Og³oszenie z dnia 2021-07-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00139957/01 - Wynik z dnia 2021-08-06
Og³oszenie nr 2021/BZP 00113353 z dnia 2021-07-14 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oko³oturystycznej na terenie Gminy Kroczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KROCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398729
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: BATALIONÓW CH£OPSKICH 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kroczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 343152150
1.5.8.) Numer faksu: 343152150 wewn.23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kroczyce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury oko³oturystycznej na terenie Gminy Kroczyce
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba296957-e3af-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00113353
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000187/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Modernizacja infrastruktury oko³oturystycznej na terenie Gminy Kroczyce
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja nastêpuje za po¶rednictwem
Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Kroczyce dostêpnym pod adresem internetowym: https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa
siê za po¶rednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Kroczyce, (zwanego dalej Systemem
e-ZP lub Systemem) dostêpnego pod adresem https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl.
Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
• sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512
kb/s;
• zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji
63 i pó¼niejsze;
• system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze,
dystrybucje systemu Linux.
Oferty oraz o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, nale¿y sporz±dziæ i z³o¿yæ pod
rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru
danych Systemu E-ZP:
- Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
- Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu
bezpiecznego protoko³u HTTPS,
- Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss),
- czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
Szerzej na ten temat w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w
rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, tym samym dane osobowe podane przez
wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L.119
z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; informujemy, ¿e:
a)administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Kroczyce z siedzib± przy ul. Batalionów
Ch³opskich 29, 42-425 Kroczyce;
b)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych - Martynê Wojciechowsk±, z któr± mo¿na siê
kontaktowaæ pod numerem telefonu 34 315-21-50 i adresem e-mail: iod@kroczyce.pl
c) Dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO czyli
przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w
celu przeprowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
d)Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a tak¿e
art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
e)Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4
lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy zgodnie z
Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U. z 2011 nr 14, poz. 67) teczki aktowe bêd± przechowywane
w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10
lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych.
f)Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel
okre¶lony w lit. c powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu
innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w lit. c powy¿ej), przed takim
dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej
wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g)Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do
wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z
udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu
w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego;
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w
tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
h)W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie
uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w
postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca posiada prawo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych, które go dotycz± − w przypadku,
gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania
dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym
korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego). Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawcy nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UG-V.271.00005.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 131439,17 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw w miejscowo¶ci Piaseczno.
Zamówienie obejmuje dostawê i monta¿ fabrycznie nowych urz±dzeñ wg poni¿szej specyfikacji:
1) piaskownica – w ilo¶ci 1 szt.,
2) hu¶tawka podwójna - w ilo¶ci 1 szt.,
3) bujaki – w ilo¶ci 2 szt.,
4) karuzela – w ilo¶ci 1 szt.,
5) Hu¶tawka wagowa – w ilo¶ci 1 szt.,
6) domek ze zje¿d¿alni±– w ilo¶ci 1 szt.,
7) tablica z regulaminem – w ilo¶ci 1 szt.
8) kosze metalowe z daszkiem – w ilo¶ci 2 szt.,
9) ³awki – w ilo¶ci 2 szt.,
10) stó³ z ³awkami – 1 komplet.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena oferty brutto (C)
2) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê (GW).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw w miejscowo¶ci Lgota Murowana
Zamówienie obejmuje:
a) dostawê i monta¿ fabrycznie nowych urz±dzeñ wg poni¿szej specyfikacji:
1) zje¿d¿alnia - w ilo¶ci 1 szt.
2) bujaki – w ilo¶ci 2 szt.,
3) piaskownica – w ilo¶ci 1 szt.,
4) hu¶tawka wagowa – w ilo¶ci 1 szt.
5) karuzela krzy¿owa trójramienna – w ilo¶ci 1 szt.
6) hu¶tawka podwójna - w ilo¶ci 1 szt.,
7) tablica z regulaminem - w ilo¶ci 1 szt.
b) naprawê ³awek, poprzez wymianê desek na siedziskach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena oferty brutto (C)
2) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê (GW).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw w miejscowo¶ci Dzibice
Zamówienie obejmuje dostawê i monta¿ fabrycznie nowych urz±dzeñ wg poni¿szej specyfikacji:
1) domek ze zje¿d¿alni± – w ilo¶ci 1 szt.,
2) hu¶tawka podwójna – w ilo¶ci 1 szt.,
3) bujaki – w ilo¶ci 2 szt.,
4) hu¶tawka wagowa – w ilo¶ci 1 szt.,
5) siatka do pi³ko chwytów – 1 komplet,
6) s³upki aluminiowe do siatkówki – 1 komplet,
7) siatka do gry w siatkówkê – 1 szt.,
8) kosz na ¶mieci – w ilo¶ci 2 szt.,
9) wiata drewniana ze sto³em i ³awkami – w ilo¶ci 1 szt.,
10) ³awki – w ilo¶ci 2 szt.
