Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00319899/01 - Wynik z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114122 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia wokół posesji Prokuratury Rejonowej
Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 31
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej
1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 79
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@wba.pobb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bb.po.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ogrodzenia wokół posesji Prokuratury Rejonowej
Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 31
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c09ff82-e48c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00047543/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont ogrodzenia wokół posesji Prokuratury Rejonowe Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 31
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Załącznikiem nr 1 i 2 do Formularza ofertowego
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Załącznikiem nr 1 i 2 do Formularza ofertowego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PO VII WB 261.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ogrodzenia wokół posesji Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Północ w Bielsku-Białej przy ul. Listopadowej 31, zgodnie z dokumentacją projektową oraz z zakresem pomniejszonym o wykreślone prace które Zamawiający wykreślił z przedmiaru robót, jako prace, których nie należy ujmować przy obliczaniu wynagrodzenia. Prace remontowe będą wykonywane zgodnie z udzielonymi pozwoleniami oraz z uwzględnieniem organizacji ruchu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg poniżej określonych kryteriów i ich wagi
L.p. Opis kryteriów oceny Waga
1. CENA – łączna cena oferty brutto 60
2. GWARANCJA 40
RAZEM 100
Kryterium CENA:
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę uzyska maksymalną liczbę punktów tj. 60, oferty z wyższymi cenami otrzymają liczbę punktów obliczona na podstawie poniższego wzoru:
KC=(Cena oferowana minimalna brutto [zł])/(Cena ocenianej oferty brutto [zł]) x 60=⋯
Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w ramach powyższego kryterium wynosi 60 punktów.
Kryterium GWARANCJA:
Okres gwarancji wyrażony w miesiącach liczony będzie od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia – min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym, zgodnie z poniższymi zasadami;
Okres gwarancji Liczba punktów
od 49 do 60 miesięcy 40
od 37 do 48 miesięcy 20
36 miesięcy 0
Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w ramach powyższego kryterium wynosi 40 punktów.
Wykonawca podaje okres gwarancji wyrażony w miesiącach, liczbą całkowitą. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze żadnego okresu gwarancji w Formularzu ofertowym lub wpisze krótszy niż wymagany przez Zamawiającego minimalny okres, tj. 36 miesięcy, to wówczas jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
a) Wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej 1 (jedną) robotą ogólnobudowlaną o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tzn. roboty tożsame z niniejszym przedmiotem zamówienia (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SWZ).
b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi, (dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności będą wymagane, celem sprawdzenia, przed podpisaniem umowy) – wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik Nr 2 do SWZ.
Warunek minimalny dla Kierownika budowy.
Ponieważ obiekt objęty jest ochroną konserwatorską Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kierownika budowy, który wykazał swoją ponad 18-to miesięczną praktyką zawodową przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Kierownik budowy reprezentujący Wykonawcę jest zobowiązany do realizacji obowiązków wynikających z art.21a, 22 i 23 Ustawy Prawo budowlane, posiadać uprawnienia budowlane do kierowania budową oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c) Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, aktualne na dzień jego złożenia – załącznik Nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót potwierdzających wykonanie minimum jednej roboty ogólnobudowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie zgodnie z warunkiem określonym w ust. 1 pkt. 1.2 ppkt 4 lit. a - załącznik Nr 3 do SWZ;
b) Wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe kierownika budowy zgodnie z warunkiem określonym w ust. 1 pkt 1.2. ppkt 4 lit b – załącznik Nr 2 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ponadto do oferty należy dołączyć:1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
4) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej: RODO - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z Rozdziałem XX SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ - Projekt umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-29 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-29 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, w tym celu składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziałuw postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa
w XVI.16.2 pkt 3 i pkt 4 SWZ podmiotów udostępniających zasoby Wykonawcy, na których zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną powołuje się Wykonawca.
2021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Naświetlanie, druk i kolportaż 26 numerów dwutygodnika W BIELSKU-BIAŁEJ Magazyn Samorządowy oraz 12 numerów miesięcznika PEŁNA KULTURA Bielski Magazyn Aktualności.
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŻYWNOŚCI WRAZ Z TRANSPORTEM
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.