Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00042326/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów biurowych dla PFRON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 50 55 397
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pfron.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pfron1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów biurowych dla PFRON2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbb68c0d-829a-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042326/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/25/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów biurowych dla PFRON przez okres 12 miesięcy.
2. Warunki dostaw przedmiotu zamówienia:
dostawy odbywać się będą w dniach roboczych pracy Zamawiającego
tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
3. dostawy odbywać się będą sukcesywnie zgodnie z terminem określonym w ofercie Wykonawcy licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia.
4. dostawy będą realizowane przy pomocy dostępu do elektronicznego systemu służącego
do składania zamówień lub po telefonicznym lub e-mailowym zgłoszeniu zamówienia.
5. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy, rozładuje, wniesie oraz złoży zamówione artykuły w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje dostaw tzw. paletowych.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dokumentów odbioru dostarczonych artykułów. Ww. dokument musi zostać podpisany przez pracownika Zamawiającego.
7. w przypadku, gdy przy odbiorze dostawy Zamawiający stwierdzi niezgodności ilościowe, jakościowe, uszkodzenie lub zniszczenie opakowań lub zawartości, dostarczonych artykułów wyszczególnionych w zamówieniu, Zamawiający ma prawo do zwrotu niezgodnych lub uszkodzonych artykułów na koszt Wykonawcy. Reklamacje będą realizowane przy pomocy dostępu do elektronicznego systemu służącego do składania zamówień lub po telefonicznym lub e-mailowym zgłoszeniu. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia dostarczyć na własny koszt artykuły zgodne z zamówieniem Zamawiającego.
8. Zamawiający przewiduje około 80 dostaw w miesiącu łącznie dla wszystkich lokalizacji wymienionych w Załączniku nr 3 do Umowy.
9. ilości artykułów biurowych wymienionych w Załączniku nr 2 do Umowy, są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie (zwiększeniu bądź zmniejszeniu) w trakcie realizacji Umowy. W takim przypadku dostawy będą realizowane przez Wykonawcę według cen określonych w formularzu cenowym i w ramach kwoty wymienionej w § 4 ust. 1 Umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację co najmniej 80% wartości brutto Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 661831,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 727718,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 661831,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAPIRUS Artykuły Piśmienne i Biurowe Robert Kuleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341109972
7.3.3) Ulica: ul. Ułańska 5
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
jakie przetargi wygrała firma
PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 661831,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO w okresie 01.01. 2025 - 31.12.2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Dostawa papieru do drukarek , artykułów biurowych i opasek identyfikacyjnych.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru ksero"
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.