Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070161/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego dla projektu pn. „ Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych na terenie Gminy Twardogóra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TWARDOGÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48713992200
1.5.8.) Numer faksu: +48713158142
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@twardogora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: twardogora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://twardogora.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego dla projektu pn. „ Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych na terenie Gminy Twardogóra2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb19c2f7-988c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020638/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego dla projektu pn. „ Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych na terenie Gminy Twardogóra”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego na 2014-2020 Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070161/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.2.2022.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia - Świadczenie usługi Inwestora Zastępczego dla projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych na terenie Gminy Twardogóra” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego na 2014-2020 Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym” są usługi obejmujące :
5.1.1. Prowadzenie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji w imieniu Zamawiającego,
5.1.2. Monitorowanie i wspomaganie rozliczeń finansowych zadania inwestycyjnego,
5.1.3. Promocja projektu obejmująca wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych wymaganych przez program dotujący,
5.1.4. Nadzór formalny nad uzyskaniem wskaźników rezultatu przez Wykonawcę poprzez opracowanie audytów ex-post dla budynków poddanych termomodernizacji.
5.2. W ramach projektu głębokiej termomodernizacji zostaną poddane 3 obiekty:
5.2.1. Budynek Szkoły Podstawowej nr 2 w Twardogórze – ul. Św. Jadwigi 7
5.2.2. Budynek Szkoły Podstawowej nr 2 w Twardogórze – ul. Batorego 5
5.2.3. Budynek budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Goszczu – ul. Szkolna 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207255,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207255,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207255,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Project Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252570254
7.3.3) Ulica: Alejsa Kościuszki 80/82
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-437
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207255,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI TWARDOGÓRA
więcej: przetargi TWARDOGÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
więcej: Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.