Og³oszenie z dnia 2025-02-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont niecki p³ywalni i hali basenowej KSOS Miêdzyszkolnego Basenu P³ywackiego Nowa Huta, os. Kolorowe 29b w Krakowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KRAKOWSKI SZKOLNY O¦RODEK SPORTOWY IM. SZARYCH SZEREGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192169
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstania Warszawskiego 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-541
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ksos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ksos.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont niecki p³ywalni i hali basenowej KSOS Miêdzyszkolnego Basenu P³ywackiego Nowa Huta, os. Kolorowe 29b w Krakowie”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2692ef18-0b2c-45db-a413-cd0521f90948
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00114153
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00071905/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont niecki p³ywalni i hali basenowej KSOS Miêdzyszkolnego Basenu P³ywackiego Nowa Huta, os. Kolorowe 29b w Krakowie Nowa Huta
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2692ef18-0b2c-45db-a413-cd0521f909483.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa siê drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Okre¶lono w Dziale XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Okre¶lono w Dziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.272.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie niecki p³ywalni i hali basenowej KSOS Miêdzyszkolnego Basenu P³ywackiego Nowa Huta, os. Kolorowe 29b w Krakowie Nowa Huta.
2. Prace budowlane objête przedmiotem zamówienia maj± na celu remont niecki p³ywalni i hali basenowej KSOS Miêdzyszkolnego Basenu P³ywackiego Nowa Huta wraz z pracami towarzysz±cymi, os. Kolorowe 29b w Krakowie.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiaj±cego wzglêdem przedmiotu zamówienia zosta³y okre¶lone w:
3.1. Za³±czniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) na który sk³adaj± siê:
3.1.1. projekt opracowany przez: S A A K STUDIO ARCHITEKTURY ADAM KOZIO£ , ZACHODNIA 25/76 , 30-350 KRAKÓW,
3.1.2. przedmiar robót budowlanych,
3.1.3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
3.2. Za³±czniku nr 6 do SWZ: wzór umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45432121-8 - Roboty w zakresie pod³óg w pomieszczeniach komputerowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego:1.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udzia³ mog± braæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
1.1.1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca by³ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 1 600 000,00 z³.
1.2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udzia³ mog± braæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:
1.2.1. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich piêciu (5) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³:
1.2.1.1. co najmniej dwie (2) roboty budowlane (w ramach odrêbnych umów) obejmuj±ce wykonanie robót polegaj±cych na remoncie lub budowie lub przebudowie niecki lub brodzika wraz z robotami towarzysz±cymi, o warto¶ci
min. 1 000 000,00 z³ netto ka¿da umowa.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, nie bêdzie wezwany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
2.1. dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 1 600 000,00 z³,
2.2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wraz z dowodami okre¶laj±cymi, czy roboty budowlane wykazane w wykazie robót budowlanych zosta³y wykonane nale¿ycie,
2.2.1. dowodami, o których mowa powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wraz z formularzem oferty (wzór za³±cznik nr 1 do SWZ) Wykonawca sk³ada:1.1. O¶wiadczenie (o¶wiadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór za³±cznik nr 3 lub 4 do SWZ),
1.2. O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór za³±cznik nr 5 do SWZ – je¿eli dotyczy),
1.3. Zobowi±zanie innego podmiotu (je¿eli dotyczy),
1.4. Pe³nomocnictwo/pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy, z zastrze¿eniem pkt. 2.1.1. Dzia³u XI SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siêo udzielenie zamówienia, warunek o którym wy¿ej mowa w pkt. 3.1.1. Dzia³u V SWZ, mo¿e zostaæ spe³niony ³±cznie przez Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê.
2. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji,
gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, warunek o którym wy¿ej mowa w pkt. 3.2.1. Dzia³u V SWZ, musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca.
