eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie i rozwój baz danych HCL Domino (systemu SEIZBIL).



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i rozwój baz danych HCL Domino (systemu SEIZBIL).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Walewska 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zgnpragapld.waw.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i rozwój baz danych HCL Domino (systemu SEIZBIL).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21747d7f-a9e5-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017237/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Utrzymanie i rozwój SEIZBIL

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094681/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/U/10/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oraz rozwój baz danych HCL Domino.
2. W ramach usług utrzymania baz danych HCL Domino Wykonawca zobowiązuje się do:
1) modyfikacji istniejących w ZGN i innych jednostkach organizacyjnych miasta st. Warszawy aplikacji Lotus Notes,
2) tworzenia i modyfikacji aplikacji ANDROID zintegrowanych z Lotus Notes,
3) modyfikacji strony internetowej opartej na Lotus Notes i PHP,
4) exportu i importu danych z i do Lotus Notes (WebService, ODBC, Excel, XML),
5) przejęcia obowiązków gwarancji dla wykonanych modyfikacji w istniejących bazach danych
6) aktualizowania do nowych wersji oprogramowania baz danych HCL Domino zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego licencją,
7) udzielania konsultacji w rozwiązywaniu merytorycznych problemów Zamawiającego i innych jednostek organizacyjnych miasta st. Warszawy związanych z działaniem baz danych HCL Domino,
8) asystowania, tj. wykonywanie wspólnie z użytkownikiem baz danych HCL Domino czynności operatorskich w systemie,
9) instruktażu, tj. udzielania użytkownikom baz danych HCL Domino bezpośrednich wskazówek dotyczących działania systemu,
10) udostępnienia Zamawiającemu i innym jednostkom organizacyjnym miasta st. Warszawy numeru telefonicznego i poczty elektronicznej w godzinach 8-16 w dni robocze, pod którym Wykonawca udziela porad operatorskich w zakresie bieżącego użytkowania baz danych HCL Domino,
11) importu i eksportu danych czyli przesłania danych między bazą danych obsługiwaną przez bazy danych HCL Domino a środowiskiem zewnętrznym na wskazanie Zamawiającego,
12) napraw polegających na usuwaniu nieprawidłowego funkcjonowania baz danych HCL Domino objawiającego się występowaniem błędów prowadzących do utraty danych lub uniemożliwiających korzystanie z baz danych HCL Domino zgodnie z dokumentacją działania systemu.
3. W ramach usług rozwoju baz danych HCL Domino Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykonywania usług programowania, polegającego na wprowadzaniu wskazanych przez Zamawiającego zmian do kodu źródłowego baz danych HCL Domino, korygujących lub rozszerzających ich funkcjonalność w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym,
2) projektowania algorytmów realizujących w bazach danych HCL Domino uzgodnione z Zamawiającym zmiany wynikające z analizy lub wymagań Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
5. Zamawiający planuje w trakcie realizacji zamówienia zlecić minimum 800 godzin roboczych w zakresie rozwoju systemu. 1 (jedna) godzina robocza = 60 minut.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEVENTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342873935

7.3.3) Ulica: ul. Szewczenki 8

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-855

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.