Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00038560/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00045594/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOR MODLIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142241908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Wiktora Thommee 1B
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-102
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tormodlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tormodlin.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/tormodlin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka kapitałowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e591a09b-7f75-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038560/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3252032,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w toku kompleksowej usługi realizowanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na części A, I, L, M, O, S, T wpłynęło do Zamawiającego po jednej tylko ofercie. Były to oferty odpowiednio nr: 0025/1/2022, 0043/1/2022, 0026/1/2022, 0014/1/2022, 0051/1/2022, 0045/1/2022 oraz 0063/1/2022. W toku badania i oceny ofert wszystkie te oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na złożenie ich w nieprawidłowej formie, co stanowiło o ich niezgodności z Ustawą tj. z art. 63 ust. 2 Ustawy. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tych części. W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części A, I, L, M, O, S, T jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wartość Marta Bernard
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361778746
7.3.3) Ulica: ul. Karabeli 9 lok. 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-313
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Fedorczyk,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241688522
7.3.3) Ulica: Twarogi 74
7.3.4) Miejscowość: Łochów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na część D oraz R wpłynęło do Zamawiającego tylko po jednej ofercie – odpowiednio oferta nr 0017/1/2022 oraz 0050/1/2022. W toku badania i oceny ofert obydwie te zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na niezłożenie przez Wykonawców w wymaganych przez Zamawiającego terminach podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tych części. W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części D oraz R jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRIVE PASSION Marcin Kawecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132469355
7.3.3) Ulica: ul. Skrzetuskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Nieporęt
7.3.5) Kod pocztowy: 05-126
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na część F wpłynęła do Zamawiającego tylko jedna oferta – oferta nr 0022/1/2022. W toku badania i oceny ofert oferta ta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na niewyrażenie przez Wykonawcę pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tej części.
W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części F jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na części G, H, J i N nie wpłynęła żadna oferta. Z uwagi na tą okoliczność, Zamawiający nie ma możliwości dalszego prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie tych części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na części G, H, J i N nie wpłynęła żadna oferta. Z uwagi na tą okoliczność, Zamawiający nie ma możliwości dalszego prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie tych części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na części A, I, L, M, O, S, T wpłynęło do Zamawiającego po jednej tylko ofercie. Były to oferty odpowiednio nr: 0025/1/2022, 0043/1/2022, 0026/1/2022, 0014/1/2022, 0051/1/2022, 0045/1/2022 oraz 0063/1/2022. W toku badania i oceny ofert wszystkie te oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na złożenie ich w nieprawidłowej formie, co stanowiło o ich niezgodności z Ustawą tj. z art. 63 ust. 2 Ustawy. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tych części. W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części A, I, L, M, O, S, T jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na części G, H, J i N nie wpłynęła żadna oferta. Z uwagi na tą okoliczność, Zamawiający nie ma możliwości dalszego prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie tych części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na część K oraz U wpłynęło do Zamawiającego tylko po jednej ofercie – odpowiednio oferta nr 0012/1/2022 oraz 0047/1/2022. W toku badania i oceny ofert obydwie te zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na niezłożenie przez Wykonawców w wymaganym przez Zamawiającego terminie oświadczeń składanych na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy dotyczących podstaw wykluczenia z postępowania. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tych części. W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części K oraz U jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na części A, I, L, M, O, S, T wpłynęło do Zamawiającego po jednej tylko ofercie. Były to oferty odpowiednio nr: 0025/1/2022, 0043/1/2022, 0026/1/2022, 0014/1/2022, 0051/1/2022, 0045/1/2022 oraz 0063/1/2022. W toku badania i oceny ofert wszystkie te oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na złożenie ich w nieprawidłowej formie, co stanowiło o ich niezgodności z Ustawą tj. z art. 63 ust. 2 Ustawy. