Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00099476/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
na świadczenie specjalistycznych usług społecznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006618942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łuzycka 12
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kamilzbroja.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.gryfino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
na świadczenie specjalistycznych usług społecznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecfac232-ac5f-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069122/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 zamówienia na usługi społeczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099476/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGD/OPS.GRYFINO/001
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – terapia indywidualna dla osób uzależnionych – 1 osoba (dwa razy w tygodniu po 4 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – terapia grupowa dla osób uzależnionych – 1 osoba (dwa razy w tygodniu po 4 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - terapia dla osób z syndromem Dorosłych Dzieci Alkoholików – 1 osoba ( 1 raz w tygodniu po 7 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – terapia dla osób współuzależnionych 1 osoba (4 razy w tygodniu po 6 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – terapia dla osób uzależnionych – Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Dębcach – 1 osoba (3 razy w miesiącu po 3 godz.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6 - Usługi z zakresu terapii rodzinnej w miejscu zamieszkania – 1 osoba (do 8 rodzin miesięcznie dwa razy w miesiącu po 90 min.)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 7 – usługi opiekuńcze, o których mowa w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej – realizowane w miejscu zamieszkania – 2 osoby (7 dni w tygodniu w zależności od potrzeb, maksymalnie 2100 h) w mieszkaniach chronionych – 4 osoby (minimum 3 h dziennie, 7 dni w tygodniu, maksymalnie 1650 h)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 8 – asystent osobisty osoby niepełnosprawnej- 2 osoby (7 dni w tygodniu, w zależności od potrzeb, maksymalnie 2200 h)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 9 – opieka wytchnieniowa – 2 osoby ( 7 dni w tygodniu, w zależności od potrzeb, maksymalnie 1680 h)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 10 - usługa psychologa dla dzieci i młodzieży w miejscu zamieszkania (do 12 dzieci 2 - 4 razy w miesiącu w zależności od potrzeb dziecka po 60 minut)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 11 – specjalista ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie – 1 osoba (4 razy w miesiącu po dwie godziny)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 12 – specjalista ds. uzależnień od narkotyków – 1 osoba (2 razy w miesiącu po 2 godziny)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 13 – terapeuta rodzinny – 1 osoba (4 razy w miesiącu po 3 godziny)4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 14 – psycholog dla dzieci, młodzieży i ich rodzin – 1 osoba 2 razy w miesiącu po dwie godziny).4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie prowadzonego postępowania doszło do awarii miniPortalu spowodowanego pracami serwisowymi. W wyniku błędu w postępowaniu wpłynęło 7 ofert, z których 4 miniPortal nie jest w stanie zdeszyfrować, są nieczytelne i zamawiający nie może zapoznać się z ich treścią. Ósmy wykonawca, któremu nie udało się wysłać oferty miniPortalem zareklamował zaistniałą sytuację i po uznaniu reklamacji przesłał ofertę bezpośrednio na skrzynkę ePuap już po terminie wyznaczonym na składanie ofert. W związku z powyższym postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Rozbudowa ścieżek rowerowych na terenie gminy Gryfino w celu zintegrowania z trasami rowerowymi na terenie SOM
- Remont dachu na budynku komunalnym wielorodzinnym przy ul. Tadeusza Kościuszki 13 w Gryfinie
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudową bramową dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie z formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
- Modernizacja dróg powiatowych poprzez uzupełnianie ubytków w nawierzchniach bitumicznych grysami i emulsją asfaltową w 2025 roku z podziałem na 4 zadania
- Przebudowa obiektu inżynierskiego w ciągu drogi powiatowej nr 1549Z Banie-Rów, wraz z dojazdami
- Dostosowanie budynku Szpitala Powiatowego w Gryfinie do wymogów pożarowych
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja"
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością będącej mieszkańcem Gminy Brudzeń Duży w ramach programu Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością dla JST-edycja 2025-powtórzony
- Zatrudnienie specjalistów do prowadzenia zajęć aktywizujących ruchowo dla seniorów warsztatów plastycznych, florystycznych i kulinarnych oraz usługa organizacji turnusów rehabilitacyjnych.
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez logopedę i neurologopedę z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
- "Realizacja zajęć specjalistycznych przez pedagoga specjalnego z dziećmi od chwili wykrycia niepełnosprawności lub zagrożenia niepełnosprawnością do podjęcia nauki w szkole w ramach zadań WOKRO"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.