Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00062893/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113525 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH GŁUCHÓW, KRACZKOWA I KOSINA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172252264
1.5.8.) Numer faksu: 172256536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH GŁUCHÓW, KRACZKOWA I KOSINA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94b3c226-bc7b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana pokrycia dachowego budynku Ośrodka Zdrowia w Kosinie.Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z robotami towarzyszącymi, tj. obróbkami, rynnami, rurami spustowymi, kratkami wentylacyjnymi, wykończeniem kominów oraz elementami instalacji odgromowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.5.) Wartość części: 63708,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana pokrycia dachowego w budynku Zespołu Szkół w Głuchowie .Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z robotami towarzyszącymi, tj. obróbkami, rynnami, rurami spustowymi, kratkami wentylacyjnymi, wykończeniem kominów oraz elementami instalacji odgromowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.5.) Wartość części: 124872,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Kraczkowej.Zamówienie obejmuje wykonanie remontu elewacji w zakresie oczyszczenia, impregnacji, malowania elewacji budynku, remont szpaletów okiennych, remont cokołu oraz wymianę elementów elewacyjnych nie nadających się do użytku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 100975,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie w Części 1 - zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp tj. ze względu na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49015,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89958,51 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99174,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99174,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99174,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane RENOMEX Paweł Zawitkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922299956
7.3.3) Ulica: ul. Dojazdowa 33
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99174,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamówienie w Części 3 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp tj. ze względu na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający omyłkowo w opisie przedmiotu zamówienia nie ujął wykonania izolacji pionowej ścian oraz wymiany płyty odbojowej, które powinny znaleźć się w zakresie przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79901,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79901,87 PLN
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- DIGITALIZACJA CZĘŚCI ZASOBU GEODEZYJNEGO POWIATU ŁAŃCUCKIEGO W ZAKRESIE ODNOWIENIA, WYMIANY, SCALANIA EWIDENCJI GRUNTÓW ORAZ DOSTARCZENIE OPROGRAMOWANIA DO PREZENTACJI ZDIGITALIZOWANYCH MATERIAŁÓW
- "DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1548R Kraczkowa - Cierpisz w km 2+658 - 3+567
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWIENIOWYCH
- DOSTAWA UŻYWANEGO LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ROGÓŻNIE
- Promocja miasta Łańcuta poprzez sport
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.