2.1. W odniesieniu do warunków, o który mowa w pkt. 3.2.1.1. Dzia³u V SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej w pkt. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku spó³ki cywilnej lub konsorcjum, zgodnie z art 58 ust 2 Pzp wspólnicy spó³ki cywilnej lub cz³onkowie konsorcjum zobowi±zani s± do:
1) ustanawiania pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) z³o¿enia wraz z ofert± stosownego pe³nomocnictwa (w przypadku konsorcjum) albo w przypadku spó³ki cywilnej pe³nomocnictwa lub umowy spó³ki cywilnej, z której bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania wspólników spó³ki cywilnej w szczególno¶ci do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu w sprawie zamówienia publicznego albo do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 111. Zmiany umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w przypadkach, okre¶lonych w przepisach prawa oraz niniejszej umowie.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy, je¿eli na etapie realizacji robót ni± objêtych wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki:
1) strony w trybie przewidzianym w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dokonaj± zmiany niniejszej umowy w taki sposób, ¿e realizacja ¶wiadczenia wynikaj±cego z tej zmiany bêdzie warunkowa³a wykonanie ¶wiadczeñ objêtych niniejsz± umow± (przed ww. zmian±); w takim przypadku strony mog± przesun±æ tak¿e termin zakoñczenia wykonania niniejszej umowy,
2) Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i w³a¶ciwy organ (konserwator zabytków) wstrzyma roboty; w takim wypadku strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy odpowiednio do decyzji organu,
3) powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy; w takim przypadku strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy, stosownie do potrzeb,
4) wyst±pi np. brak na rynku dostêpnych materia³ów lub urz±dzeñ, które mog± byæ zast±pione innymi materia³ami lub urz±dzeniami spe³niaj±cymi wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w projekcie aran¿acji lub wyst±pi± inne okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce spe³nienie przez Wykonawcê ¶wiadczenia okre¶lonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiaj±cy postanowi± o zmianie sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy okre¶lonego w umowie,
5) decyzje administracyjne, których uzyskanie warunkuje wykonanie niniejszej umowy zostan± wydane (z powodów, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci) w terminie pó¼niejszym, ni¿ wynikaj±cy z obowi±zuj±cych przepisów prawa,
6) projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie aran¿acji, na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie umowy zgodnie z za³o¿onym harmonogramem. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Przedmiot zamówienia winien zostaæ wykonany w nastêpuj±cym terminie: do 80 dni kalendarzowych, od dnia przekazania terenu budowy, który nast±pi nie wcze¶niej ni¿ 02.06.2025 r.1.1. Termin wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 powy¿ej obejmuje 7-dniowy okres na odbiór, liczony od dnia zg³oszenia przez Wykonawcê gotowo¶ci obiektu do odbioru.
2. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w przypadkach, o których mowa w:
2.1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przes³anki wykluczenia),
2.2. art. 109 ust. 1 pkt 8) i 10) Pzp (fakultatywne przes³anki wykluczenia).
2.3. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Do Wykonawcy podlegaj±cego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje siê art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont budynku przy ul. Ko¶ciuszki 18 w Krakowie w zakresie remontu konserwatorskiego witryn, stolarki drzwiowej elewacji frontowej.
- DFP.271.40.2025.EP Dostawa szwów chirurgicznych
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji dydaktycznych pt. "Cia³o i g³os instrumentem pracy" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED)
- MODERNIZACJA POMIESZCZEÑ ISTNIEJ¡CEGO BUDYNKU SZPITALNEGO (BUDYNEK NR 20)
- Dostawa odczynników chemicznych
- (DFP.271.28.2025.AMW) Dostawa materia³ów biurowych
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej z siedzib± Jednostki Ratowniczo- Ga¶niczej PSP w Mr±gowie wraz z dociepleniem
- Dostosowanie toalet w szko³ach podstawowych do potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnêtrznymi instalacjami w budynku oraz infrastruktur± towarzysz±c± i zagospodarowaniem terenu w Strzelinie
- Budowa oczyszczalni ¶cieków do budynku u¿yteczno¶ci publicznej - ¶wietlica wiejska
- "Rewaloryzacja zabytkowej Sali Rycerskiej" oraz "Rewaloryzacja zabytkowej kaplicy i studni"
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Dalików - II etap
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.