Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00016830/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10437931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b49b2169-c969-4efe-830b-155a884b8221
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053948/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Gleboznawcza klasyfikacja gruntów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.2.2025.MG1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Część 1. Gmina Niedrzwica Duża:• obręb 18 – Strzeszkowice Duża działki nr 97/7 o pow. 1,1915 ha, 101/1 o pow. 0,7983 ha,
• obręb 4 – Krężnica Jara działka nr 1153 o pow. 0,21 ha.
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
1) Zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej.
2) Zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6. Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w ust. 3.
7. W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 8125,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Część 2. Gmina Jastków:• obręb 14 – Panieńszczyzna działka nr 486/4 o pow. 0,36 ha
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
1) Zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej.
2) Zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6. Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w ust. 3.
7. W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2250,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Część 3. Gmina Strzyżewice:• obręb 14 – Osmolice Drugie działki nr 921/7 o pow. 0,25 ha,
• obręb 14 – Osmolice Drugie działki nr 920/2 o pow. 0,9525 ha
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
1) Zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej.
2) Zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6. Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w ust. 3.
7. W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 5625,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Część 4. Gmina Głusk:• obręb 2 – Abramowice Prywatne działka nr 483/3 o pow. 0,1104 ha.
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
1) Zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej.
2) Zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6. Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w ust. 3.
7. W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2375,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Część 5. Gmina Niemce:• obręb 8 – Jakubowice Konińskie działka nr 213/18 o pow. 1,5590 ha,
• obręb 5 – Dys działka nr 681/8 o pow. 0,3935 ha,
• obręb 20 – Pólko działka nr 151/3 o pow. 0,6382 ha,
• obręb 4 – Ciecierzyn działka nr 26/1 o pow. 0,97 ha.
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
1) Zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej.
2) Zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6. Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w ust. 3.
7. W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 12625,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Część 6. Gmina Jabłonna:• obręb 3 – Chmiel Kolonia działka nr 123/2 o pow. 2,16 ha.
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Wykonanie dokumentacji fotograficznej odkrywek glebowych wykonanych w trakcie czynności klasyfikacyjnych w terenie, zawierającej w szczególności:
1) Zdjęcia przedstawiające w sposób czytelny profil dokonanej odkrywki glebowej.
2) Zdjęcia pozwalające zidentyfikować lokalizację działki podlegającej opracowaniu jak również lokalizację odkrywki glebowej na tle zagospodarowania działek sąsiednich.
4. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, a w przypadku gdy w wyniku prac terenowych klasyfikator nie stwierdzi zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów, sporządzenie opinii technicznej w której klasyfikator potwierdzi aktualność danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.
5. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
6. Sporządzenie i przekazanie do Zamawiającego operatu technicznego sporządzonego na zasadach określonych w § 36 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1670). Operat techniczny w zależności od wyników przeprowadzonych prac terenowych powinien zawierać w swojej treści projekt ustalenia klasyfikacji lub opinię techniczną o braku zmian oznaczenia bonitacyjnego klas gruntów. Operat techniczny powinien zawierać dokumentację fotograficzną o której mowa w ust. 3.
7. W przypadku sporządzenia projektu ustalenia klasyfikacji przekazanie zamawiającemu w postaci drukowanej map klasyfikacyjnych w liczbie n+2 (n liczba osób biorących udział w postępowaniu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 4750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10455,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOKLAS Andrzej Bieńko, Wschodnia 6/17, 20-015 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121622833
7.3.3) Ulica: Wschodnia 6/17
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-015
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Geodezyjnych GeoPoLe s.c. ul. Startowa 11, 20-352 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462648303
7.3.3) Ulica: Startowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-352
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH GeoPoLe S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH GeoPoLe S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Geodezyjnych GeoPoLe s.c. ul. Startowa 11, 20-352 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462648303
7.3.3) Ulica: Startowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-352
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH GeoPoLe S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH GeoPoLe S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Geodezyjnych GeoPoLe s.c. ul. Startowa 11, 20-352 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462648303
7.3.3) Ulica: Startowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-352
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH GeoPoLe S.C.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH GeoPoLe S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOKLAS Andrzej Bieńko, Wschodnia 6/17, 20-015 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121622833
7.3.3) Ulica: Wschodnia 6/17
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-015
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8364,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geodezja i Klasyfikacja Gruntów Konrad Larwa ul. dra Jana Kowalskiego 6/7, 23-400 Biłgoraj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182078655
7.3.3) Ulica: dra Jana Kowalskiego 6/7
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Geodezja i Klasyfikacja Gruntów Konrad Larwa
jakie przetargi wygrała firma
Geodezja i Klasyfikacja Gruntów Konrad Larwa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Usługi geodezyjne na opracowanie dokumentacji stanowiącej załącznik do wniosku o ustalenie linii brzegu wraz z rozgraniczeniem gruntów pokrytych wodami od pozostałych gruntów rzeki Iłownicy ....
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.