eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieczna › Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Urzêdu Gminy Osieczna



Og³oszenie z dnia 2022-04-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Urzêdu Gminy Osieczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OSIECZNA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050741

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstañców Wielkopolskich 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osieczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-113

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 535 00 16

1.5.8.) Numer faksu: +48 65 535 06 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@osieczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.osieczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Urzêdu Gminy Osieczna

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c904383a-b648-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00113355

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00007913/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Urzêdu Gminy Osieczna

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za poś rednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna2. W celu skró cenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oś wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego”. 3. Za datę przekazania (wp³ywu) oś wiadczeń , wnioskó w,zawiadomień orazinformacjiprzyjmujesiędatęichprzes³aniazapoś rednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego” po któ rych pojawi się komunikat, że wiadomoś ć zosta³a wys³ana do Zamawiającego. 4. Zamawiający będzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, któ rej zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za poś rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikató w i wiadomoś ci bezpoś rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministró w z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentó w elektronicznych oraz ś rodkó w komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamó wienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452),“Rozporządzenie w sprawie ś rodkó w komunikacji”), okreś la niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) sta³y dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowoś ci nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemó w operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) w³ączona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³ugujący format plikó w .pdf, 6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ó wnego Urzędu Miar. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialnoś ci za z³ożenie oferty w sposó b niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczegó lnoś ci za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treś cią oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³ożenie oferty w zak³adce „Wyś lij wiadomoś ć do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie zosta³ spe³niony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczegó lnoś ci logowania, sk³adania wnioskó w o wyjaś nienie treś ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynnoś ci podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawcó w" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiający oś wiadcza, że spe³nia wymogi okreś lone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osó b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogó lne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamó wienia publicznego pn.: Przebudowa drogi w m. Kąkolewo, ul. Gruszkowa w ramach zadania pn.: „Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Urzêdu Gminy Osieczna”. 3. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, któ rym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 wrześ nia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.4. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dniazakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.5. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel okreś lony w lit. b powyżej. 7. Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o któ rych mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyrokó w skazujących i czynó w zabronionych), w celu umożliwienia korzystania ze ś rodkó w ochrony prawnej, o któ rych mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.- Udostępnianie protoko³u i za³ącznikó w do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o któ rych mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub ś wiatopoglądowe, przynależnoś ć do związkó w zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualnoś ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamó wienia. - W przypadku korzystania przez osobę, któ rej dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o któ rych mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do pań stwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoń czonego postępowania o udzielenie zamó wienia.- Skorzystanie przez osobę, któ rej dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o któ rym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie może naruszać integralnoś ci protoko³u postępowania oraz jego za³ącznikó w.8. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Osieczna, ul. Powstań có w Wielkopolskich 6, 64-113 Osieczna, tel. +48 65 535 00 16; fax: +48 65 535 06 48, e-mail: urzad@osieczna.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postępowaniu o udzielenie zamó wienia zg³oszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoń czenia tego postępowania.W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o któ rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub za³ącznikach do tego protoko³u, od dnia zakoń czenia postępowania o udzielenie zamó wienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przes³anki, o któ rych mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa dla pojazdów i sprzêtu stanowi±cego wyposa¿enie Urzêdu Gminy Osieczna.

2. Zamówienie obejmuje:
a) zakup oleju napêdowego w formie dostawy do siedziby Zamawiaj±cego – w ilo¶ci – 17.000,00 litrów
b) zakup benzyny bezo³owiowej Pb 95, bezpo¶rednio na stacji paliw Wykonawcy - w ilo¶ci – 3.000,00 litrów.

3. Zamówienie bêdzie realizowane poprzez:
a) bezgotówkow± dostawê oleju napêdowego do siedziby Zamawiaj±cego na podstawie zapotrzebowania zg³oszonego w formie telefonicznej przez Zamawiaj±cego z 7 dniowym okresem poprzedzaj±cym jego dostawê,
b) bezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej Pb 95 w miarê potrzeb zamawiaj±cego na stacji paliw Wykonawcy.

