Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055271/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00058412/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania parkingów:
„Parking Stare Podgórze” i „Parking przy Muzeum”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 6167416
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.kraakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdmk.krakow.pl/informacje/tryb-podstawowy-art-275-pkt-1-znak-sprawy-3-ii-2022/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania parkingów:„Parking Stare Podgórze” i „Parking przy Muzeum”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bb126b5-8b26-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018440/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.37 Świadczenie usług sprzątania parkingów:,, Stare Podgórze”, Parkingu przy Muzeum” wraz z wykonywaniem drobnych prac naprawczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055271/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/II/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 636277,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Świadczenie usług sprzątania parkingów:
„Parking Stare Podgórze” i „Parking przy Muzeum”
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Zakresu rzeczowego (załącznik nr 8 do SWZ ) oraz projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
c) Wykonawca musi udzielić Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji jakości na poszczególne usługi będące przedmiotem niniejszej umowy licząc od dnia wykonania danej usługi.
d)Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej. Nie przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kinga Bogusz-Kwiek Firma Handlowo Usługowa „Kinga’’
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Małopolkom Usługi Komunalno - Zieleniarskie s. c. R. Kwiek, I. Ferdynus,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792953746
7.3.3) Ulica: ul. Jakuba Bojki 6/27
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-611
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KINGA BARAN FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "KINGA"
jakie przetargi wygrała firma
KINGA BARAN FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "KINGA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - DE-dzp.272-206/24
- Dostawa testów do wykrywania obecności rotawirusa, adenowirusa i norowirusa w stolcu
- ZP.73.2024 Usługi konserwacji i przeglądu technicznego masztów.
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy dwóch (2) połączonych ze sobą w trybie stack przełączników rdzeniowych wraz z akcesoriami i licencją na potrzeby Biblioteki Jagiellońskiej.
- Dostawa przenośnego urządzenia do charakteryzacji właściwości elektrycznych metali nieżelaznych i ich stopów metodą prądów wirowych dla Wydziału Metali Nieżelaznych AGH - DE-dzp.272-292/24
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów zarządzanych oraz należących do Raciborskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Usługa utrzymania w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie - Oddział Terenowy w Nowym Sączu
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania w budynkach i na posesjach jednostek IAS w Katowicach oraz KIS, zlokalizowanych w Bielsku-Białej, oraz w US w Mikołowie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych na terenie nieruchomości i budynku "Centrum Grafit" przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
więcej: Usługi sprzątania parkingów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.