Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00160094/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokalu szaletu publicznego w budynku Hali Targowej
przy ul. Rynek II w Lubartowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818552273
1.5.8.) Numer faksu: 818552016
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa lokalu szaletu publicznego w budynku Hali Targowejprzy ul. Rynek II w Lubartowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b13b9a0-d4fc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001058/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa szaletu miejskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160094/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 360617,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania budowlanego: „Przebudowa lokalu szaletu publicznego w budynku Hali Targowej przy ul. Rynek II w Lubartowie”.
Obiekt zlokalizowany jest na działce nr 541/3, obręb 7 – Śródmieście.
Zakres robót obejmuje przebudowę wnętrza istniejącego szaletu publicznego w celu dostosowania go do obecnie obowiązujących wymagań i przepisów oraz podniesienia standardów funkcjonalno-użytkowych.
Parametry lokalu przeznaczonego do przebudowy:
a) Powierzchnia użytkowa: 29,60 m2
b) Powierzchnia całkowita: 32,70 m2
c) Kubatura: 175,60 m3.
2) Zakres robót obejmuje między innymi:
a) rozbiórka istniejących ścian działowych oraz posadzek
b) niwelacja terenu z przełożeniem kostki przy wejściu do obiektu
c) wykonanie nowych ścian działowych o zmienionym układzie funkcjonalnym
d) wykonanie nowych posadzek i wykończenie ścian wewnętrznych
e) wykonanie podwieszanych sufitów rastrowych
f) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej
g) wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej (odtwarzającą formę istniejącej),
h) wymiana instalacji wod.-kan. i c.o.,
i) montaż armatury wod.-kan. w łazienkach
j) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła
k) wymiana instalacji elektrycznej
l) wymiana instalacji oświetlenia ogólnego
m) montaż instalacji oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i zewnętrznego
n) montaż instalacji przyzywowej
o) montaż instalacji monitoringu
p) montaż urządzeń umożliwiających pobór opłat w formie cyfrowej oraz monet.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ, tj. w Dokumentacji Projektowej, zatwierdzonej decyzją Starosty Lubartowskiego z dnia 14.02.2022 r., znak AIB.6740.752.2021 oraz Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Przedmiarach Robót, oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 541200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 541200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VENTAJA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388220169
7.3.3) Ulica: Opolan 32
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-828
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) dostawa stolarki drewnianej - Fabryka Okien i Drzwi Bas Sp. z o.o.;
2) instalacje elektryczne - Lenal Sp. z o.o.;
3) Roboty wykończeniowe - Jato s.c.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 541200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.