Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00003593/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870001767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 56
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566742155
1.5.8.) Numer faksu: 566742155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuslubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuslubicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70feb046-d6d8-4664-973e-a7d42ddd21371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70feb046-d6d8-4664-973e-a7d42ddd2137
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00003593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.351.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie na podstawie:- Ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U.2004 nr 64 poz. 593 z póź. zm.),
- Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U. 1994 nr 111 poz. 535 z póź, zm.),
- Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. 2005 nr 189 z późn. zm.).
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, świadczonych w miejscu zamieszkania podopiecznego na terenie gminy Lubicz – obejmujące w szczególności :
1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
a) kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętności utrzymania i prowadzenia domu,
dbałość o higienę i wygląd,
utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,
wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
korzystanie z usług różnych instytucji;
b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
ułatwianie dostępu do edukacji i kultury,
doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspierającej z osobami bliskimi,
współpraca z rodziną - kształtnie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej;
c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
w uzyskiwaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
w wypełnianiu dokumentów urzędowych;
d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:
w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,
w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,
w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą,
w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,
e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,
pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,
zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe;
2. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, w tym:
a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich , badań diagnostycznych,
c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych a także w utrzymaniu higieny,
f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych;
3. Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu:
a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno- pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej za specjalistycznych usług,
4. Pomoc mieszkaniowa, w tym:
a) uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
b) w organizowaniu drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu,
1. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ciągu roku - planowana szacowana minimalna liczba – 2.880 godzin, maksymalna liczba – 3.840 godzin. Powyższa liczba godzin może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu przy zachowaniu minimum 50% podanej powyżej minimalnej liczby godzin.
2. Usługa winna być realizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w uzasadnionych przypadkach również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta).
3. Zamawiający wymaga aby usługa była realizowana przez:
Część I - Fizjoterapia
a) Fizjoterapeutów, którzy:
posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu fizjoterapeuty,
posiadają certyfikat lub inny dokument potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu na temat specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
posiadają co najmniej 3-miesięczny staż pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi,
Prawdopodobna liczba godzin w roku 1.680 (w ramach niniejszego zamówienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 235200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie na podstawie:- Ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U.2004 nr 64 poz. 593 z póź. zm.),
- Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U. 1994 nr 111 poz. 535 z póź, zm.),
- Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. 2005 nr 189 z późn. zm.).
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, świadczonych w miejscu zamieszkania podopiecznego na terenie gminy Lubicz – obejmujące w szczególności :
1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
a) kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętności utrzymania i prowadzenia domu,
dbałość o higienę i wygląd,
utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,
wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
korzystanie z usług różnych instytucji;
b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
ułatwianie dostępu do edukacji i kultury,
doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspierającej z osobami bliskimi,
współpraca z rodziną - kształtnie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej;
c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
w uzyskiwaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
w wypełnianiu dokumentów urzędowych;
d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:
w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,
w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,
w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą,
w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,
e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,
pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,
zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe;
2. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, w tym:
a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich , badań diagnostycznych,
c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych a także w utrzymaniu higieny,
f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych;
3. Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu:
a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno- pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej za specjalistycznych usług,
4. Pomoc mieszkaniowa, w tym:
a) uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
b) w organizowaniu drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu,
1. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ciągu roku - planowana szacowana minimalna liczba – 2.880 godzin, maksymalna liczba – 3.840 godzin. Powyższa liczba godzin może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu przy zachowaniu minimum 50% podanej powyżej minimalnej liczby godzin.
2. Usługa winna być realizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w uzasadnionych przypadkach również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta).
3. Zamawiający wymaga aby usługa była realizowana przez:
Część II – Psycholog, pedagog, logopeda
a) Psychologów i pedagogów, oligofrenopedagogów, którzy:
posiadają dyplom ukończenia studiów na kierunku psychologia lub pedagogika, oligofrenopedagogika lub dyplom kwalifikacyjny,
posiadają certyfikat lub inny dokument potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu na temat specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
posiadają co najmniej 3-miesięczny staż pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi,
Prawdopodobna liczba godzin w roku 660 (w ramach niniejszego zamówienia)
b) Logopedów i neurologopedów, którzy:
posiadają dyplom ukończenia studiów na kierunku logopedia lub neurlogopedia lub dyplom kwalifikacyjny,
posiadają certyfikat lub inny dokument potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu na temat specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
posiadają co najmniej 3-miesięczny staż pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi,
Prawdopodobna liczba godzin w roku 1.140 (w ramach niniejszego zamówienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 252000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa będąca przedmiotem zamówienia realizowana będzie na podstawie:- Ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U.2004 nr 64 poz. 593 z póź. zm.),
- Ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U. 1994 nr 111 poz. 535 z póź, zm.),
- Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. 2005 nr 189 z późn. zm.).
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, świadczonych w miejscu zamieszkania podopiecznego na terenie gminy Lubicz – obejmujące w szczególności :
1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
a) kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenia treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętności utrzymania i prowadzenia domu,
dbałość o higienę i wygląd,
utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną,
wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
korzystanie z usług różnych instytucji;
b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
ułatwianie dostępu do edukacji i kultury,
doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspierającej z osobami bliskimi,
współpraca z rodziną - kształtnie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej;
c) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
w uzyskiwaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
w wypełnianiu dokumentów urzędowych;
d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:
w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczególności uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawodowej, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społecznej, klubach pracy,
w kompletowaniu dokumentów potrzebnych do zatrudnienia,
w przygotowaniu do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kontaktach z pracodawcą,
w rozwiązywaniu problemów psychicznych wynikających z pracy lub jej braku,
e) pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,
pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,
zwiększenie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe;
2. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia, w tym:
a) pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
b) uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich , badań diagnostycznych,
c) pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania,
e) w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych a także w utrzymaniu higieny,
f) pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia,
g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych;
3. Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu:
a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii,
b) współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno- pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej za specjalistycznych usług,
4. Pomoc mieszkaniowa, w tym:
a) uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,
b) w organizowaniu drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu,
1. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ciągu roku - planowana szacowana minimalna liczba – 2.880 godzin, maksymalna liczba – 3.840 godzin. Powyższa liczba godzin może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu przy zachowaniu minimum 50% podanej powyżej minimalnej liczby godzin.
2. Usługa winna być realizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w uzasadnionych przypadkach również w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta).
3. Zamawiający wymaga aby usługa była realizowana przez:
Część III - Pielęgniarka
a) Pielęgniarki, które:
posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu pielęgniarki,
posiadają certyfikat lub inny dokument potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu na temat specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
posiadają co najmniej 3-miesięczny staż pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi,
Prawdopodobna liczba godzin w roku 360 (w ramach niniejszego zamówienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 504000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Navita Rehabilitacja Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Optima Care Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341244146
7.3.3) Ulica: Kosynierów Kościuszkowskich 13
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NAVITA REHABILITACJA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"NAVITA REHABILITACJA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-13 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Navita Rehabilitacja Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Optima Care Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341244146
7.3.3) Ulica: Kosynierów Kościuszkowskich 13
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NAVITA REHABILITACJA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"NAVITA REHABILITACJA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-13 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025 na rzecz uprawnionych mieszkańców Miasta Orzesze
- Usługi sąsiedzkie realizowane w ramach projektu pn.: "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)"
- Asystent seniora - część X
- Wykonanie usług opiekuńczych świadczonych na rzecz osób wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płońsku
- Asystent seniora - część IX
- Asystent seniora - część VIII
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.