Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023504/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00028603/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113638 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników, szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Włókiennictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000050239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzezińska 5/15
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-103
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@iw.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://iw.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://iw.lodz.pl/o-instytucie/zamowienia-publiczne-aktualne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prace badawcze, rozwojowe i wdrożeniowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników, szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75c97144-8bcb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023504/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ/ZP-236-06/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221393,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych do Sieci Badawczej ŁUKASIEWICZ – Instytutu Włókiennictwa w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, dla których nie dopuszcza się rozwiązań równoważnych, wymagane jest aby zaoferowano produkty pochodzące od konkretnego producenta. W przypadku niektórych odczynników wymóg ten jest konieczny z uwagi na akredytację laboratoriów oraz to, że w przypadku zmiany charakterystyki produktu zaistniałaby konieczność ponownego wykonania kosztownych walidacji.
Zamawiane odczynniki konkretnych producentów wykorzystywane są do już rozpoczętych prac naukowo – badawczych prowadzonych przez pracowników Zamawiającego. Aby uzyskać powtarzalne wyniki badań i aby można je było porównać z badaniami wcześniej prowadzonymi, stosowane odczynniki muszą być tego samego producenta, gdyż każdy producent ma właściwy tylko sobie proces technologiczny, w którym produkowane są przedmiotowe odczynniki. Prowadzone w okresach wieloletnich badania wymagają zachowania niezmiennych warunków ich realizacji, a co za tym idzie użycia tych samych odczynników tego samego producenta. Zmiana odczynników spowodowałaby konieczność powtórzenia badań, a to wiązałoby się z utratą już uzyskanych wyników badań.
W przypadku innych produktów Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów jakościowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 25001,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych do Sieci Badawczej ŁUKASIEWICZ – Instytutu Włókiennictwa w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, dla których nie dopuszcza się rozwiązań równoważnych, wymagane jest aby zaoferowano produkty pochodzące od konkretnego producenta. W przypadku niektórych odczynników wymóg ten jest konieczny z uwagi na akredytację laboratoriów oraz to, że w przypadku zmiany charakterystyki produktu zaistniałaby konieczność ponownego wykonania kosztownych walidacji.
Zamawiane odczynniki konkretnych producentów wykorzystywane są do już rozpoczętych prac naukowo – badawczych prowadzonych przez pracowników Zamawiającego. Aby uzyskać powtarzalne wyniki badań i aby można je było porównać z badaniami wcześniej prowadzonymi, stosowane odczynniki muszą być tego samego producenta, gdyż każdy producent ma właściwy tylko sobie proces technologiczny, w którym produkowane są przedmiotowe odczynniki. Prowadzone w okresach wieloletnich badania wymagają zachowania niezmiennych warunków ich realizacji, a co za tym idzie użycia tych samych odczynników tego samego producenta. Zmiana odczynników spowodowałaby konieczność powtórzenia badań, a to wiązałoby się z utratą już uzyskanych wyników badań.
W przypadku innych produktów Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów jakościowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 75468,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych do Sieci Badawczej ŁUKASIEWICZ – Instytutu Włókiennictwa w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, dla których nie dopuszcza się rozwiązań równoważnych, wymagane jest aby zaoferowano produkty pochodzące od konkretnego producenta. W przypadku niektórych odczynników wymóg ten jest konieczny z uwagi na akredytację laboratoriów oraz to, że w przypadku zmiany charakterystyki produktu zaistniałaby konieczność ponownego wykonania kosztownych walidacji.
Zamawiane odczynniki konkretnych producentów wykorzystywane są do już rozpoczętych prac naukowo – badawczych prowadzonych przez pracowników Zamawiającego. Aby uzyskać powtarzalne wyniki badań i aby można je było porównać z badaniami wcześniej prowadzonymi, stosowane odczynniki muszą być tego samego producenta, gdyż każdy producent ma właściwy tylko sobie proces technologiczny, w którym produkowane są przedmiotowe odczynniki. Prowadzone w okresach wieloletnich badania wymagają zachowania niezmiennych warunków ich realizacji, a co za tym idzie użycia tych samych odczynników tego samego producenta. Zmiana odczynników spowodowałaby konieczność powtórzenia badań, a to wiązałoby się z utratą już uzyskanych wyników badań.
W przypadku innych produktów Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów jakościowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 40390,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych do Sieci Badawczej ŁUKASIEWICZ – Instytutu Włókiennictwa w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, dla których nie dopuszcza się rozwiązań równoważnych, wymagane jest aby zaoferowano produkty pochodzące od konkretnego producenta. W przypadku niektórych odczynników wymóg ten jest konieczny z uwagi na akredytację laboratoriów oraz to, że w przypadku zmiany charakterystyki produktu zaistniałaby konieczność ponownego wykonania kosztownych walidacji.
Zamawiane odczynniki konkretnych producentów wykorzystywane są do już rozpoczętych prac naukowo – badawczych prowadzonych przez pracowników Zamawiającego. Aby uzyskać powtarzalne wyniki badań i aby można je było porównać z badaniami wcześniej prowadzonymi, stosowane odczynniki muszą być tego samego producenta, gdyż każdy producent ma właściwy tylko sobie proces technologiczny, w którym produkowane są przedmiotowe odczynniki. Prowadzone w okresach wieloletnich badania wymagają zachowania niezmiennych warunków ich realizacji, a co za tym idzie użycia tych samych odczynników tego samego producenta. Zmiana odczynników spowodowałaby konieczność powtórzenia badań, a to wiązałoby się z utratą już uzyskanych wyników badań.
W przypadku innych produktów Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów jakościowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 5320,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Sieci Badawczej ŁUKASIEWICZ – Instytutu Włókiennictwa w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.Dopuszcza się zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów jakościowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6505,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Sieci Badawczej ŁUKASIEWICZ – Instytutu Włókiennictwa w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.Dopuszcza się zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów jakościowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 18429,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Sieci Badawczej ŁUKASIEWICZ – Instytutu Włókiennictwa w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.Dopuszcza się zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów jakościowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 9080,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego do Sieci Badawczej ŁUKASIEWICZ – Instytutu Włókiennictwa w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.Dopuszcza się zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SWZ, przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów jakościowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 41200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28700,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32905,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28700,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDALIA - Ludwikowscy Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005114228
7.3.3) Ulica: ul. Marii Fołtyn 10
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-615
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28700,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56134,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56134,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56134,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005114228
7.3.3) Ulica: Marii Fołtyn 10
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-615
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56134,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35395,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35395,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35395,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005114228
7.3.3) Ulica: MARII FOŁTYN 10
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-615
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35395,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8804,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8804,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8804,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005114228
7.3.3) Ulica: MARII FOŁTYN 10
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-615
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8804,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22257,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22257,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22257,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe „CHEMLAND”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810598370
7.3.3) Ulica: Usługowa 3
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IDALIA LUDWIKOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22257,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53419,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53419,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53419,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe „CHEMLAND”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810598370
7.3.3) Ulica: Usługowa 3
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" ZBIGNIEW BARTCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" ZBIGNIEW BARTCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53419,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.