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tych części. W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części A, I, L, M, O, S, T jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na części A, I, L, M, O, S, T wpłynęło do Zamawiającego po jednej tylko ofercie. Były to oferty odpowiednio nr: 0025/1/2022, 0043/1/2022, 0026/1/2022, 0014/1/2022, 0051/1/2022, 0045/1/2022 oraz 0063/1/2022. W toku badania i oceny ofert wszystkie te oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na złożenie ich w nieprawidłowej formie, co stanowiło o ich niezgodności z Ustawą tj. z art. 63 ust. 2 Ustawy. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tych części. W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części A, I, L, M, O, S, T jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na części G, H, J i N nie wpłynęła żadna oferta. Z uwagi na tą okoliczność, Zamawiający nie ma możliwości dalszego prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie tych części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na części A, I, L, M, O, S, T wpłynęło do Zamawiającego po jednej tylko ofercie. Były to oferty odpowiednio nr: 0025/1/2022, 0043/1/2022, 0026/1/2022, 0014/1/2022, 0051/1/2022, 0045/1/2022 oraz 0063/1/2022. W toku badania i oceny ofert wszystkie te oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na złożenie ich w nieprawidłowej formie, co stanowiło o ich niezgodności z Ustawą tj. z art. 63 ust. 2 Ustawy. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tych części. W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części A, I, L, M, O, S, T jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMOTIVE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252888536
7.3.3) Ulica: ul. Złota 7 lok. 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-019
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na część D oraz R wpłynęło do Zamawiającego tylko po jednej ofercie – odpowiednio oferta nr 0017/1/2022 oraz 0050/1/2022. W toku badania i oceny ofert obydwie te zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na niezłożenie przez Wykonawców w wymaganych przez Zamawiającego terminach podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tych części. W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części D oraz R jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na części A, I, L, M, O, S, T wpłynęło do Zamawiającego po jednej tylko ofercie. Były to oferty odpowiednio nr: 0025/1/2022, 0043/1/2022, 0026/1/2022, 0014/1/2022, 0051/1/2022, 0045/1/2022 oraz 0063/1/2022. W toku badania i oceny ofert wszystkie te oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na złożenie ich w nieprawidłowej formie, co stanowiło o ich niezgodności z Ustawą tj. z art. 63 ust. 2 Ustawy. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tych części. W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części A, I, L, M, O, S, T jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na części A, I, L, M, O, S, T wpłynęło do Zamawiającego po jednej tylko ofercie. Były to oferty odpowiednio nr: 0025/1/2022, 0043/1/2022, 0026/1/2022, 0014/1/2022, 0051/1/2022, 0045/1/2022 oraz 0063/1/2022. W toku badania i oceny ofert wszystkie te oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na złożenie ich w nieprawidłowej formie, co stanowiło o ich niezgodności z Ustawą tj. z art. 63 ust. 2 Ustawy. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tych części. W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części A, I, L, M, O, S, T jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652,00 PLN
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 2 Ustawy, „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz.: 9:00, w przedmiotowym postępowaniu na część K oraz U wpłynęło do Zamawiającego tylko po jednej ofercie – odpowiednio oferta nr 0012/1/2022 oraz 0047/1/2022. W toku badania i oceny ofert obydwie te zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c w zw. z art. 266 Ustawy, z uwagi na niezłożenie przez Wykonawców w wymaganym przez Zamawiającego terminie oświadczeń składanych na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy dotyczących podstaw wykluczenia z postępowania. Powyższe spowodowało konieczność unieważnienia przedmiotowego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 w zakresie tych części. W powołanych wyżej okolicznościach, dalsze prowadzenie przedmiotowego postępowania w zakresie części K oraz U jest nieuzasadnione i Zamawiający podjął decyzję o jego unieważnieniu z uwagi na spełnienie się ww. przesłanki ustawowej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530,00 PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-144/2024 Budowa doziemnej instalacji gazowej średniego ciśnienia wraz z punktami gazowymi na terenie kompleksu wojskowego w m. Kutno.
- SVA/W/J/4620-40/2024: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego wg. formularza cenowego dla zaplecza budowy w ramach zadania: Nowa Dęba obejmującego 17 zadań inwestycyjnych.
- Zakup pojemników typu dzwony do segregacji odpadów komunalnych celem wyposażenia nieruchomości wielorodzinnych
- SVA/U/4620-142/2024 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych.
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.