Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053327/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00058995/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113683 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kursy i szkolenia dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim oraz Zespołu Szkół w Poniatowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 4
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 8272260
1.5.8.) Numer faksu: 81 8272236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kursy i szkolenia dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim oraz Zespołu Szkół w Poniatowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e320437d-b306-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004288/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kursy i szkolenia dla uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim oraz Zespołu Szkół w Poniatowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nowoczesne szkoły zawodowe w powiecie opolskim współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053327/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZKS.272.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66960 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Barman I stopnia”1. Liczba uczestników: 10 osób (2 grupy po 5 osób).
2. Czas trwania szkolenia dla grupy: 32 godzin; (1 godzina to 45 minut). Od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota - niedziela).
3. Termin realizacji szkolenia: rozpoczęcie - czerwiec 2021 zakończenie nie później niż listopad 2021 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
4. Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 9900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dekorowanie potraw z elementami carvingu”1) Liczba uczestników: 12 osób (2 grupy szkoleniowe po 6 osób)
2) Czas trwania szkolenia dla grupy: 16 godzin; (1 godzina to 45 minut)
3) Od poniedziałku do piątku po zajęciach lekcyjnych oraz w weekendy (sobota - niedziela)
4) Termin realizacji zajęć: 1 grupa: rozpoczęcie nie wcześniej niż wrzesień 2021 – zakończenie nie później niż listopad 2021r; 2 grupa: rozpoczęcie nie wcześniej styczeń - zakończenie nie później kwiecień 2022r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy
5) Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Trendy śniadaniowe w hotelarstwie - przygotowanie i serwowanie”1. Liczba uczestników: 12 osób (2 gr. x 6 osób)
2. Czas trwania szkolenia dla grupy: 16 godzin od poniedziałku do czwartku po zajęciach lekcyjnych w weekendy (sobota - niedziela)
3. Termin realizacji: I grupa – rozpoczęcie nie wcześniej niż wrzesień 2021 – zakończenie nie późnej niż listopad 2021; II grupa – rozpoczęcie nie wcześniej niż styczeń 2022 – zakończenie nie później niż kwiecień 2022 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego
4. Maksymalna liczebność grup - 6 osób
5. Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kuchnia molekularna”1. Liczba uczestników: 12 osób (2 grupy x 6 osób)
2. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy: 16 godzin; od poniedziałku do czwartku po zajęciach lekcyjnych lub/oraz w weekendy (sobota - niedziela)
3. Termin realizacji: I grupa: rozpoczęcie nie wcześniej niż wrzesień 2021 – zakończenie nie później niż listopad 2021; II grupa: rozpoczęcie nie wcześniej niż styczeń 2022 – zakończenie nie później niż kwiecień 2022 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego
4. Maksymalna liczebność grup: 6 osób
5. Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Stosowanie środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwacza”1. Liczba uczestników: 14 osób (2 grupy po 7 osób)
2. Czas trwania szkolenia dla grupy: 30 godzin; (1 godzina to 45 minut), od poniedziałku do czwartku po zajęciach lekcyjnych lub/oraz w weekendy (sobota - niedziela)
3. Termin rozpoczęcia realizacji szklenia: I grupa: rozpoczęcie czerwiec 2021 – zakończenie nie później niż listopad 2021r.; II grupa: rozpoczęcie nie wcześniej niż luty 2022 – zakończenie nie później niż kwiecień 2022r; zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy
4. Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie; Technikum Ogrodnicze w Kluczkowicach; Kluczkowice – Osiedle 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1680,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych”1. Liczba uczestników: 30 osób (10 osób x 3 grupy)
2. Czas trwania szkolenia dla jednej grupy: 55 godzin, od poniedziałku do czwartku/piątku po zajęciach lekcyjnych lub/oraz w weekendy (sobota - niedziela)
3. Termin realizacji: 1 i 2 grupa: rozpoczęcie nie wcześniej niż wrzesień 2021- zakończenie nie później niż listopad 2021; 3 grupa: rozpoczęcie nie wcześniej niż styczeń 2022 – zakończenie nie później niż kwiecień 2022 r., zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego
4. Maksymalna liczebność grup 10 osób
