eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskUtrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 172406200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c888c76-7cf9-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025787/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Całoroczne utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk wraz z infrastrukturą towarzyszącą w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042873/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 448126,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Koszenie terenów zielonych, zwalczanie chwastów oraz utrzymanie infrastruktury związanej z zielenią
Zakres usług obejmuje:
a) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy - pow. 30,65 ha /pięciokrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 13 miejscowościach gminy;
b) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy - pow. 0,76 ha /trzykrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 1 miejscowości gminy;
c) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy - pow. 2,35 ha /dwukrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 3 miejscowościach gminy;
d) zwalczanie chwastów na chodnikach – 35 km; /dwukrotnie w ciągu roku/
e) odkoszenia rowów i skarp – pow. 4,79 ha /pięciokrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 7 miejscowościach gminy;
f) odkoszenia rowów i skarp – pow. 6,85 ha /trzykrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 3 miejscowościach gminy;
g) odkoszenia rowów i skarp – pow. 1,05 ha /dwukrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 1 miejscowości gminy;
h) koszenie okazjonalne terenów zielonych nie objętych stałą opieką;
i) odkoszenia w obrębie małej architektury tj.
- tablic ogłoszeniowych - 102 szt;
- tablic z herbem gminy „witaczy” - 14 szt;
- wiat przystankowych - 59 szt;
- ławek - 221 szt;
j) pielęgnację zadrzewień i krzewów 700 szt;
k) zakup sadzonek drzew, krzewów i kwiatów do nasadzenia;
l) nasadzenia wykonane z przekazanego materiału /drzewa, krzewy i kwiaty/ uprzednio
zakupionego przez Urząd Gminy;
m) wykonanie tablic ogłoszeniowych i listew ławek;
n) pielęgnacja zieleńców, drzew, krzewów, roślin ozdobnych, wykonywanie nasadzeń, budowa i odbudowa trawników;
o) prześwietlanie i ogławianie drzew i krzewów, usuwanie starych drzew i krzewów, zabezpieczenie róż i krzewów na okres zimowy, prace porządkowe na terenach zielonych;
p) utrzymywanie w dobrym stanie technicznym ławek, tablic ogłoszeniowych i tablic z herbem Gminy (malowania, remonty);
r) utrzymanie miejsc pamięci i mogił.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy zakres usług przedstawia formularz cenowy oraz w zakresie części nr 1 - Szczegółowy zakres prac (Załącznik nr 6 do swz).
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 362931,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Koszenie poboczy dróg gminnych

Zakres usług obejmuje:
a) koszenie poboczy dróg gminnych - 533 km (w przypadku szerokiego pobocza należy wykosić minimum 1,0 m szerokości pobocza) przewidywana ilość odkoszeń w ciągu roku /czterokrotnie/;
W ramach koszonych poboczy należy uwzględnić odkoszenia znaków, słupków
i barier drogowych w przypadku wystąpienia ww. infrastruktury drogowej w obszarze koszonego pobocza.
Wskazanie dróg objętych koszeniem poboczy, oraz odbiór wykonanych robót, będzie dokonywany z udziałem Sołtysów poszczególnych miejscowości, na podstawie protokołu odbioru.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy zakres usług przedstawia formularz cenowy.
4. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 85194,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127067,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna GMINOVA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP - 8161706347

7.3.3) Ulica: Giedlarowa 338

7.3.4) Miejscowość: Giedlarowa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 287 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.