Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050392/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
- 2021/BZP 00052126/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114518 z dnia 2021-07-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021 w zakresie remontów dróg powiatowych oraz DW 911 i DK 94”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 84
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/12253/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021 w zakresie remontów dróg powiatowych oraz DW 911 i DK 94”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c854b654-b18a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remonty bieżące dróg i ulic na terenie Miasta Piekary Śląskie w roku 2021 w zakresie remontów dróg powiatowych oraz DW 911 i DK 94
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050392/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-5/IG/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146319,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
2.1 Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych grubości 3 cm z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją- 1m2
2.2 Mechaniczne i ręczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych, dodatek za każdy dalszy 1 cm gr. z docięciem krawędzi, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją- 1m2
2.3 Frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją- 1m2
2.4 Frezowanie nawierzchni asfaltowej – każdy następny 1 cm grubości z niezbędnym skuciem, odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją- 1m2
2.5 Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach jezdni i chodnika gł. 20 cm z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją- 1m2
2.6 Koryta wykonywane mechanicznie i ręcznie na całej szer. lub poszerzeniach za każde dalsze 5 cm głębokości z odwozem materiału z rozbiórki do 20 km i jego utylizacją- 1m2
2.7 Rozebranie krawężników na ławie betonowej z odwozem gruzu do 20 km i jego utylizacją- 1m
2.8 Rozebranie krawężników na ławie betonowej z segregacją, ułożeniem na paletach do odzysku i transportem do 20 km na miejsce składowania - 1m
2.9 Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – bitumiczną wraz ze skropieniem -1t
2.10 Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm-1m3
2.11 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 8 cm -1m2
2.12 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego, dodatek za każdy następny 1 cm grubości -1m2
2.13 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów – 1t
2.14 Remont cząstkowy [AWARYJNY] nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną „na zimno” z oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 2 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu– 1t
2.15 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [ Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia do 5 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża– 1t
2.16 Remont nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną [Z WYTWÓRNI] z wycięciem i oczyszczeniem uszkodzonych miejsc (powierzchnia od 5 do 20 m2) z załadunkiem, wywozem do 20 km i utylizacją rumoszu wraz z zalaniem szwów i skropieniem podłoża– 1t
2.17 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 3 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórni-1m2
2.18 Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni-1m2
2.19 Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm ze skropieniem podłoża i z transportem z wytwórnii-1m2
2.20 Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy z transportem z wytwórni-1m2
2.21 Utwardzenie terenu płytami ażurowymi 60 x 40 cm gr. 8 i 10 cm (wjazdy, skarpy itp.)- 1m2
2.22 Ułożenie krawężnika betonowego 15 x 30 i 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem, wykonaniem rowka i odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją- 1m
2.23 Ułożenie obrzeży betonowych 8 x 30 cm na podsypce piaskowej z wykonaniem rowka, odwozem ziemi do 20 km i jej utylizacją- 1m
2.24 Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego i kamiennego na nowej ławie betonowej – krawężnik z odzysku z wykonaniem rowka, odwozem ziemi, gruzu do 20 km i ich utylizacją- 1m
2.25 Wykonanie nawierzchni z klińca kamiennego, tłucznia kamiennego i destruktu asfaltobetonowego (destrukt Zamawiającego) grubości ~10 cm z skropieniem emulsją asfaltową, przesypaniem kruszywem typu „gabro” o uziarnieniu od 0,05 do 6 mm i transportem -1m2
2.26 Wypełnienie szczelin masą zalewową – szer. do 50 mm -1m
2.27 Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych i z destruktu asfaltobet. z zastosowaniem klińca kamiennego, tłucznia kamiennego i destruktu asfaltobetonowego (destrukt Zamawiającego) o gł. do 10 cm- 1m2
2.28 Wykoszenie i oczyszczenie rowu z namułu i innych drobnych zanieczyszczeń na rowach ziemnych i utwardzonych płytami ażurowymi,gr. do 30 cm z wyprofilowaniem skarp z odwozem do 20 km i utylizacją -1m
2.29 Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. do 10 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km wraz z utylizacją -1m2
2.30 Oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy na gł. za każde dalsze 5 cm z odwozem ziemi, gruzu i zanieczyszczeń do 20 km wraz z utylizacją -1m2
2.31 Humusowanie skarp i poboczy z obsianiem. Grubość warstwy humusu 10 cm 1m2
2.32 Frezowanie pni i korzeni z odwozem do 20 km i utylizacją -1cm2
2.33 Zabudowanie nowego wpustu ulicznego z wykopem,zasypką, odwozem do 20 km i utylizacją ziemi i gruzu- 1szt.
2.34 Ułożenie kanału z rur PCV Ø 200 – przykanalik z wykopem, zasypką, odwozem do 20 km i utylizacją ziemi i gruzu- 1m
2.35 Remont wpustu ulicznego wraz z wymianą kraty żeliwnej z wykopem, zasypką, odwozem do 20 km i utylizacją- 1szt.
2.36 Remont studni rewizyjnej beton., średnicy 1000 mm wraz z wymianą włazu żeliwnego- 1szt.
2.37 Regulacja pionowa studni teletechnicznych- 1szt.
2.38 Regulacja pionowa studzienek dla krat ściekowych ulicznych -1szt.
2.39 Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych- 1szt.
2.40 Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych- 1szt.
2.41 Stawka roboczogodziny z narzutami [bez podatku VAT]- 1r-g
3. Rozwiązania równoważne.
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowanie rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca nie złożył ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
4. Na podstawie art. 95 ust.2 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- roboty rozbiórkowe, ziemne, przygotowawcze, konstrukcyjne, w zakresie podbudowy, roboty asfaltowe, wykończeniowe, betonowe, odwodnieniowe, nawierzchniowe, roboty dotyczące obramowania nawierzchni - związane z remontami dróg i ulic.
5. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych
Na podstawie art. 100 u.p.z.p., Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zakresu robót ingerujących w dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, a także nie stawią takich wymogów szczególnych, ponad normy ogólne. Realizacja przedmiotu zamówienia nie stawia barier lub jakichkolwiek utrudnień w tym obszarze przestrzeni publicznej. Natomiast w zakresie wskazanej wyżej dostępności w trakcie realizacji robót budowlanych Zamawiający postawił taki warunek w niniejszej ST m.in. w pkt-cie 1.7. Adekwatne odniesienie powyższego wymogu co do zakresu robót planowanych do realizacji w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia uwzględniono w szczególności zgodnie z przepisami ogólnymi, np. umożliwienie poruszania się osób na wózkach inwalidzkich na chodnikach – adekwatnie do realizowanego zakresu zamówienia. W pozostałym zakresie wymóg ten, odnosząc się do zakresu przedmiotu zamówienia nie ma zastosowania. Uwzględniając adekwatne odniesienie do przedmiotu zamówienia, w pozostałym zakresie dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych w zakresie cech materiałów, produktu lub usługi odpowiadającym przedmiotowi zamówienia nie występują warunki szczególne, poza opisami zawartymi w STWiORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14056,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19457,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14056,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD Sp. z o.o., Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452519873
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 5A
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-07-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (owoce i warzywa) dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich - II
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Dostawa sprzętu IT składająca się z 2 części: Część 1 - Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych Część 2 - Dostawa 5 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.