Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00443961/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Odnowienie rocznych subskrypcji oprogramowania (Adobe, Sibelius)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Wydawnictwo Muzyczne w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363717113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Krasińskiego 11a
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-111
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pwm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwm.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pwm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowienie rocznych subskrypcji oprogramowania (Adobe, Sibelius)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36df6940-6663-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033340/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Odnowienie licencji i subskrypcji (w tym Qlik sense, Adobe, Finale, Teamware, Zoom Meetings Pro i inne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443961/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.261.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowienie subskrypcji na kolejne 12 miesięcy dla Adobe Creative Cloud ALL Apps dla zespołów, zawierający pakiet Stock – 7 szt. Odnowienie dotyczy licencji zarejestrowanej na koncie Adobe o numerze VIP: 717B6A16C37673945C2A4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków
4.5.5.) Wartość części: 27440 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odnowienie subskrypcji na kolejne 12 miesięcy dla Sibelius Ultimate Annual Upgrade na komputery WIN/MAC – 6 szt. Odnowienie dotyczy zarejestrowanych na koncie avid.com licencji o numerach:a. 10481601846
b. 10481601973
c. 10481602227
d. 10481602100
e. 10481602354
f. 10481602481
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków
4.5.5.) Wartość części: 5160 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34285,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47268,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34285,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Handlowe Alplast Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6710012263
7.3.4) Miejscowość: Niekanin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34285,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6118,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6420,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6118,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restor P.Anton, A.Czapski, T.Rostropowicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211002381
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6118,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pokrycia dachu hali H-B6 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-129/25
- zakup i dostawa 1 zestawu systemu do mikrofuidytyki wraz z zestawem pomp dla Laboratorium Kosmicznej Inżynierii Biomedycznej Centrum Technologii Kosmicznych AGH - DE-dzp.272-128/25
- Dostawa drukarek 3D dla Jednostek AGH DE-dzp.272-125/25
- Remont toalet wraz z dostosowaniem dla potrzeb OzN w budynku B-4 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-126/25
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy gadżetów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Centrum Promocji i Komunikacji UJ i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2025 roku
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu elektronicznego
- PAKIET BIUROWY MICROSOFT OFFICE
- Zakup, dostawa i wdrożenie sprzętu komputerowego, oprogramowania na potrzeby projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Urząd Gminy Lądek"
- Postępowanie na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
więcej: Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.