eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz DolnyŚwiadczenie usług transportowych związanych z przewozem osób będących uczestnikami Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego, Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Seniora działających w gminie Lubicz



Ogłoszenie z dnia 2025-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych związanych z przewozem osób będących uczestnikami Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego, Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Seniora działających w gminie Lubicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870001767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 56

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566742155

1.5.8.) Numer faksu: 566742155

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuslubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuslubicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e8e5b67-f848-4263-bc03-a1b947d81153

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych związanych z przewozem osób będących uczestnikami Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego, Dziennego Domu Senior+ oraz Klubu Seniora działających w gminie Lubicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8e5b67-f848-4263-bc03-a1b947d81153

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646223

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.351.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 258000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa pn. "Świadczenie usług transportowych związanych z przewozem uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego oraz Klubów Seniora w gminie Lubicz".
1. Zadanie I - zapewnienie usług transportu dla uczestników tj.– osób starszych i/lub osób z niepełnosprawnością mieszkających na terenie gminy Lubicz, które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego, pięć razy w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym tj. przewóz uczestników z miejsca zamieszkania na terenie całej gminy Lubicz do miejsca, w którym odbywają się zajęcia dla nich zorganizowane oraz odwiezienie do domu po zakończonym pobycie na zajęciach do miejsca zamieszkania.

2. Szacunkowa (przewidywana) liczba dziennych kilometrów przywozów / odwozów w trakcie realizacji zamówienia to około:
• poniedziałki od stycznia 2025r. do grudnia 2025r. (56 km + 26 km x 50 dni = 4.100 km);
• wtorki od stycznia 2025r. do czerwca 2025r. (76 km x 25 dni = 1.900 km);
• wtorki od lipca 2025 r. do grudnia 2025r. (76 km + 20 km x 26 dni = 2.496 km);
• środy od stycznia 2025r. do grudnia 2025r. (56 km + 26 km x 52 dni = 4.264 km);
• czwartki od stycznia 2025r. do czerwca 2025r. (76 km x 24 dni = 1.824 km);
• czwartki od lipca 2025r. do grudnia 2025r. (76 km +20 km x 25 dni = 2.400 km);
• piątki od stycznia 2025r. do grudnia 2025r. (26 km x 50 dni = 1.300 km).
Szacunkowa liczba kilometrów łącznie w czasie trwania umowy w okresie od stycznia 2025r. do czerwca 2025r. wynosi około – 8.418 km
Szacunkowa liczba km od lipca 2025r. do grudnia 2025r. – 9.866 km
3. Łącznie szacunkowa liczba kilometrów to 18.284 (*szacunkowa liczba kilometrów służy skalkulowaniu ceny oferty, porównaniu ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania lub zwiększenia przedmiotu umowy w części max 30 % tj. w podanej szacunkowej liczbie kilometrów. Zadanie II - zapewnienie usług transportu dla uczestników –tj. osób starszych i/lub osób z niepełnosprawnością mieszkających na terenie gminy Lubicz, które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego. Zamawiający planuje objąć przewozem grupę do około 29 osób, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym tj. przewóz osób ze wskazanego miejsca na terenie gminy Lubicz do miejsca, w którym odbywać się będzie zbiórka wycieczki integracyjne zorganizowane przez Zamawiającego zgodnie z rozkładem i przebiegiem trasy uzgodnionym z Zamawiającym (dowóz do miejsca zbiórki wycieczki i z powrotem). Przewóz dotyczy osób zamieszkujących pod różnymi adresami na terenie całej gminy Lubicz. Świadczenie usług transportowych będzie realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
4. Szacunkowa (przewidywana) liczba kilometrów dowozów / odwozów w trakcie realizacji zamówienia to około:
• 10 wyjazdów dla grupy dla około 29 osób, nie więcej jak około 100 km na jeden wyjazd – łącznie około 1.000 km* (*szacunkowa liczba kilometrów służy skalkulowaniu ceny oferty, porównaniu ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania lub zwiększenia przedmiotu umowy.
5. Zadanie III – zapewnienie usług transportu dla grupy około 10 uczestników – tj. osób starszych i/lub osób z niepełnosprawnością w tym dla osób na wózkach inwalidzkich mieszkających na terenie gminy Lubicz, które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego, pięć razy w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym tj. przewóz osób z miejsca zamieszkania na terenie całej gminy Lubicz do miejsca, w którym odbywają się zajęcia tj. do Gronowa 6A oraz odwiezienie do domu po zakończonych zajęciach do miejsca zamieszkania. Trasa obejmować będzie średnio maksymalnie około 74 km dziennie (wyliczona zgodnie z założeniami: . 74 km dziennie x 252 dni = 18.648 km).
6. Łączna orientacyjna liczba kilometrów w trakcie realizacji zamówienia wyniesie około 37.932 km.
7. Z uwagi na specyficzny rodzaj zamówienia nie ma możliwości dokładnego oszacowania liczby kilometrów.
8. Ilość kilometrów może ulec zmianie np. w związku ze zmianą frekwencji Uczestników. Zmianą uczestników korzystających z usługi transportowej, organizowanymi wydarzeniami, itp. Ilość może również ulec zmianie w związku z możliwym opóźnieniem rozpoczęcia zajęć lub w związku z zamknięciem miejsca, w którym odbywają się zajęcia, którego wcześniej Zamawiający nie był stanie przewidzieć, a także w związku z sytuacją epidemiczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257869,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257869,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257869,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAR-TRAVEL USŁUGI PRZEWOZOWE OSÓB S.C. A &J .TARKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340877062

7.3.3) Ulica: Rogowo 24

7.3.4) Miejscowość: Lubicz

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257869,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.