Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063140/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113730 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270196
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Emila Cyrana 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/356-40-04
1.5.8.) Numer faksu: 34/356-41-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpskombatant.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d199a66-ba2a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005110/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą mięsa i wędlin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063140/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.5.2.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 70647,8 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Baleron wieprzowy kg 50
2 Boczek pieczony forma kg 30
3 Boczek rolada kg 20
4 Boczek wędzony surowy, kawałki max 2 kg kg 150
5 Bułczanka wędlina podrobowa z kawałkami bułki pszennej z dodatkiem krwi kg 60
6 Frankfuterki surowe kg 80
7 Golonko świeże, nie mrożone kg 120
8 Golonko w galarecie kg 50
9 Karczek świeży nie mrożony kg 230
10 Kaszanka kg 70
11 Kiełbasa biała parzona kg 50
12 Kiełbaski debreczyńskie kg 100
13 Kiełbasa dębicka kg 80
14 Kiełbaski dietetyczne kg 70
15 Kiełbasa domowa kg 40
16 Kiełbasa golonkowa kg 60
17 Kiełbasa kminkowa kg 50
18 Kiełbasa krakowska parzona kg 50
19 Kiełbasa krucha kg 120
20 Kiełbasa mozaikowa kg 40
21 Kiełbasa myśliwska kg 60
22 Kiełbasa polędwicowa kg 120
23 Kiełbasa polska surowa kg 40
24 Kiełbasa szynkowa kg 150
25 Kiełbasa śląska kg 150
26 Kiełbasa śląska drobiowa kg 150
27 Kiełbaski śląskie kg 60
28 Kiełbasa wiejska kg 40
29 Kiełbasa zwyczajna kg 100
30 Kiełbasa żywiecka kg 40
31 Kości nie mrożone kg 1500
32 Kotlet domowy kg 20
33 Łopatka b/s i tłuszczu świeża, nie mrożona kg 1300
34 Łopatka z puszki kg 40
35 Metka cebulowa kg 30
36 Metka łososiowa kg 15
37 Metka wędzona kg 15
38 Mielonka delikat kg 50
39 Mielonka wiejska kg 50
40 Mięso mielone z łopatki kg 200
41 Mięso w galarecie wieprzowe kg 40
42 Mortadela kg 40
43 Nogi wieprzowe świeże, nie mrożone kg 120
44 Parówka śląska cienka kg 110
45 Parówkowa kg 110
46 Pasztet drobiowy kg 15
47 Pasztet pieczony kg 30
48 Pasztetowa wędzona kg 20
49 Pieczeń cygańska kg 20
50 Pieczeń drobiowa kg 20
51 Pieczeń firmowa kg 30
52 Przysmak kanapkowy kg 30
53 Polędwica drobiowa kg 40
54 Polędwica z warzywami kg 20
55 Polędwica sopocka kg 120
56 Salceson podrobowy kg 30
57 Salceson ozorkowy kg 20
58 Schab z kością świeży, nie mrożony kg 350
59 Serca wieprzowe świeże, nie mrożone kg 100
60 Słonina kg 150
61 Szponder kg 50
62 Szynka drobiowa kg 50
63 Szynka gotowana kg 100
64 Szynka konserwowa kg 150
65 Szynka orzech kg 100
66 Szynka wiejska kg 120
67 Szynkówka b/k kulki, świeża, nie mrożona kg 350
68 Wątrobianka kg 15
69 Wędzonka z czosnkiem kg 30
70 Winerki kg 50
71 Wołowina b/k świeża, nie mrożona kg 50
72 Żeberka wieprzowe paski świeże, nie mrożone kg 450
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15111100-0 - Wołowina
15113000-3 - Wieprzowina
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131310-1 - Pasztety
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15131410-2 - Szynka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90622,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103220,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90622,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276407213
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90622,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-12-312021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa mięsa i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.