Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00307190/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
- 2022/BZP 00138171/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
- 2023/BZP 00066120/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
- 2022/BZP 00079153/01 - Wynik z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane związane z utrzymaniem cieków na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-465b4b60-5685-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307190/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.114.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 826326,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: "Usuwanie szkód, zasyp wyrw na rzece Mleczka Wschodnia w km 13+900-20+800”.Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykonanie opasek z faszyny; ścinanie drzew piłą mechaniczną; ręczne ścinanie i karczowanie; wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp; obsianie skarp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 57765,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: "Remont ubezpieczeń skarpy potoku Bierska wraz z udrożnieniem w km 0+100-2+100 w m. Odrzykoń, gm. Wojaszówka”.Przedmiotem zamówienia jest m.in.: rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopów; remont opasek z faszyny leśnej; rozbiórka zatorów, tam z gałęzi, błota i liści z wywozem i zagospodarowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 176623,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: "Usuwanie szkód powodziowych na rzece Mleczka w km 33+900 – 33+950 oraz 34+640 - 34+690 w m. Manasterz, Zagórze gm. Jawornik Polski”.Przedmiotem zamówienia jest m.in.: rozbiórka przytamowań z pni, kłód drzew, gałęzi, nieczystości; wykonanie opasek z faszyny; wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatkami i geowłókninami, na gruntach o umiarkowanej nośności, sposobem ręcznym; drenowanie niesystematyczne wykonywane ręcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 243683,95 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: "Usuwanie szkód powodziowych na rzece Mleczka w km 40+700 - 43+400”.Przedmiotem zamówienia jest m. in.: budowa faszynady; wyładunek ręczny kamienia przeznaczonego na wykonanie narzutu kamiennego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 73170,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: "Usuwanie szkód powodziowych na rzece Stobnica w km 12+092 - 12+161 w m. Żyznów".Przedmiotem zamówienia jest m.in.: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; rozbiórka zatorów, tam z gałęzi błota, liści i innych nieczystości; wykonanie kiszki faszynowej; ręczne formowanie nasypów; wykonanie opasek z faszyny luzem; obsiew traw w ziemi urodzajnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 146282,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: "Usuwanie szkód powodziowych w m. Golcowa – Dopływ w Porąbkach”.Przedmiotem zamówienia jest m. in.: ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; rozbiórka umocnień z płyt ażurowych typu „YOMB”; rozbiórka zatorów tam z gałęzi i liści; plantowanie obrobienie na czysto skarp; wykonanie budowli siatkowo-kamiennych; wykonanie opaski z faszyny luzem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 45575,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: "Roboty udrożnieniowe na potoku Glemieniec w km 0+000 – 2+300 w m. Czarna, Krzemienica gm. Czarna”.Przedmiotem zamówienia jest m.in.: wykonanie wyściółki faszynowej; wykonanie budowli siatkowo-kamiennych; wykonanie palisady; wykoszenie porostów ręcznie ze skarp; wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 66689,36 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: "Roboty utrzymaniowe na pot. Pantalówka w. m. Rączyna gm. Kańczuga”.Przedmiotem zamówienia jest m.in.: remont budowli siatkowo – kamiennych; ścinanie drzew; ręczne ścinanie i karczowanie krzaków; wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 16536,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269248,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440300,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276031,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnią Usług Melioracyjno-Drogowych Rolniczo-Handlowych i Ochrony Środowiska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920005092
7.3.3) Ulica: ul. Dolnoleżajska 114
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276031,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77410,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91629,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77410,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Łańcucie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8150005523
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Rejtana 1
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77410,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Utrzymanie zieleni wewnątrz Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu w podziale na 2 części.
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.