sporządzenia oferty i podpisania (pod rygorem nieważności) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, iż oferta nie spełnia wskazanego wymogu, tj. nie została opatrzona ważnym podpisem elektronicznym. Po dokładnej weryfikacji okazało się, że był on ważny od 16 lutego 2020 roku do 17 lutego 2022 roku.
W konsekwencji, Zamawiający podnosi, że: oferta sporządzona, a następnie przesłana bez ważnego podpisu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego podlega odrzuceniu.
W niniejszym przypadku Wykonawca nie zachował właściwej formy oferty, która została określona pod rygorem nieważności w ustawie Pzp. Przepis art. 63 Pzp ustanawia formę elektroniczną dla oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne, oraz formę elektroniczną dla oferty lub postać elektroniczną oferty opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – dla postępowań o wartościach mniejszych niż progi unijne. Poprzez formę elektroniczną należy rozumieć, za art. 78¹ Kc, postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W postępowaniach poniżej progów unijnych brak podpisu kwalifikowanego, zaufanego lub osobistego skutkować musi odrzuceniem takiej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w związku z art. 63 ust. 2 ustawy pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z przepisami ustawy. Oferta nie została podpisana ważnym podpisem kwalifikowanym.
I. Unieważnienie postępowania
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert (19.02.2025 r. godz. 11:00) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu w postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
- DZP.26.106.2025 Umowa ramowa na dostawę oraz montaż pieców grzewczych i kuchni na paliwo stałe w lokalach zarządzanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywne dostarczanie pojemników transferowych do preparatyki składników krwi do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.