eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KietrzZagospodarowanie terenu pod centrum przesiadkowe w Kietrzu.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu pod centrum przesiadkowe w Kietrzu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kietrz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Kietrz

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-130

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774854356

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@kietrz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kietrz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.kietrz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu pod centrum przesiadkowe w Kietrzu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9496f3aa-a9dd-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002714/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zagospodarowanie terenu pod centrum przesiadkowe w Kietrzu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094501/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Gmina Kietrz jest jednostką sektora finansów publicznych, o których mowa w art. 9 pkt 2) ustawy o finansach publicznych. Przedsiębiorstwo Komunalne „HYDROKAN” Spółka z o.o. posiada osobowość prawną. Wszystkie udziały w Spółce posiada Gmina Kietrz. W spółce nie ma innych udziałów niż należące do Gminy Kietrz, stąd warunek z art. 214 ust. 1 pkt 11 lit c) jest spełniony.
Organami Spółki są Zgromadzenie Wspólników czyli Gmina Kietrz, Rada Nadzorcza oraz Zarząd. Fakt, iż Gmina Kietrz reprezentuje 100 % kapitału zakładowego spółki na walnym zgromadzeniu sprawia, że sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami. Wobec powyższego warunek określony w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit a) jest spełniony.
Ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej t.j. P.K. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego t.j. Gminę , sprawującą kontrolę, stąd warunek z art. 214 ust. 1 pkt 11 lit b) jest spełniony.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WKB 271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430804,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.W zakresie inwestycji przewidziano:
1) Rozbiórkę wiaty wolnostojącej konstrukcji stalowej,
2) Budowę nowej typowej wiaty przystankowej,
3) Rozbiórkę istniejącego utwardzenia z płyt chodnikowych betonowych,
4) Utwardenie terenu manewrowego z kostki betonowej,
5) Utwardzenie terenu pieszych z kostki betonowej,
6) Utwardzenie terenu pieszych z kostki granitowej cięto śrut.,
7) Zabudowanie krawężnika najazdowego betonowego,
8) Zabudowanie krawężnika ulicznego betonowego,
9) Zabudowanie obrzeży przy chodnikach,
10)Montaż obiektów małej architektury: 4 stylizowane ławki, 4 stylizowane kosze uliczne, stojak rowerowy 5 stanowiskowy.
2.Zestawienie powierzchni:
1)Ciągi jezdne z kostki betonowej - 507 m2,
2)Wysepki z kostki granitowej cięto-śrutowanej -340m2,
3)Chodniki z kostki brukowej nostalit -174m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474998,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474998,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474998,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne "HYDROKAN" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 530577410

7.3.3) Ulica: ul. Traugutta 15

7.3.4) Miejscowość: Kietrz

7.3.5) Kod pocztowy: 48-130

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474998,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki. W tym trybie nie ma ofert. Informacje o ofertach w niniejszym postępowaniu dotyczą wykonawcy z którym były prowadzone negocjacje. Sekcja o ofertach Nr VI jest obowiązkowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.