Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00037451/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg powiatowych:
Część nr 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach
Część nr 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podgórzyn 62a
1.5.2.) Miejscowość: Żnin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523020668
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@znin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.powiatzninski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_znin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pełnienie funkcji zarządcy drogi w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych w odniesieniu do dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg powiatowych:Część nr 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach
Część nr 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50f273f0-9650-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00509701/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty cząstkowe dróg powiatowych: Część nr 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach Część nr 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037451
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT 2410.03.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 474000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w SkórkachNa przedmiot zamówienia składa się:
wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, z zastosowaniem emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy użyciu specjalnych maszyn (patcherów w pełni zautomatyzowanych), które wydmuchują pod ciśnieniem zanieczyszczenia i wdmuchują pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji - szacunkowy zakres robót to:196 Mg wbudowanego materiału (zgodnie z SST na każdą jednostkę emulsji dziesięć jednostek grysu),
wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg bez wycinania przy zastosowaniu mieszanki mineralno – bitumicznej AC8S/50/70 wraz z skropieniem emulsją asfaltową dna wyboju i zagęszczeniem, szacunkowy zakres robót to: 100 Mg wbudowanego materiału,
2)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu umowy do wysokości minimum 70% jej wartości do dnia 30.06.2023 r. Zamawiający zobowiązany jest wskazać zakres robót, których koszt do dnia 30.06.2023 r. wyniesie minimum 70% wartości umowy.
3)Ilość remontów określono w SWZ szacunkowo.
4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót w danym asortymencie lub zmniejszenia zakresu w przypadku braku konieczności przeprowadzenia remontów.
5)W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w sytuacji o której mowa w ppkt.4 Zamawiający informuje, że maksymalna wartość zamówienia z której zrezygnowano nie przekroczy 20% wartości całości zadania.
6)Okres gwarancji: 12 miesięcy od odbioru częściowego zakresu robót.
7) Zamawiający wymaga, by wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego, dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym postanowienia art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
8)Wykonanie robót budowlanych:
a)realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, SWZ, kosztorysem ofertowym oraz projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej;
b)roboty emulsją i grysem należy wykonywać grysami twardymi i emulsją asfaltową szybkorozpadową przy użyciu specjalnych maszyn (patcherów w pełni zautomatyzowanych), które wydmuchują pod ciśnieniem zanieczyszczenia, wdmuchują pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji asfaltowej bezpośrednio do naprawianego wyboju;
c)roboty mieszanką mineralno bitumiczną zaleca się wykonać masą AC8S/50/70 dostarczoną w miejsce wbudowania w termosach. Przed wbudowaniem mieszanki należy krawędź i dno wyboju spryskać emulsją, całość zagęścić;
d)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości);
e)Wykonawca przekaże wymienione w ppkt. d dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego w trakcie trwania robót;
f)wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ, która jest umieszczona na stronie prowadzonego postepowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 237000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w PodgórzynieNa przedmiot zamówienia składa się:
wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg, z zastosowaniem emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy użyciu specjalnych maszyn (patcherów w pełni zautomatyzowanych), które wydmuchują pod ciśnieniem zanieczyszczenia i wdmuchują pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji - szacunkowy zakres robót to: 196 Mg wbudowanego materiału (zgodnie z SST na każdą jednostkę emulsji dziesięć jednostek grysu),
wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg bez wycinania przy zastosowaniu mieszanki mineralno – bitumicznej AC8S/50/70 wraz z skropieniem emulsją asfaltową dna wyboju i zagęszczeniem, szacunkowy zakres robót to: 100 Mg wbudowanego materiału.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu umowy do wysokości minimum 70% jej wartości do dnia 30.06.2023 r. Zamawiający zobowiązany jest wskazać zakres robót, których koszt do dnia 30.06.2023 r. wyniesie minimum 70% wartości umowy.
ilość remontów określono w SWZ szacunkowo.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości robót w danym asortymencie lub zmniejszenia zakresu w przypadku braku konieczności przeprowadzenia remontów.
W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia w sytuacji o której mowa w ppkt.4 Zamawiający informuje, że maksymalna wartość zamówienia z której zrezygnowano nie przekroczy 20% wartości całości zadania.
Okres gwarancji: 12 miesięcy od odbioru częściowego zakresu robót.
Zamawiający wymaga, by wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego, dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym postanowienia art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Wykonanie robót budowlanych:
a)realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być
zgodna z: Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, SWZ, kosztorysem ofertowym oraz projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej;
b)roboty emulsją i grysem należy wykonywać grysami twardymi i emulsją asfaltową szybkorozpadową przy użyciu specjalnych maszyn (patcherów w pełni zautomatyzowanych), które wydmuchują pod ciśnieniem zanieczyszczenia, wdmuchują pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji asfaltowej bezpośrednio do naprawianego wyboju;
c)roboty mieszanką mineralno bitumiczną zaleca się wykonać masą AC8S/50/70 dostarczoną w miejsce wbudowania w termosach. Przed wbudowaniem mieszanki należy krawędź i dno wyboju spryskać emulsją, całość zagęścić;
d)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości);
e)Wykonawca przekaże wymienione w ppkt. d dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego w trakcie trwania robót,
f)wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 237000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268410,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317891,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268410,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.T. BE - DROGS, Zenon Budziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5620006270
7.3.3) Ulica: ul. Okrężna 13 Bożejewiczki
7.3.4) Miejscowość: Bożejewiczki
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268410,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248337,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308680,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248337,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U.T. BE - DROGS, Zenon Budziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5620006270
7.3.3) Ulica: Okrężna 13, Bożejewiczki
7.3.4) Miejscowość: Bożejewiczki
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248337,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych: Część nr 1 Obwód Drogowo Mostowy nr 1 w Skórkach Część nr 2 Obwód Drogowo Mostowy nr 2 w Podgórzynie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu furgon wraz z zabudową
- Rozbudowa wraz z przebudową remizy OSP w Białożewinie
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.