eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia" z podziałem na trzy części



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia” z podziałem na trzy części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142732693

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kocjana 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-473

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zakrzewska@igbmazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbmazovia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.igbmazovia.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia” z podziałem na trzy części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df640699-92f5-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063037/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/02/2022/U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 298304,40 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48712,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia.
2) Miejsce, którego dotyczy świadczenie usługi: Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy „Willa Zimowit” w Wiśle, ul. Wodna 3, 43-460 Wisła

4.5.3.) Główny kod CPV: 98311000-6 - Usługi odbierania prania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98315000-4 - Usługi prasowania

4.5.5.) Wartość części: 48712,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia.
2) Miejsce, którego dotyczy świadczenie usługi: Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy „Parzenica” w Zakopanem ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane

4.5.3.) Główny kod CPV: 98311000-6 - Usługi odbierania prania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98315000-4 - Usługi prasowania

4.5.5.) Wartość części: 125261,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia.
2) Miejsce, którego dotyczy świadczenie usługi: Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy „Posejdon” w Ustce, ul. Rybacka 10, 76-270 Ustka

4.5.3.) Główny kod CPV: 98311000-6 - Usługi odbierania prania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98315000-4 - Usługi prasowania

4.5.5.) Wartość części: 124330,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59915,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59915,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59915,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PP UNIPRAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240110180

7.3.3) Ulica: ul. Wczasowa 10B

7.3.4) Miejscowość: Ustroń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-450

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59915,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na w/w Część zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 roku poz.2019 z póżn.zm.), wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: Oferta Wykonawcy została odrzucona, w związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w w/w Część

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na w/w Część zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 roku poz.2019 z póżn.zm.), nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawcy na w/w część nie złożyli ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.