Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00028439/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zwiększenie dostępności Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rybnie dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami”
Część I i II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rybnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314249
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zajeziorna
1.5.2.) Miejscowość: Rybno
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spgzoz@gminarybno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spgzozrybno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4e220f2-927d-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zwiększenie dostępności Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rybnie dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami”Część I i II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4e220f2-927d-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026215/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i modernizacja starej części budynku SPGZOZ w Rybnie
1.1.2 Modernizacja instalacji elektrycznej, instalacji systemów wentylacyjnych oraz remont i adaptacja pomieszczeń SPGZOZ w Rybnie na cele administracyjne i socjalne
1.2.1 Zakup wyposażenia do gabinetów i pomieszczeń starej części budynku SPG ZOZ w Rybnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków budżetu państwa oraz ze środków europejskich (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: 1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 949065,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Zwiększenie dostępności Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rybnie dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami”. Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków budżetu państwa oraz ze środków europejskich (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020). Wydatki niekwalifikowane będą dofinansowane ze środków własnych Gminy Rybno oraz SPG ZOZ w Rybnie.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac adaptacyjno-modernizacyjnych wraz z dostawą i montażem wyposażenia sprzętu medycznego w budynku SPG ZOZ w Rybnie. Przedmiotowy zakres robót budowlanych został objęty pozwoleniem na budowę - decyzja nr 375/2022 Starosty Działdowskiego z dnia: 08.11.2022r. zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
3. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część 1. Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu : „Zwiększenie dostępności Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rybnie dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami” na działce nr 554/2 obręb Rybno i obejmuje:
1. Budowa wiatrołapu, schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych,
2. Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami na drzwi o szerokości skrzydła 90cm. Otwory drzwiowe nie spełniające wymogu wymiarowego należy dostosować do wymaganej szerokości.
3. Wkucie w warstwę tynku wszystkich przewodów elektrycznych i teleinformatycznych prowadzonych po powierzchni ścian w korytkach ochronnych wraz z wymianą rozdzielnic elektrycznych
4. Montaż nowej instalacji elektrycznej - obwody oświetleniowe, gniazd wtykowych oraz oświetlenia awaryjnego,
5. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzacją,
6. Wykonanie prac remontowych dotyczących reorganizacji funkcjonalnej pomieszczeń Ośrodka Zdrowia (prace demontażowe, wyburzeniowe, murarskie, wykonanie podejść hydraulicznych, układanie posadzki, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie, itp.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.5.) Wartość części: 724254,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Zwiększenie dostępności Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rybnie dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami”. Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków budżetu państwa oraz ze środków europejskich (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020). Wydatki niekwalifikowane będą dofinansowane ze środków własnych Gminy Rybno oraz SPG ZOZ w Rybnie.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac adaptacyjno-modernizacyjnych wraz z dostawą i montażem wyposażenia sprzętu medycznego w budynku SPG ZOZO w Rybnie. Przedmiotowy zakres robót budowlanych został objęty pozwoleniem na budowę - decyzja nr 375/2022 Starosty Działdowskiego z dnia: 08.11.2022r. zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
3. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część 2. Wykonanie dostawy i montażu wyposażenia i aparatury medycznej wraz ze szkoleniem z obsługi w zakresie nowo zakupionego sprzętu medycznego:
1. krzesło z podłokietnikami, szt. 23
2. tablica sensoryczna, szt. 4
3. fotel do pobrań krwi, szt. 2
4. fotel zabiegowy, szt. 1
5. parawan, szt. 3
6. kozetka drewniana, szt.1
7. kozetka elektryczna, szt. 4
8. krzesło z podłokietnikiem i regulacją wysokości, szt. 5
9. stolik do badania niemowląt, szt. 5
10. fotel dla pracownika, szt. 2
11. przewijak dla dziecka, szt. 1
12. fotelik do karmienia dziecka, szt. 1
13. podajnik na podkłady, szt. 1
14. podajnik na ręczniki, szt. 1
15. wieszak na ubrania, szt. 1
16. dozownik automatyczny, szt. 6
17. stacja dezynfekcyjna wisząca, szt. 3
18. oznaczenia, szt. 13 (Plan budynku szt. 1, Plan posesji szt. 1, Oznakowanie gabinetów szt. 10, Oznakowanie pętli indukcyjnej szt.1)
19. lupa, szt. 1
20. tablet z oprogramowaniem Mówik, szt. 1
21. telewizor, szt. 1
22. pętla indukcyjna przenośna, szt. 1
23. pętla indukcyjna stacjonarna, szt.1
24. aparaty telefoniczne, szt. 2
25. analizator składu ciała szt. 1
26. fotel ginekologiczny szt.1
27. termometr bezdotykowy, szt. 4
28. kardiotokograf, szt. 1
29. detektor tętna płodu, szt. 1
30. skaner żył, szt. 1
31. holter EKG, szt. 1
32. EKG na wizyty domowe, szt. 1
33. Analizator CRP, szt. 1
34. USG na wizyty domowe, szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
33192000-2 - Meble medyczne
39100000-3 - Meble
30231300-0 - Monitory ekranowe
32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
4.5.5.) Wartość części: 224811,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 871837,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 878427,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 871837,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Adam Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711002473
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 42
7.3.4) Miejscowość: Rybno
7.3.5) Kod pocztowy: 13-220
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA ADAM MALINOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA ADAM MALINOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 871837,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Działając na podstawie art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 27.01.2023 r. odbyło się otwarcie ofert. Przed otwarciem ofert Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 PZP poinformował, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części II - Wykonanie dostawy i montażu wyposażenia
i aparatury medycznej wraz ze szkoleniem z obsługi w zakresie nowo zakupionego sprzętu medycznego, wynosi: 255 985,66 zł
Wykonawca oferty dla części II tj. Tronus Polska Sp. z o.o., Warszawa zaoferował cenę w wysokości 460 996,07 zł brutto oraz okres gwarancji 36 miesięcy. Zaoferowana cena dla części II przekracza kwotę jaką Zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Dlatego Zmawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie części II.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.