Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00064472/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Konstytucji 3go Maja w Mikołowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MIKOŁOWIE Z SIEDZIBĄ W ŁAZISKACH GÓRNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277736893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CHOPINA 8
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pzd.mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.mikolowski.dobrybip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Konstytucji 3go Maja w Mikołowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03c06fdb-93cb-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027491/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ul.Konstytucji 3go Maja w Mikołowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064472/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.ZP.3211.03.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1888215,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamierzenia inwestycyjnego przewiduje się budowę:
ścieżki rowerowej, ciągu pieszo-rowerowego, zatoki autobusowej, wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, kanału technologicznego i wiat przystankowych oraz remont: jezdni, chodnika, opaski, powierzchni wyniesionych, zjazdów i utwardzenia terenu. Długość odcinka objętego zamówieniem wynosi ok. 378,25mb (od skrzyżowania z ul. Młyńską do ronda przy ul. Bandurskiego). Nawierzchnię jezdni zaprojektowano z betonu asfaltowego.
Główne parametry drogi objętej przebudową:
• Klasa drogi „Z”
• Kategoria obciążenia ruchu KR3
• Szerokość pasa ruchu 3,5m / 3m
• Szerokość jezdni
- jednokierunkowej 3m
- dwukierunkowej 7m
• Pochylenie poprzeczne jezdni:
- jednokierunkowej jednostronne
- dwukierunkowej daszkowe
• Szerokość ścieżki rowerowej:
jednokierunkowej 1,5m
dwukierunkowej 2m
• Szerokość ciągu pieszo-rowerowego 3m, 3,5m
• Szerokość zatoki autobusowej 3m
• Szerokość chodnika
lewostronnego 1,5m (z zawężeniem do 1,35m)
prawostronnego 2m
• Szerokość utwardzenia terenu lewostronnego 2,35m, 2,5m
Podczas przebudowy ulicy Konstytucji 3 Maja należy uwzględnić zapisy zawarte w uzgodnieniach branżowych załączonych do projektu budowlanego.
Po zakończeniu inwestycji o której mowa w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest ustawić pamiątkową tablicę o wymiarach 180 x 120 cm wraz z konstrukcją wsporczą (na dwóch słupkach). Tarcza znaku wykonana powinna być z np. płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi, PCV, stal, aluminium o grubości minimum 3 mm. Lico tablicy wykonane z folii odblaskowej II generacji. Tablica powinna zostać umieszczona na wskazanym przez Zamawiającego terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2995039,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2995039,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2995039,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVUM STONE EXPERT Sp. z o.o. Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442892872
7.3.3) Ulica: Kredytowa 9
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-562
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty bitumiczne, roboty teletechniczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2995039,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Zabezpieczenie konstrukcji stropu nadszybia szybu Aleksander III poz. +6 farbami pęczniejącymi ogniochronnymi w PGG S.A. Oddział Bolesław Śmiały.
- Wykonanie modernizacji Kopalnianej stacji paliw dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.