Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094681/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00098865/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i rozwój baz danych HCL Domino (systemu SEIZBIL).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zgnpragapld.waw.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie i rozwój baz danych HCL Domino (systemu SEIZBIL).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21747d7f-a9e5-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017237/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Utrzymanie i rozwój SEIZBIL
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094681/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/U/10/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oraz rozwój baz danych HCL Domino.
2. W ramach usług utrzymania baz danych HCL Domino Wykonawca zobowiązuje się do:
1) modyfikacji istniejących w ZGN i innych jednostkach organizacyjnych miasta st. Warszawy aplikacji Lotus Notes,
2) tworzenia i modyfikacji aplikacji ANDROID zintegrowanych z Lotus Notes,
3) modyfikacji strony internetowej opartej na Lotus Notes i PHP,
4) exportu i importu danych z i do Lotus Notes (WebService, ODBC, Excel, XML),
5) przejęcia obowiązków gwarancji dla wykonanych modyfikacji w istniejących bazach danych
6) aktualizowania do nowych wersji oprogramowania baz danych HCL Domino zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego licencją,
7) udzielania konsultacji w rozwiązywaniu merytorycznych problemów Zamawiającego i innych jednostek organizacyjnych miasta st. Warszawy związanych z działaniem baz danych HCL Domino,
8) asystowania, tj. wykonywanie wspólnie z użytkownikiem baz danych HCL Domino czynności operatorskich w systemie,
9) instruktażu, tj. udzielania użytkownikom baz danych HCL Domino bezpośrednich wskazówek dotyczących działania systemu,
10) udostępnienia Zamawiającemu i innym jednostkom organizacyjnym miasta st. Warszawy numeru telefonicznego i poczty elektronicznej w godzinach 8-16 w dni robocze, pod którym Wykonawca udziela porad operatorskich w zakresie bieżącego użytkowania baz danych HCL Domino,
11) importu i eksportu danych czyli przesłania danych między bazą danych obsługiwaną przez bazy danych HCL Domino a środowiskiem zewnętrznym na wskazanie Zamawiającego,
12) napraw polegających na usuwaniu nieprawidłowego funkcjonowania baz danych HCL Domino objawiającego się występowaniem błędów prowadzących do utraty danych lub uniemożliwiających korzystanie z baz danych HCL Domino zgodnie z dokumentacją działania systemu.
3. W ramach usług rozwoju baz danych HCL Domino Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykonywania usług programowania, polegającego na wprowadzaniu wskazanych przez Zamawiającego zmian do kodu źródłowego baz danych HCL Domino, korygujących lub rozszerzających ich funkcjonalność w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym,
2) projektowania algorytmów realizujących w bazach danych HCL Domino uzgodnione z Zamawiającym zmiany wynikające z analizy lub wymagań Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
5. Zamawiający planuje w trakcie realizacji zamówienia zlecić minimum 800 godzin roboczych w zakresie rozwoju systemu. 1 (jedna) godzina robocza = 60 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEVENTECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342873935
7.3.3) Ulica: ul. Szewczenki 8
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-855
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
- Dostawa wirtualnego NGFW
- Dostawy materiałów biurowych i komputerowych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.