5. Miejsce realizacji szkoleń: część teoretyczna Zespół Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie oraz Zespół Szkół w Poniatowej ul. Fabryczna 16c, 24-320 Poniatowa Natomiast część praktyczna w siedzibie lub miejscu wskazanym przez Wykonawcę w odległości do 100 km od siedziby szkoły (ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie oraz ul. Fabryczna 16c, 24-320 Poniatowa). Dojazd uczestników na część praktyczną we własnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 21900,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Kurs operator koparko - ładowarki wraz z egzaminem zewnętrznym”1. Liczba uczestników: 3 osoby
2, Czas trwania szkolenia dla grupy: 130 godzin (w tym 50 godzin teorii) od poniedziałku do czwartku po zajęciach lekcyjnych lub /oraz w weekendy (sobota - niedziela)
3. Termin realizacji: rozpoczęcie czerwiec 2021 – zakończenie nie później niż listopad 2021r. zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego
4. Maksymalna liczebność grup 3 osoby
5. Miejsce realizacji szkoleń: część teoretyczna Zespół Szkół Zawodowych w Opolu Lubelskim ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie; natomiast część praktyczna w siedzibie lub miejscu wskazanym przez Wykonawcę w odległości do 100 km od siedziby szkoły (ul. Kolejowa 4, 24-300 Opole Lubelskie). Dojazd uczestników na część praktyczną szkolenia we własnym zakresie
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Programowanie urządzeń mobilnych”1. Liczba uczestników: 16 (1 grupa szkoleniowa);
2. Czas trwania szkolenia dla grupy: 5 godzin (1 godzina to 45 minut), po zajęciach lekcyjnych lub w weekendy;
3. Termin realizacji szkolenia: czerwiec – listopad 2021 r. zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy;
4.Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół w Poniatowej ul. Fabryczna 16c, 24-320 Poniatowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 960,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Projektowanie przestrzenne”1. Liczba uczestników: 16 (1 grupa szkoleniowa);
2. Czas trwania szkolenia dla grupy: 5 godzin (1 godzina to 45 minut), po zajęciach lekcyjnych lub w weekendy;
3. Termin realizacji szkolenia: czerwiec-listopad 2021r, zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy;
4. Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół w Poniatowej ul. Fabryczna 16c, 24-320 Poniatowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 960,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Innowacyjne technologie”1. Liczba uczestników: 16 (1 grupa szkoleniowa);
2. Czas trwania szkolenia dla grupy: 5 godzin (1 godzina to 45 minut), po zajęciach lekcyjnych lub w weekendy;
3. Termin realizacji szkolenia: czerwiec - listopad 2021 r. zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy;
4. Miejsce realizacji szkoleń: Zespół Szkół w Poniatowej ul. Fabryczna 16c, 24-320 Poniatowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17792,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Open Bar Tomasz Szczęsny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273881240
7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 96/4
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: czerwiec 2021 - listopad 2021 r. miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę,jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 6 000,00 PLN. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty do ceny złożonej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015863643
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: wrzesień 2021 – kwiecień 2022 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej otrzymanej oferty 10 440,00 PLN, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 7 200,00 PLN. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty do ceny złożonej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w wyznaczonym terminie, nie otrzymał żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22110,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68813,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANNORT Sp. z o. o. Oddział Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260123273
7.3.3) Ulica: Kalinowszczyzna 24
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-129
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: wrzesień 2021 – listopad 2021 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7049,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7049,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7049,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTRA Katarzyna Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140634839
7.3.3) Ulica: Pl. Floriański 1/309
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7049,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: czerwiec 2021 – listopad 2021 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej otrzymanej oferty 7 000,00 PLN, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 960,00 PLN. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty do ceny złożonej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w wyznaczonym terminie nie otrzymał żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w wyznaczonym terminie nie otrzymał żadnej oferty.
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.