Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063609/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prowadzenie całorocznego remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Woźniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Woźniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-289
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wozniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wozniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie całorocznego remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b76cb8c9-9313-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003830/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Prowadzenie całorocznego remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063609/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont nawierzchni bitumicznej masą mineralno-bitumiczną:- wycięcie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów
- oczyszczenie zagłębienia
- posmarowanie naprawionego miejsca ogrzanym asfaltem
- wypełnienie wyboju masą asfaltową
- zagęszczenie przy pomocy walca ogumionego
- regulacja (naprawa) pionowych wpustów, studni rewizyjnych, urządzeń ściekowych, zasuw wodociągowych oraz innych urządzeń zabudowanych w pasie drogi
ilość zabudowanej masy 400 ton
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 175000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont nawierzchni bitumicznej przy użyciu grysów i emulsji:- dokładne oczyszczenie uszkodzenia,
- skropienie ścian i dna wyboju emulsją,
- wypełnienie wyboju mieszaniną grysu i emulsji,
- zasypanie naprawionej nawierzchni drobną frakcją grysową,
- zagęszczenie przy pomocy walca ogumionego
ilość zabudowanej mieszaniny grysowo emulsyjnej 400 ton.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 175000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487
7.3.3) Ulica: Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285360 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- "Wykonanie nawierzchni dróg asfaltowych " część 1-5
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Olszewo-Borki
- Przebudowa drogi gminnej nr 129613P w Pobórce Wielkiej
- Wykonywanie remontów dróg o nawierzchniach nieulepszonych na terenie Gminy Wilamowice.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.