Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00019849/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
- 2023/BZP 00047246/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00062349/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Sieroszewice wraz z montażem paneli fotowoltaicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEROSZEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrowska 65
1.5.2.) Miejscowość: Sieroszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-405
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 627396076
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sieroszewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieroszewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3dfd106-90c5-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Sieroszewice wraz z montażem paneli fotowoltaicznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3dfd106-90c5-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003511/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Sieroszewice wraz z montażem paneli fotowoltaicznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: Oś Priorytetowa III. Energia Działanie 3.2 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publiczne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019849
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.04.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy wraz z montażem paneli fotowoltaicznych.
ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE WYKONANIE:
BRANŻA BUDOWLANA:
- prace przygotowawcze
- prace demontażowe
- ocieplenie cokołu budynku w tym rozbiórka nawierzchni utwardzonej
- odtworzenie nawierzchni utwardzonej
- ocieplenie ścian nadziemia wraz z wyprawą tynkarską i malowaniem elewacji
- wymiana parapetów okiennych
- wymiana drzwi zewnętrznych
- wykonanie tynku i malowania daszków wejściowych i wejścia głownego
- wykonanie tynku i malowania ścian attykowych od strony dachu
- naprawa, wykonanie tynku i malowanie kominów
- wymiana okłądzin schodów wejściowych (3 wejścia)
- wymiana obróbek blacharskich
- wykonanioe malowania krat okiennych i drabiny wejściowej na dach
- montaż herbu i napisu na elewacji wg projektu
- rusztowania dla całości prac
BRANŻA SANITARNA
- Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej polegająca na montażu powietrznej pompy ciepła z bojlerem i armaturą, montażem instalacji
c.w.u. w celu zaspokojenia 70% zapotrzebowania energii końcowej na ciepłą wodę użytkową.
Zakres szczegółowo opisany w projekcie i przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 501840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776829,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 501840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. SEBMARK Sebastian Sowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181841337
7.3.3) Ulica: Majkowska 18A
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SEBMARK SEBASTIAN SOWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SEBMARK SEBASTIAN SOWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 501840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Rozbudowa węzła integracyjnego Pruszcz Gdański, poprzez budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów i rowerów na parkingu Park&Ride przy dworcu PKP
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.