eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem montażu 12 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem montażu 12 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b18137d1-adcd-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem montażu 12 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b18137d1-adcd-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Nadzór inwestorski nad : Wykonaniem, dostawą i montażem 12 wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098640

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego montażu 12 wiat przystankowych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego – budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej.
2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 10 do SWZ.
3. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach:
1) Szczegółowe Opisy Przedmiotu Zamówienia (SOPZ):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05 – załącznik nr 11,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07 – załącznik nr 12,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09 – załącznik nr 13,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11 – załącznik nr 14,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03 – załącznik nr 15,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01 – załącznik nr 16,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30 – załącznik nr 17,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02 – załącznik nr 18,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01 – załącznik nr 19,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03 – załącznik nr 20,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05 – załącznik nr 21,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07 – załącznik nr 22,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 23):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07,
3) Przedmiary robót (załącznik nr 24):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07.

4. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
4.1. Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
4.2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na potrzebę kompleksowej realizacji całości zadania, a przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.