Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00062214/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie, zakładanie oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zielonogórski Zarząd Dróg
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 97124700700011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górzykowo 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 95 00
1.5.8.) Numer faksu: 68 385 95 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bip.pzzd.zgo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzzd_gorzykowo/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzzdgorzykowo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań zarządcy dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie, zakładanie oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fdb9120-eb65-4e00-b4b3-f5a90844cf98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034440/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Utrzymanie, zakładanie oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00062214
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZZD.272.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115028,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I:Nazwa zamówienia:
Utrzymanie oraz zakładanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego- Zadanie I- Gmina: Bojadła, Kargowa, Trzebiechów, Sulechów, Babimost.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakres prac obejmuje sadzenie drzew, mechaniczne ścinanie drzew, pielęgnację (odmładzanie) drzew, frezowanie i usuwanie karp.
Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 3 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),
nr 3a (szczegółowe specyfikacje techniczne) i nr 4 (formularz cenowy) do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 45955,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II:Nazwa zamówienia:
Utrzymanie oraz zakładanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego- Zadanie II-, Świdnica, Zabór, Nowogród Bobrzański, Czerwieńsk.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakres prac obejmuje mechaniczne ścinanie drzew, pielęgnację (odmładzanie) drzew, frezowanie i usuwanie karp.
Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 3 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),
nr 3a (szczegółowe specyfikacje techniczne) i nr 4 (formularz cenowy) do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 45940 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE IIINazwa zamówienia:
Utrzymanie oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego- Zadanie III- Al. Niepodległości oraz ul. Styczniowa w m. Sulechów.
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakres prac obejmuje koszenie trawy, przycięcie i formowanie istniejących żywopłotów, pielenie, grabienie liści, pielęgnację roślin, nawożenie, zbiór śmieci oraz czyszczenie lamp solarnych.
Dokładny opis znajduje się w załączniku: nr 3 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),
nr 3a (szczegółowe specyfikacje techniczne) i nr 4 (formularz cenowy) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 23133,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47196,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84348,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47196,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Pielęgnacji Drzew i Zieleni Rymiko Tomasz Rymaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291493494
7.3.3) Ulica: Strumykowa
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-101
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PIELĘGNACJI DRZEW I ZIELENI "RYMIKO" TOMASZ RYMASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PIELĘGNACJI DRZEW I ZIELENI "RYMIKO" TOMASZ RYMASZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47196,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32583,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57402,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32583,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Pogoda BRYGADA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282045903
7.3.3) Ulica: Parkowa
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32583,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24917,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUBO Dagmara Napierała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961649081
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- "Modernizacja nawierzchni masą na gorąco na wybranych odcinkach dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego (2025)"
- Zakup emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
- "Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej lasu (obserwacja terenów leśnych)"
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg na terenie gminy Sulechów
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2025 r.
- Utrzymanie terenów zielonych w zasobach Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Głogowie przy ulicy Sowińskiego i Folwarcznej
- Założenie łąk kwietnych w różnych środowiskach - min. 6,5 ha
- Przebudowa i rozbudowa estrady na terenie rekreacyjnym GOKIR w Jankowicach przy ul. Kościelnej 19
- "Wykonywanie usług utrzymania czystości biurowca i kwatery myśliwskiej w Zamrzenicy w 2025 r."
- Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Waryńskiego (...) w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.