Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058982/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00113750 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury edukacyjnej SP Chęciny - rozbudowa bieżni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4
1.5.2.) Miejscowość: Chęciny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/checiny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury edukacyjnej SP Chęciny - rozbudowa bieżni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4c87af7-b88f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004413/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa infrastruktury edukacyjnej SP Chęciny - remont bieżni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 7.4 Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej Osi 7 Sprawne usługi publiczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058982/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.3.2021.PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa bieżni przy SP w Chęcinach.
Roboty budowlane polegają, miedzy innymi, na wykonaniu: bieżni dwutorowej z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 4,44x70,00m ograniczonej obrzeżem betonowym 8×30 cm.
Wykończenie nawierzchni bieżni - poliuretan w kolorze czerwonym na podbudowie z kruszywa.
Konstrukcja bieżni:
- warstwa elastyczna poliuretanowa z granulatu EPDM, w kolorze czerwonym - 1,3 cm
- podłoże elastyczne (mieszanka kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego zespolonego elastycznym klejem) - 3 cm
- podbudowa, warstwa górna z klińca kamiennego 4/8 i kruszywa 0/4 - 3 cm
- podbudowa, warstwa dolna z tłucznia kamiennego 2/31,5 - 20 cm
- warstwa mrozoochronna z gruntu piaszczystego stabilizowanego cementem C1,5/2 ≤ 4,0 MPa - 15 cm
razem - 42,3 cm
Odwodnienie nawierzchni bieżni - powierzchniowo na teren zielony działki.
Wody napływowe ze skarpy - ciek betonowy korytkowy.
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanym projektem technicznym oraz zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt wykonawczy;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
UWAGA!
1. Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek:
- określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń ,
- oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.
Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117188,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „COLOR - SPORT S. C.”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 646-292-68-87
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 299
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COLOR-SPORT S.C. ADAM WILK, WALDEMAR KOSIOROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
COLOR-SPORT S.C. ADAM WILK, WALDEMAR KOSIOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-302021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i chemicznych. Ilość Zadań 17
- Wykonywanie usług pralniczych w pralni Wykonawcy.
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1 i 2. Ilość zadań: 9
- Zakup kart sportowych dla 200 uczestników projektu promującego profilaktykę zdrowego kręgosłupa i zdrowia psychicznego na okres 6 miesięcy - Część nr 3
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka w rejonie ulic Żywieckiej, Cisowej, Wielka Puszcza, Sportowej, Cyprysowej i Cichej - Gmina Porąbka
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO PARKU W BOJANOWIE
- Przebudowa drogi gminnej 540111K w km od 0+000 do 0+415,30 w miejscowości Nowa Wieś, Gmina Dobczyce
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz wymiana istniejących opraw oświetleniowych na MOP Mokrzyska w ciągu autostrady A4
- Modernizacja dróg gminnych w 2025 roku
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z ich pielęgnacją, w ramach zadania pn.: "PRAWO DO FIKOŁKÓW na Bulwarach!Zieleń!Architektura do zabawy"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.