Og³oszenie z dnia 2023-02-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00205341/01 - Wynik z dnia 2023-05-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja obiektu krytej p³ywalni w Limanowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT LIMANOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.limanowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja obiektu krytej p³ywalni w Limanowej”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2280119b-b438-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00114546
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00052693/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Modernizacja obiektu krytej p³ywalni w Limanowej - Etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl, zwanej dalej jako: „Platforma”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem: https://e-propublico.pl zwanej dalej „Platform±”. 2.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. 3.Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±:„Modernizacja obiektu krytej p³ywalni w Limanowej”–znak sprawy:BZ.272.10.2023. 4.Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. 5.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. 6.Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 7.Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o: a)podpisie zaufanym–nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne; b)podpisie osobistym–nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych. 8.Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a)dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; b)dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; c)do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego), d)w przypadku podpisywanie pliku przez kilka osób, zalecamy stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. 9.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo–aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: a)sta³y dostêp do sieci Internet; b)posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa-Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych, e)w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. 10.Zamawiaj±cy dopuszcza pliki o wielko¶ci do 80 MB. Zamawiaj±cy nie okre¶la limitu liczby plików. 11.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców musz± byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. 12.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:a)za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej; b)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas, widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie „Data przes³ania”; c)o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie. 13.W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie. 14.Ofertê wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy (karta: „Oferta/Za³±czniki”), podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzib± w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl; b) osob± do kontaktu w sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarciem i realizacj± umowy, d) Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ ujawnione Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, z uwzglêdnieniem ograniczeñ wskazanych w przepisach prawa a tak¿e podmiotom przetwarzaj±cym dane na podstawie zawartych umów, e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówieñ publicznych, zgodny z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt dla organów powiatu oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, f) podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów ustawy Pzp i jest zwi±zany z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy; konsekwencje niepodania wymaganych danych wynikaj± z ustawy Pzp, g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; i) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ przetwarzanie odbywa siê zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Ograniczenia stosowania przepisów RODO: a) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±; b) w postêpowaniu o udzielnie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.272.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na modernizacji obiektu krytej p³ywalni w Limanowej w zakresie okre¶lonym w programie funkcjonalno – u¿ytkowym jako etap I w ograniczonym zakresie. Modernizacja realizowana jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych – Edycja 2.
Program funkcjonalno – u¿ytkowy obejmuje kompleksow± przebudowê i rozbudowê obiektu, jednak¿e przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objêtych etapem I w ograniczonym zakresie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci wykonanie:
1) czynno¶ci projektowych wykonanych na podstawie za³±czonego programu funkcjonalno-u¿ytkowego – etap I w ograniczonym zakresie oraz czynno¶ci administracyjnych polegaj±cych na takich dzia³aniach Wykonawcy, aby uzyska³ w imieniu Zamawiaj±cego na podstawie wykonanej dokumentacji w ramach niniejszego zadania dokumenty pozwalaj±ce na realizacjê robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego;
2) robót budowlanych na obiekcie krytej p³ywalni zgodnie z opracowan± dokumentacj± projektow±, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i odpowiednimi przepisami prawa, wraz z nadzorem autorskim.
