Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099572/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00128871/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa sprz. med. (fot. toal.– prysznic.), jego montażu wraz z uruchom. oraz prowadz. przegl. gwaran. na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=786561921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa sprz. med. (fot. toal.– prysznic.), jego montażu wraz z uruchom. oraz prowadz. przegl. gwaran. na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa79e1dd-ef0d-4c0f-bd3e-569c0fb17f51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025230/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 dostawa sprzętu medycznego (fotela toaletowo – prysznicowego), jego montażu wraz z uruchomieniem oraz prowadzenie przeglądów gwarancyjnych na potrzeby MCUS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. “Otwarty Dom – Twoje wytchnienie – Razem w opiece nad bliskim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099572
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-11/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34105,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego (fotela toaletowo – prysznicowego), jego montażu wraz z uruchomieniem oraz prowadzenie przeglądów gwarancyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. “Otwarty Dom – Twoje wytchnienie – Razem w opiece nad bliskim” nr FEDS.07.07-IP.02-0067/23-00 w ramach Priorytetu nr 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku; Działania nr 7.7 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Przedmiot zamówienia określony jest kodem 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33100000-1 Urządzenia medyczne.
4. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do Domu Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu (1 sztuka fotela toaletowo- prysznicowego).
5. Wykonawca dokona montażu sprzętu medycznego w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawa oraz montaż sprzętu medycznego będzie mieć miejsce w godzinach 7:00 – 15:00. Po zakończeniu montażu Wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz na swój koszt dokonać ich utylizacji.
6. Przez montaż rozumie się złożenie/ zmontowanie sprzętu medycznego według dołączonej instrukcji.
7. Wykonawca dokona także wpięcia sprzętu medycznego do instalacji elektrycznej.
8. Wykonawca dokona uruchomienia sprzętu medycznego w obecności Zamawiającego, celem sprawdzenia prawidłowego złożenia/ zmontowania.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2, stanowi integralną część umowy.
10. Przez okres gwarancji, Wykonawca (lub inny wskazany przez niego podmiot) zobowiązany jest do wykonywania przeglądów okresowych wymaganych przez dostawców/ producentów sprzętu medycznego w celu utrzymania gwarancji (jeżeli dotyczy). Okresowe przeglądy gwarancyjne będą wykonywane w ramach umownego wynagrodzenia, o którym mowa w paragrafie 2 ust. 1 pkt 3 i 4 Projektu umowy.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2, stanowi Załącznik do SWZ.
12. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
13. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego postępowania i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, gdyż niniejsze postępowanie jest niepodzielne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wyznaczono termin składania ofert na dzień 19 lutego 2025 r. do godziny 12:00. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.