11) tablica z regulaminem – w ilo¶ci 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena oferty brutto (C)
2) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê (GW).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw w miejscowo¶ci Siemiêrzyce
Zamówienie obejmuje dostawê i monta¿ fabrycznie nowych urz±dzeñ wg poni¿szej specyfikacji:
1) hu¶tawka wagowa – w ilo¶ci 1 szt.
2) hu¶tawka podwójna – w ilo¶ci 1 szt.,
3) bujaki – w ilo¶ci 2 szt.,
4) tablica z regulaminem – w ilo¶ci 1 szt.;
5) bramki do pi³ki no¿nej – 1 komplet;
6) ³awki – w ilo¶ci 4 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena oferty brutto (C)
2) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê (GW).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja infrastruktury oko³oturystycznej placu zabaw na terenie rekreacyjnym przy amfiteatrze i basenie w Kroczycach
Zamówienie obejmuje dostawê i monta¿ fabrycznie nowych urz±dzeñ wg poni¿szej specyfikacji:
1) modu³ placu zabaw – statek piracki – w ilo¶ci 1 szt.
2) hu¶tawka wagowa podwójna – w ilo¶ci 1 szt.,
3) hu¶tawka podwójna i bocianie gniazdo – w ilo¶ci 1 szt.,
4) bujaki – w ilo¶ci 2 szt.,
5) gra „kó³ko i krzy¿yk” – w ilo¶ci 1 szt.,
6) gra „kamieñ, papier, no¿yce” – w ilo¶ci 1 szt.,
7) tablica z regulaminem – w ilo¶ci 1 szt.,
8) ³awki – w ilo¶ci 10 szt.,
9) kosze na ¶mieci – w ilo¶ci 5 szt.,
10) donice na kwiaty kwitn±ce – w ilo¶ci 5 szt.,
11) kosz do segregacji odpadów – w ilo¶ci 1 szt.,
12) kosz na psie odchody – w ilo¶ci 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena oferty brutto (C)
2) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê (GW).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana obiektów ma³ej architektury w kroczyckim centrum, czyli „Kroczyckich Krupówkach”
Zamówienie obejmuje dostawê i monta¿ fabrycznie nowych urz±dzeñ wg poni¿szej specyfikacji:
1) ³awki – w ilo¶ci 7 szt.,
2) kosze na ¶mieci – w ilo¶ci 7 szt.,
3) donice na kwiaty – w ilo¶ci 7 szt.
4) kosz do segregacji odpadów – w ilo¶ci 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43325000-7 - Wyposa¿enie parków i placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena oferty brutto (C)
2) Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê (GW).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcê
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty wykonawca za³±cza równie¿:1) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty
- w przypadku, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych; (dokument pe³nomocnictwa powinien obejmowaæ swym zakresem umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy).
Wymagana forma:
Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2020r. poz. 1192), które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
2) Pe³nomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; (dokument pe³nomocnictwa powinien obejmowaæ umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego).
Wymagana forma:
Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2020r. poz. 1192), które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
3) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych – wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami.
Wymagana forma:
Wykaz musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W przypadku ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie s± oni zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
O¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne s± zmiany niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz zmiany dotycz±ce:1) zmian nieistotnych rozumianych w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania o zamówienie nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie, ani na wynik postêpowania. Takimi zmianami s± w szczególno¶ci zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiany dotycz±ce nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy;
2) zmiany oferowanych urz±dzeñ w przypadku braku dostêpno¶ci na rynku zaoferowanego na etapie sk³adania oferty urz±dzenia, pod warunkiem, ¿e zmiany te zapewni± korzystniejsze parametry techniczne urz±dzenia lub podnios± standard jako¶ci obiektu stanowi±cego przedmiot Umowy bez konieczno¶ci podwy¿szenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powy¿ej jest:
a) inicjowanie zmian przez wykonawcê lub zamawiaj±cego,
b) uzasadnienie zmiany prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy,
c) forma pisemna pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie do elektronicznej obs³ugi zamówieñ publicznych dostêpnej pod adresem https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-23 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-21
2021-07-14 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wy³onienie Wykonawcy robót budowlanych zwi±zanych z realizacj± zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarz±du Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sze¶ciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa i monta¿ elementów placów zabaw oraz bezpiecznej nawierzchni w ramach projektu pn. "Edukacja cieszy"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Okrê¿na - Matejki - Ko¶cielna na dzia³ce nr. ew. 42/11 AM-51 obrêb Ole¶nica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku us³ugowego na Klub Malucha"
wiêcej: Wyposa¿enie placów zabaw »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.