eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańŚwiadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113739 z dnia 2021-07-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH STRAŻY GRANICZNEJ W LUBANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021102313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757254173

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.osssg@strazgraniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.strazgraniczna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/osssg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11f9ead1-d00f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011701/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi hotelarskie

1.3.3 Usługi restauracyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr PDP V współfinansowany jest z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021, tytuł projektu: „Wzmocnienie ochrony granic UE poprzez rozwój kynologicznej działalności szkoleniowej, rozbudowę, przebudowę i doposażenie infrastrukturalne OSG w Lubaniu” - Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096704/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4/SZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 557786,47 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216711,11 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Blok nr 1 - świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych dla uczestników szkolenia - ekspertów w ramach projektu predefiniowanego nr PDP V, współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu finansowego 2014-2021 tytuł projektu: „Wzmocnienie ochrony granic UE poprzez rozwój kynologicznej działalności szkoleniowej, rozbudowę, przebudowę i doposażenie infrastrukturalne OSG w Lubaniu”.

Powyższe obejmuje świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych dla maksymalnie 12 ekspertów ze strony partnerów (litewskiego i ukraińskiego) w obiekcie (tj. hotelu, motelu) położonym w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (59-800 Lubań, ul. Wojska Polskiego 2), licząc najkrótszą trasę obliczoną wg Google Maps.
Zamawiający przewiduje 3 pobyty (z czego 2 pobyty - przyjazd w niedzielę, wyjazd w piątek – tj. 5 noclegów, zaś 1 pobyt przyjazd w niedzielę, wyjazd w czwartek – tj. 4 noclegi) dla maksymalnie 4 osób podczas jednego pobytu, zgodnie z nw. opisem:
1) zakwaterowanie w obiekcie w pokojach jednoosobowych z łazienkami, telewizorem i dostępem do bezpłatnego bezprzewodowego Internetu w dniach określonych w rezerwacji. Dopuszcza się możliwość innej konfiguracji pokoi, np. wykorzystanie pokoju 2-osobowego przez jednego zakwaterowanego. W każdym z pokoi powinna znajdować woda mineralna gazowana
i niegazowana na potrzeby zakwaterowanych osób – systematycznie uzupełniana w ilości łącznej min. 1,5 l na osobę na dobę;
2) wyżywienie każdorazowo obejmuje:
- w niedzielę, tj. w dniu przyjazdu – obiadokolacja dla max. 4 osób,
- poniedziałek – śniadanie i obiad, kolacja dla max. 4 osób,
- wtorek – śniadanie, obiad, kolacja dla max. 4 osób, (podczas trzeciego pobytu zamiast kolacji - kolacja robocza),
- środa – śniadanie, obiad, kolacja dla max. 4 osób,
- czwartek – śniadanie, obiad, kolacja robocza dla max. 4 osób, (podczas trzeciego pobytu bez kolacji – dzień wyjazdowy),
- piątek – śniadanie, obiad dla max. 4 osób; (za wyjątkiem trzeciego pobytu);
3) opis posiłków:
a) obiadokolacja serwowana lub w postaci szwedzkiego stołu. Powinna składać
się z zupy lub przystawki, ciepłego dania mięsnego, gorących dodatków (frytki, ryż, ziemniaki, kluski śląskie – do wyboru), surówki, napoi ciepłych /wybór herbat, cytryna, cukier, kawa z dodatkami typu śmietanka lub mleko – bez ograniczeń ilościowych/ i zimnych /woda mineralna, gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków owocowych – bez ograniczeń ilościowych/;
b) kolacja serwowana składająca się z przystawki, dania głównego, a także napojów zimnych i ciepłych bez ograniczeń ilościowych (2 rodzaje soków owocowych, woda mineralna gazowana i niegazowana, herbata i kawa z dodatkami typu śmietanka lub mleko);
c) śniadanie w postaci szwedzkiego stołu /wędliny, sery, twaróg, dżemy, owoce, desery, jogurty, mleko, kakao, parówki, jajka, jajecznica, płatki śniadaniowe, herbata, kawa z dodatkami typu śmietanka lub mleko do kawy, cytryna, cukier, pieczywo ciemne i jasne oraz bułki/;
d) obiad dwudaniowy z deserem serwowany lub w postaci szwedzkiego stołu. Powinien składać się z zupy, ciepłego dania, gorących dodatków (frytki, ryż, ziemniaki, kluski śląskie – do wyboru), surówki, napoi zimnych /woda mineralna, gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków owocowych – bez ograniczeń ilościowych/;
e) kolacja robocza serwowana lub w postaci szwedzkiego stołu powinna składać
się z 3 ciepłych dań mięsnych z gorącymi dodatkami (frytki, ryż, ziemniaki, kluski śląskie – do wyboru bez ograniczeń), min. po 4 rodzaje zimnych i gorących przystawek uzgodnionych z Zamawiającym, min. 4 rodzaje sałatek, pieczywa, kawy z dodatkami typu śmietanka lub mleko do kawy, wyborem herbat, cytryny, cukru, wody mineralnej, gazowanej i niegazowanej, 3 rodzajów soków owocowych, napojów gazowanych (wszystkie napoje bez ograniczeń ilościowych).
4) wykonawca na terenie obiektu udostępni Zamawiającemu /na wyłączność/ salę bankietową na kolację roboczą dla min. 4 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 25629,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
• Blok nr 2 – świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych dla uczestników szkolenia - funkcjonariuszy Straży Granicznej – kandydatów na instruktorów-selekcjonerów w ramach projektu predefiniowanego nr PDP V, współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu finansowego 2014-2021 tytuł projektu: „Wzmocnienie ochrony granic UE poprzez rozwój kynologicznej działalności szkoleniowej, rozbudowę, przebudowę i doposażenie infrastrukturalne OSG w Lubaniu”.

