Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00072862/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenach będących własnością Gminy Miasta Pionki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pionki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II, 15
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 341 42 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-591af792-fe35-446b-bcc3-081355c542871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenach będących własnością Gminy Miasta Pionki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-591af792-fe35-446b-bcc3-081355c54287
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044781/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenach będących własnością Gminy Miasta Pionki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zielone Pionki - zagospodarowanie i odnowa terenów zieleni w krajobrazie miejskim. Nr POIS.02.05.00-00-0192/16 w ramach działania 2.5, oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072862
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2025.TSO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.1 Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenach będących własnością Gminy Miasta Pionki.
3.1.2 W ramach przedmiotu zamówienia będą wykonywane prace zgodnie z załącznikiem nr 5 – Opis Przedmiotu Zamówienia.
3.1.3 Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany do:
1) prawidłowego wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem w terminie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką ogrodniczą, wymogami bhp oraz do utrzymywania miejsca prac w czystości i porządku,
2) wykonywania prac w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz zapewniający ochronę uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialności cywilnej za powstałe szkody,
3) wywozu odpadów i pozostałości po pracach, we własnym zakresie i na własny koszt do podmiotów uprawnionych do ich odbioru. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.).
4) usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, powstałych w trakcie wykonywania prac (dot. m. in. materiału roślinnego, uszkodzeń istniejących nawierzchni, instalacji, obiektach małej architektury),
3.1.4 Usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.
3.1.5 Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, od chwili rozpoczęcia prac, aż do chwili ich zakończenia na danym odcinku, odpowiedzialny jest Wykonawca.
3.1.6 Wszelkie narzędzia, materiały, środki niezbędne do realizacji usługi zapewnia sobie Wykonawca na koszt własny.
3.1.7 Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów posiadających odpowiednie atesty, normy branżowe oraz na żądanie Zamawiającego okazania w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów bezpieczeństwa lub deklaracji zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami.
3.1.8 Wykonawca oświadcza, iż wszelkie materiały i produkty niezbędne do realizacji usługi będą spełniać wymagania wynikające z przepisów dotyczących Ochrony Środowiska.
3.1.9 Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac z zachowaniem należytej dbałości ze szczególnym uwzględnieniem dbałości o pozostające w jego dostępie rośliny.
3.1.10 Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrządzonych w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiającemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SWZ i w załącznikach do SWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania materiały, urządzenia, będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały wymagane normy. Obowiązek jednoznacznego wykazania ich równoważności, w stosunku do przyjętych w założeniach projektowych, spoczywa na Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogród i Las Krzysztof Wziątek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142626117
7.3.3) Ulica: Słupica 46
7.3.4) Miejscowość: Słupica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-630
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPZZOZ w Pionkach
- Budowa drogowego układu komunikacyjnego w rejonie ulicy Polnej w Pionkach
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Jedlnia.
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.