eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV), w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV), w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cpz@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi serwisu i konserwacji systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD), systemów telewizji dozorowej (CCTV), w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0c6723d-9edb-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079210/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5750.291.1.29.2022.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 751480,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi serwisu i konserwacji
systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD),
systemów telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50700000-2; 50710000-5.
3. Załącznik nr 1A do SWZ – formularz przedmiotowo-cenowy, zawiera wykaz obiektów
Uniwersytetu Gdańskiego, ilość okresów kwartalnych do wykonywania serwisu i konserwacji w
okresie obowiązywania umowy, wraz ze wskazaniem urządzeń, podzespołów, instalacji i części
w systemach sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemach kontroli dostępu (SKD) i
systemach telewizji dozorowej (CCTV) w obiektach Zamawiającego.
4. Szczegółowy zakres wykonywania usługi określa specyfikacja czynności serwisowych
i konserwacyjnych systemów SSWiN, SKD, CCTV – załącznik nr 1B do SWZ. Szczegółowe
dane dotyczące w/w systemów zostaną przekazane Wykonawcy, z którym zostanie podpisana
mowa.
5. Zakres usług obejmuje utrzymywanie systemów SSWiN, SKD, CCTV w ciągłej sprawności
technicznej. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia całodobowego serwisu awaryjnego.
6. Przeglądy konserwacyjne muszą być przeprowadzane w cyklach raz na kwartał, zgodnie
z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z należytą starannością.
7. Zamówienie musi być wykonywane przez osoby:
1) wpisane na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydanego przez
Komendanta Wojewódzkiego Policji (dawna licencja),
2) posiadające poświadczenie bezpieczeństwa osobowego wydane na podstawie art. 28 pkt. 1
ustawy o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 742) albo
upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" wydane w trybie art.
21 ust. 4 pkt. 1 w/w ustawy
w/w dokumenty dostarczone zgodnie z zapisem rozdziału XX pkt 6 ppkt 5.
8. Wykonawca w odniesieniu do osób wykonujących czynności serwisowe wymagające
odpowiednich uprawnień musi przed podpisaniem umowy złożyć kopie dokumentów, zgodnie z
rozdziałem XX pkt 6 ppkt 4) i 5).
9. Prace mają być wykonywane zgodnie z:
1) DTR urządzeń,
2) przepisami BHP,
3) przepisami ppoż.,
4) zarządzeniem Rektora UG nr 98/R/12 - załącznik nr 8 do SWZ.
10. W wynagrodzeniu Wykonawcy muszą być ujęte koszty materiałów niezbędnych do
świadczenia usługi, o których mowa w załączniku nr 7 do SWZ.
11. Serwis i konserwację, a także koszty robocizny przy naprawach, w tym koszty dojazdów
związane z serwisem i konserwacją oraz usunięciem awarii należy uwzględnić w cenie oferty.
12. Usunięcie awarii poprzez wymianę całego urządzenia, części urządzenia bądź podzespołu,
które jest na liście do serwisu – załącznik nr 1A do SWZ, jest traktowane również jako usunięcie
awarii, bez dodatkowych kosztów robocizny z uwzględnieniem pkt 13.
13. Wykonawca nie ponosi kosztów związanych z dostawą mediów np. wody, energii
elektrycznej.
14. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do przygotowania oferty przeprowadził
wizję lokalną w obiekcie, gdzie zainstalowane są urządzenia i systemy objęte przedmiotem
zamówienia i dokonał własnej oceny zakresu prac, która jest konieczna do przygotowania oferty.
Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.
15. Wykonawca na wszelkie dostarczone i zamontowane części, urządzenia zapewni minimum
24 miesięczną gwarancję. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 9 projektu umowy -
załącznik nr 4 do SWZ.
16. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego
Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca
1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.1320), zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznik
nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 896130,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 896130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ISES Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne TELŁĄCZ Radosław Markiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840200086

7.3.3) Ulica: Źródlana 4

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-175

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 896130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.