4. Wy³oniony w postêpowaniu Wykonawca zapewni:
a) dostawê oleju napêdowego w miarê potrzeb Zamawiaj±cego,
b) zakup benzyny bezo³owiowej Pb 95 w miarê potrzeb Zamawiaj±cego na stacji paliw Wykonawcy.

5. Wykonawca gwarantuje odpowiedni± jako¶æ paliwa, wg obowi±zuj±cych norm, przy czym Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo wgl±du w orzeczenie jako¶ci paliwa, a w uzasadnionych przypadkach bêdzie mia³ prawo ¿±daæ od Wykonawcy skierowania próbki paliwa do kontrolnych badañ laboratoryjnych.

6. Wy³oniony w postêpowaniu Wykonawca umo¿liwi regulowanie nale¿no¶ci w formie bezgotówkowej, w okresach rozliczeniowych – 1 raz w miesi±cu, na podstawie zbiorczych faktur wraz z bilingiem za pobrane paliwo (faktura bêdzie wystawiona za pe³ny okres rozliczeniowy i bêdzie obejmowaæ nale¿no¶æ z tytu³u sprzeda¿y produktów dokonanych w tym okresie). Za datê sprzeda¿y uznaje siê ostatni dzieñ danego okresu rozliczeniowego.

7. Podstaw± do rozliczenia za zakup paliw p³ynnych w okresie obowi±zywania umowy bêd± ceny za 1 litr tankowanego paliwa obowi±zuj±ce na stacjach paliw Wykonawcy uwidocznione na dystrybutorze w momencie tankowania paliw przez Zamawiaj±cego pomniejszone o zadeklarowany upust (rabat).

8. Do ka¿dej faktury Wykonawca bêdzie zobowi±zany do³±czyæ wykaz zawieraj±cy nastêpuj±ce informacje:
a) miejsce i data,
b) rodzaj i ilo¶æ pobranego paliwa,
c) ceny paliw po uwzglêdnieniu rabatu/upustu,
d) wysoko¶æ sta³ego rabatu/upustu za paliwa,
e) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy – w przypadku tankowania paliwa na stacji paliw.

9. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ mo¿liwo¶æ tankowania na stacjach paliw w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 15 km od siedziby Zamawiaj±cego.

10. W toku realizacji zamówienia zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiêkszenia ³±cznej ilo¶ci zakupionego paliwa w zakresie: dla zwiêkszenia do 30%, dla zmniejszenia do 30% wzglêdem prognozowanej ilo¶ci (warto¶ci) zamówienia. Zaistnienie okoliczno¶ci, o której mowa powy¿ej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiêkszenie wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy z tytu³u niniejszej umowy. Zmiana ilo¶ci paliwa nastêpuje automatycznie i nie wymaga o¶wiadczenia strony. W przypadku nieskorzystania przez zamawiaj±cego z prawa do zmniejszenia lub zwiêkszenia ³±cznej ilo¶ci zakupionego paliwa w zakresie: dla zwiêkszenia do 30%, dla zmniejszenia do 30% wzglêdem ilo¶ci zamówienia planowanego wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

W toku realizacji zamówienia zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiêkszenia ³±cznej ilo¶ci zakupionego paliwa w zakresie: dla zwiêkszenia do 30%, dla zmniejszenia do 30% wzglêdem prognozowanej ilo¶ci (warto¶ci) zamówienia. Zaistnienie okoliczno¶ci, o której mowa powy¿ej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiêkszenie wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy z tytu³u niniejszej umowy. Zmiana ilo¶ci paliwa nastêpuje automatycznie i nie wymaga o¶wiadczenia strony. W przypadku nieskorzystania przez zamawiaj±cego z prawa do zmniejszenia lub zwiêkszenia ³±cznej ilo¶ci zakupionego paliwa w zakresie: dla zwiêkszenia do 30%, dla zmniejszenia do 30% wzglêdem ilo¶ci zamówienia planowanego wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:
1) cena – 60 pkt
2) wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 – 10 pkt
3) wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego – 30 pkt.

2. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium ceny ustalony bêdzie w skali do 60 punktów, w nastêpuj±cy sposób:

C = (Cncb/Cbob) x 60 pkt, gdzie:
C - ilo¶æ punktów za cenê
Cncb - najni¿sza cena brutto
Cbob - cena brutto oferty badanej

3. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium wielko¶ci upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 ustalony bêdzie w skali do 10 punktów, w nastêpuj±cy sposób:

UPB = (UPBb/UPBn) x 10 pkt, gdzie:
UPB - ilo¶æ punktów za wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95
UPBb – wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 oferty badanej
UPBn – najwy¿sza wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95 spo¶ród ofert nieodrzuconych

4. Ranking ofert przy uwzglêdnieniu ww. kryterium wielko¶ci upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego ustalony bêdzie w skali do 30 punktów, w nastêpuj±cy sposób:

UON = (UONb/UONn) x 30 pkt, gdzie:
UON - ilo¶æ punktów za wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego
UONb – wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego oferty badanej
UONn – najwy¿sza wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego spo¶ród ofert nieodrzuconych

5. Za najkorzystniejsz± ofertê Zamawiaj±cy uzna ofertê z najwiêksz± ilo¶ci± punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra benzyny Pb 95

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wielko¶æ upustu (rabatu) procentowego od ceny 1 litra oleju napêdowego

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Opis spe³nienia warunku:
W odniesieniu do warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym posiadaj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Opis spe³nienia warunku:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, na podstawie koncesji wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie wymaga wykazania spe³nienia tego warunku i odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie wymaga wykazania spe³nienia tego warunku i odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, tj.:
1) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do Krajowego Rejestru S±dowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEIDG) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
Je¿eli Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do ww. rejestrów, Zamawiaj±cy nie wzywa do ich z³o¿enia, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
Forma dokumentu:
W przypadku, gdy ww. dokument zosta³ wystawiony przez upowa¿niony podmioty inny ni¿ Wykonawca, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument.
W przypadku, gdy ww. dokument, zosta³ wystawiony przez upowa¿niony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w zakresie, które ka¿dego z nich dotycz±.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.

2) w zakresie wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, nale¿y przed³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.

Forma dokumentu:
W przypadku, gdy ww. dokument zosta³ wystawiony przez upowa¿niony podmioty inny ni¿ Wykonawca, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument.
W przypadku, gdy ww. dokument, zosta³ wystawiony przez upowa¿niony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w zakresie, które ka¿dego z nich dotycz±.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Dokumenty stanowi±ce ofertê, które nale¿y z³o¿yæ:
a) Formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ.

2. Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - Za³±cznik nr 2 do SWZ,
b) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3) Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
4) Wszelk± korespondencjê Zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) Dokumenty wspólne takie jak: formularz ofertowy sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólną.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

2. Zamawiaj±cy dopuszcza:
a. zmianê umowy na skutek zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
b. zmianê obowi±zuj±cej wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiêkszenie lub zmniejszenie kosztów wykonania przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia lub zmniejszenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy o kwotê stanowi±c± ró¿nicê miêdzy nowo obowi±zuj±c± a dotychczasow± wysoko¶ci± podatku od towarów i us³ug, jednak¿e wy³±cznie za okres po wej¶ciu w ¿ycie zmiany jego wysoko¶ci;
c. aktualizacjê danych Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez: zmianê nazwy, zmianê adresu siedziby, zmianê formy prawnej itp;
d. zmianê podwykonawcy,
e. zmianê umowy w sytuacji zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.

3. Zmiana jest mo¿liwa, gdy ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiana ta nie spowoduje zmiany ogólnego charakteru umowy.

4. Zamawiaj±cy dokona zmiany umowy w oparciu o art. 15 r ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw.

5. Je¿eli o zmianê postanowieñ umowy wnioskuje Wykonawca, przedk³ada Zamawiaj±cemu wniosek nale¿ycie uzasadniony.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osieczna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-14

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.