Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00026853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
- 2023/BZP 00058547/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowy Ład w infrastrukturze drogowej Gminy Łyse
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łyse
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 2
1.5.2.) Miejscowość: Łyse
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-437
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 77 25 003
1.5.8.) Numer faksu: +48 29 77 25 003 w. 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalyse.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglyse.e-bip.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminalyse.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja publiczna samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowy Ład w infrastrukturze drogowej Gminy Łyse2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b80c3e-9266-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11494850,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest: „Nowy Ład w infrastrukturze drogowej Gminy Łyse”. Zadaniem Wykonawcy jest przebudowa i rozbudowa 14 odcinków dróg o łącznej
długości ponad 12,9 km. Zostaną przebudowane drogi w miejscowościach: Łączki, Łyse, Lipniki, Zalas, Piątkowizna, Dudy Puszczańskie, Szafranki, Baba, Wyżega, Warmiak. Celem jest dostosowanie nawierzchni dróg do normatywnej nośności i szerokości, wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych o nawierzchni z kruszywa oraz poprawa bezpieczeństwa ruchu.
5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do niniejszej SWZ.
5.3 Kody według Wspólnego Słownika Zamówień CPV oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych:
45000000-7 ROBOTY BUDOWLANE
45100000-8 PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
45111000-8 ROBOTY W ZAKRESIE BURZENIA, ROBOTY ZIEMNE
45112000-5 ROBOTY W ZAKRESIE USUWANIA GLEBY
45111200-0 ROBOTY W ZAKRESIE PRZYGOTOWANIA TERENU POD BUDOWĘ I ROBOTY ZIEMNE
45233000-9 ROBOTY W ZAKRESIE KONSTRUOWANIA, FUNDAMENTOWANIA ORAZ WYKONYWANIA NAWIERZCHNI AUTOSTRAD, DRÓG
45233220-7 ROBOTY W ZAKRESIE NAWIERZCHNI DRÓG
45233140-2 ROBOTY DROGOWE
45233141-9 ROBOTY W ZAKRESIE KONSERWACJI DRÓG
45233290-8 INSTALOWANIE ZNAKÓW DROGOWYCH
45233221-4 MALOWANIE NAWIERZCHNI
77211000-2 USŁUGI UBOCZNE ZWIĄZANE Z POZYSKANIEM DRZEWA
5.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotowego zadania inwestycyjnego na okres nie krótszy niż 5 lat.
5.5. Wszystkie wskazane w dokumentacji SWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
5.6. Na podstawie art. 95 ust. 1 w związku z art. 95 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu, organizacji i realizacji robót budowlanych w zakresie budowy dróg.
Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera załącznik nr 8 do SWZ – ogólne warunki umowy.
5.7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
5.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5.9. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
5.10. Zamawiający zaleca (nie wymaga) Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na przyszły teren budowy i swobodne zbieranie informacji.
5.11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: Podział zamówienia na części przy założeniu unieważnienia jednej z części oraz konieczności wszczęcia kolejnego postępowania obejmującego unieważnioną część po okresie 6 miesięcy od dnia uzyskania wstępnej promesy oznaczałby:
- utratę dofinansowania dla całego projektu,
- związany z tym brak możliwości zrealizowania unieważnionej części (brak montażu
finansowego) oraz
- konieczność realizacji umowy na pierwszą (nieunieważnioną część postępowania)
pomimo braku montażu finansowego.
Ponadto, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, wpływać na jego terminowość oraz spowodować nieuzasadniony wzrost kosztów. Przedmiot zamówienia stanowi zespół robót wzajemnie na siebie wpływających i wskazane jest, aby wykonywał je jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane czynności oraz zachowanie rygorów technologicznych a także udzieloną gwarancję. Brak podziału zamówienia na części pozwoli otrzymać jedną gwarancję na cały przedmiot zamówienia.
Okres gwaranci stanowi kryterium oceny ofert, w przypadku dopuszczenia składania ofert częściowych - gwarancja mogłaby być udzielona na różne okresy. Brak podziału
zamówienia na części nie naruszy konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom.
5.12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.14. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
5.15. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
5.16. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp.
5.17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.18. Zamawiający nie określił w SWZ wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.19. ŹRÓDŁO FINANSOWANIA:
5.19.1 Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze wstępną promesą NR Edycja2/2021/5123/PolskiLad dotyczącą realizacji inwestycji pn. Nowy Ład w infrastrukturze drogowej Gminy Łyse.
5.19.2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 310 ustawy Pzp jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie w całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
5.20. Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15672614,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15672614,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15672614,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-04-21-928
7.3.3) Ulica: Parzniewska
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie prace z wyjątkiem robót bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15672614,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁYSE
więcej: przetargi ŁYSE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.