Powyższe obejmuje świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych dla maksymalnie 8 funkcjonariuszy Straży Granicznej – kandydatów na instruktorów - selekcjonerów w obiekcie (tj. hotelu, motelu) położonym w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (59-800 Lubań, ul. Wojska Polskiego 2), licząc najkrótszą trasę obliczoną wg Google Maps.
Zamawiający przewiduje dla każdego funkcjonariusza maksymalnie 66 osobodni (przyjazd w niedzielę – 11.07.2021 r., wyjazd – 15.09.2021 r.), zgodnie z nw. opisem:
1) zakwaterowanie w obiekcie w pokojach dwuosobowych z łazienkami, telewizorem i dostępem do bezpłatnego bezprzewodowego Internetu w dniach określonych w rezerwacji. W każdym z pokoi powinna znajdować woda mineralna gazowana i niegazowana na potrzeby zakwaterowanych osób – systematycznie uzupełniana w ilości łącznej min. 1,5 l na osobę na dobę;
2) wyżywienie każdorazowo obejmuje:
- w dniu przyjazdu – obiadokolacja dla max. 8 osób,
- poniedziałek – śniadanie, "lunchbox”, obiad oraz kolacja dla max. 8 osób,
- wtorek – śniadanie, "lunchbox”, obiad oraz kolacja dla max. 8 osób,
- środa – śniadanie, "lunchbox”, obiad oraz kolacja dla max. 8 osób,
- czwartek – śniadanie, "lunchbox”, obiad oraz kolacja dla max. 8 osób,,
-piątek – śniadanie, "lunchbox”, obiad oraz kolacja dla max. 8 osób;
- sobota – śniadanie, obiad i kolacja dla max. 8 osób,
- niedziela – śniadanie, obiad i kolacja dla max. 8 osób,
- w dniu wyjazdu – śniadanie, "lunchbox i obiad dla max. 8 osób.
- w dniach 15.07.2021 r., 12.08.2021 r. oraz 14.09.2021 r. zamiast kolacji – kolacja robocza dla ok. 8 osób.
3) opis posiłków:
a) obiadokolacja serwowana lub w postaci szwedzkiego stołu. Powinna składać
się z zupy lub przystawki, ciepłego dania mięsnego, gorących dodatków (frytki, ryż, ziemniaki, kluski śląskie – do wyboru), surówki, napoi ciepłych /wybór herbat, cytryna, cukier, kawa z dodatkami typu śmietanka lub mleko – bez ograniczeń ilościowych/ i zimnych /woda mineralna, gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków owocowych – bez ograniczeń ilościowych/;
b) kolacja serwowana składająca się z przystawki, dania głównego, a także napojów zimnych i ciepłych bez ograniczeń ilościowych (2 rodzaje soków owocowych, woda mineralna gazowana i niegazowana, herbata i kawa z dodatkami typu śmietanka lub mleko);
c) śniadanie w postaci szwedzkiego stołu /wędliny, sery, twaróg, dżemy, owoce, desery, jogurty, mleko, kakao, parówki, jajka, jajecznica, płatki śniadaniowe, herbata, kawa z dodatkami typu śmietanka lub mleko do kawy, cytryna, cukier, pieczywo ciemne i jasne oraz bułki/;
