Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
w Urzędzie Miasta i Gminy Ostroróg
Część III – dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSTRORÓG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wroniecka 14
1.5.2.) Miejscowość: Ostroróg
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-560
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 29 31 710
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 29 31 712
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ostrorog.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrorog.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”w Urzędzie Miasta i Gminy Ostroróg
Część III – dostawa sprzętu komputerowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3796bf82-addc-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025814/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Realizacja projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" w Urzędzie Miasta i Gminy Ostroróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098073
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt. 2) ustawy Pzp, Zamawiający udziela zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający w dniu 18.11.2022 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym na ww. przedmiot zamówienia zgodnie z art. 275 pkt 1) ustawy, poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2022/BZP 00447445/01.
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 01.12.2022 roku godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z wypełnieniem ustawowej przesłanki, dla trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy, udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a2d7c261-6735-11ed-aea3-5a7c432eaced
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w Urzędzie Miasta i Gminy Ostroróg
Część III – dostawa sprzętu komputerowego
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w postaci:
1. stacje robocze - 7 szt. (Zestaw: komputer stacjonarny, monitor, klawiatura, mysz)
2. Scaner biurowy - 4 szt.
3. Scaner biurowy z podajnikiem ADF - 1 szt.
4. Scaner płaski A3 - 1 szt.
5. Stacje robocze – 2 szt. (Zestaw: laptop oraz oprogramowanie biurowe)
6. Oprogramowanie biurowe – 10 szt.
7. Dysk SSD – 2 szt.
8. Switch 48 port – 1 szt.
9. Tablet – 17 szt.
10. UPS – 1 szt.
11. UTM – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104394,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104394,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104394,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Komputerowych "Expert" Dariusz Staszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631062385
7.3.3) Ulica: Piękna 5
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'STASZAK DARIUSZ EDMUND BIURO USŁUG KOMPUTEROWYCH "EXPERT" '
jakie przetargi wygrała firma
'STASZAK DARIUSZ EDMUND BIURO USŁUG KOMPUTEROWYCH "EXPERT" '
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104394,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI OSTRORÓG
więcej: przetargi OSTRORÓG »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.