Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063037/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia” z podziałem na trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142732693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kocjana 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-473
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zakrzewska@igbmazovia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbmazovia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.igbmazovia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia” z podziałem na trzy części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df640699-92f5-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063037/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/02/2022/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 298304,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48712,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia.2) Miejsce, którego dotyczy świadczenie usługi: Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy „Willa Zimowit” w Wiśle, ul. Wodna 3, 43-460 Wisła
4.5.3.) Główny kod CPV: 98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
4.5.5.) Wartość części: 48712,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia.2) Miejsce, którego dotyczy świadczenie usługi: Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy „Parzenica” w Zakopanem ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane
4.5.3.) Główny kod CPV: 98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
4.5.5.) Wartość części: 125261,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Ośrodków Konferencyjno-Wypoczynkowych Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia.2) Miejsce, którego dotyczy świadczenie usługi: Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy „Posejdon” w Ustce, ul. Rybacka 10, 76-270 Ustka
4.5.3.) Główny kod CPV: 98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
4.5.5.) Wartość części: 124330,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59915,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59915,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59915,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PP UNIPRAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240110180
7.3.3) Ulica: ul. Wczasowa 10B
7.3.4) Miejscowość: Ustroń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-450
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59915,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na w/w Część zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2) Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 roku poz.2019 z póżn.zm.), wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: Oferta Wykonawcy została odrzucona, w związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie w w/w Część
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na w/w Część zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 roku poz.2019 z póżn.zm.), nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Wykonawcy na w/w część nie złożyli ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
więcej: Usługi odbierania prania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.