d) obiad dwudaniowy z deserem serwowany lub w postaci szwedzkiego stołu. Powinien składać się z zupy, ciepłego dania, gorących dodatków (frytki, ryż, ziemniaki, kluski śląskie – do wyboru), surówki, napoi zimnych /woda mineralna, gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków owocowych – bez ograniczeń ilościowych/;
e) kolacja robocza serwowana lub w postaci szwedzkiego stołu powinna składać
się z 3 ciepłych dań mięsnych z gorącymi dodatkami (frytki, ryż, ziemniaki, kluski śląskie – do wyboru bez ograniczeń), min. po 4 rodzaje zimnych i gorących przystawek uzgodnionych
z Zamawiającym, min. 4 rodzaje sałatek, pieczywa, kawy z dodatkami typu śmietanka lub mleko do kawy, wyborem herbat, cytryny, cukru, wody mineralnej, gazowanej i niegazowanej, 3 rodzajów soków owocowych, napojów gazowanych (wszystkie napoje bez ograniczeń ilościowych);
f) Lunchbox powinien zawierać bułkę z wędliną, serem i warzywami lub sałatkę. Każdego dnia inny skład; dopuszcza się powtórzenie składu nie wcześniej niż po 5 dniach. Dodatkowo każdy lunchbox zawiera sok owocowy o pojemności min. 300 ml., baton energetyczny, świeży owoc, bułkę słodką i przygotowywany jest w formie „na wynos” z możliwością spożycia w innym miejscu;
4) wykonawca na terenie obiektu udostępni Zamawiającemu /na wyłączność/ salę bankietową na kolację roboczą dla min. 8 osób.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 191081,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28720 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28720 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Juniwersal PPHU Juncewicz Jolanta

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Juniwersal PPHU Juncewicz Andrzej, Juniwersal PPHU Kulczycka Anna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131001575

7.3.3) Ulica: Zgorzelecka 51

7.3.4) Miejscowość: Lubań

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28720 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-11 do 2021-09-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Juniwersal PPHU Juncewicz Jolanta

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Juniwersal PPHU Juncewicz Andrzej, Juniwersal PPHU Kulczycka Anna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131001575

7.3.3) Ulica: Zgorzelecka 51

7.3.4) Miejscowość: Lubań

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-11 do 2021-09-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA w Blok nr 1 – od 11 lipca 2021 r. do 16 września 2021 r. Zamawiający przewiduje 3 pobyty w nw. terminach:
I termin - od 11 lipca 2021 r. do 16 lipca 2021 r.
II termin - od 8 sierpnia 2021 r. do 13 sierpnia 2021 r.
III termin - od 12 września 2021 r. do 16 września 2021r.
2021-07-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.