W tym zakresie zostanie wykonane:
a) podbasenie:
- remont czê¶ci saunaryjnej wraz z wyposa¿eniem,
- dostawa i monta¿ oprogramowania do krêgielni;
b) parter:
- przebudowa czê¶ci rekreacyjnej hali basenowej tj. dostawa wraz z monta¿em nowych wanien akrylowych (owalna i kwadratowa), dostawa wraz z monta¿em nowego brodzika dla dzieci, malowanie klatki schodowej zje¿d¿alni, renowacja hamowni),
- wymiana systemu ESOK,
- wymiana g³ównych drzwi wej¶ciowych do budynku p³ywalni – 2 kpl.,
- dostawa i monta¿ suszarek o mocy minimalnej 700W w ilo¶ci 10 szt. w strefie zaplecza sanitarnego basenu (suszarki typu S£OÑ),
- wymiana o¶wietlenia na energooszczêdne na hali basenowej;
c) infrastruktura:
- dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej na dachu,
- dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej w terenie (na trackerach),
- dostawa wraz z monta¿em pomp ciep³a,
- budowa zbiornika buforowego o objêto¶ci 100 m3 wraz z osprzêtem i termoizolacj±,
- przerobienie instalacji ¼róde³ ciep³a wraz ze sprzêg³em hydraulicznym i dodatkowy osprzêtem,
- wykonanie systemu sterowania i zarz±dzania prac± ¼róde³ ciep³a - szafy sterownicze z pe³nym monitoringiem i programem zarz±dzaj±cym prac± urz±dzeñ oraz archiwizacj± danych,
- wykonanie uk³adów sterowania wyspowego oraz zabezpieczenia elektryczne urz±dzeñ generuj±cych na obiekcie energiê elektryczn±,
- wykonanie uk³adów generowania wzorca sieciowego dla urz±dzeñ wytwarzaj±cych na obiekcie energiê elektryczn±,
- dostawa i monta¿ uk³adu mikrokogeneratorów - kaskada dwóch mikrokogenetatorów o mocy elektycznej 2x20 kW i ³±cznej mocy cieplnej 77,4 kW,
- budowa zbiornika wody do p³ukania w strefie istniej±cego podbasenia - z p³yt PP o wymiarach ok 3,6 m x 10,8m x 1,9 m,
- czê¶ciowa wymiana urz±dzeñ stacji uzdatniania wody - wymiana sond i cel pomiarowych kompatybilnych z urz±dzeniami kontrolno - pomiarowymi AstralPool K-800, basen sportowy i basen szkoleniowo rekreacyjny,
- czê¶ciowa wymiana urz±dzeñ stacji uzdatniania wody - wymiana urz±dzeñ kontrolno - pomiarowych kompatybilnych z istniej±cymi na obiekcie urz±dzeniami kontrolno – pomiarowymi AstralPool K-800 wraz z kompletem sond i cel pomiarowych, wanna Spa kwadratowa oraz wanna Spa okr±g³a,
- dostawa wraz z monta¿em nowej kompletnej stacji uzdatniania wody basenowej dla brodzika dla dzieci - wype³nienie filtra z³o¿e szklane,
- wymiana z³o¿a we wszystkich filtrach z antracytu na z³o¿e szklane w basenie sportowym i szkoleniowo rekreacyjnym,
- wymiana z³o¿a we wszystkich filtrach z antracytu na z³o¿e szklane w wannie SPA okr±g³ej i wannia Spa kwadratowej,
- wymiana pomp dozuj±cych chemiê na nowe, kompatybilne z istniej±cymi na obiekcie urz±dzeniami kontrolno - pomiarowymi AstralPool K-800 w basenie sportowym i szkoleniowo rekreacyjnym,
- wymiana pomp dozuj±cych chemiê na nowe, kompatybilne z istniej±cymi na obiekcie urz±dzeniami kontrolno – pomiarowymi AstralPool K-800 w wannie SPA okr±g³ej i wannie SPA kwadratowej,
- wymiana wymienników wraz z monta¿em pomp wymienników dla wanny SPA okr±g³ej i wanny SPA kwadratowej,
- wymiana automatyki z falownikami wraz z przep³ywomierzami i pompami wymienników - basen sportowy,
- wymiana automatyki z falownikami wraz z przep³ywomierzami i pompami wymienników - basen szkoleniowo rekreacyjny,
- wymiana automatyki z falownikami wraz z przep³ywomierzami - wanna SPA okr±g³a oraz wanna SPA kwadratowa;
3) czynno¶ci administracyjnych polegaj±cych na takim dzia³aniu Wykonawcy, aby w przypadku istniej±cego obowi±zku prawnego uzyska³ w imieniu Zamawiaj±cego w ramach niniejszego zadania dokument pozwalaj±cy na u¿ytkowanie obiektu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w tym prawa budowlanego.
3. W ramach czynno¶ci projektowych Wykonawca zobowi±zany jest tak¿e do opracowania/uzyskania innych dokumentów, opinii, uzgodnieñ, pozwoleñ, decyzji, zezwoleñ wymaganych odrêbnymi przepisami, a koniecznych do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszelkich rozruchów, prób i sprawdzeñ oraz do opracowania dokumentacji powykonawczej, a tak¿e wszelkich instrukcji, znaków i innych dokumentów niezbêdnych do zakoñczenia inwestycji i wymaganych do prawid³owego funkcjonowania tego typu obiektów, w tym równie¿ zg³oszeñ i zawiadomieñ odpowiednich organów o zakoñczeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przyst±pienia do jego u¿ytkowania.
5. Szczegó³owy opis i wymagania dla realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w programie funkcjonalno – u¿ytkowym, wzorze harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
6. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e prace bêd±ce przedmiotem niniejszego zamówienia realizowane bêd± podczas ruchu ci±g³ego obiektu. Wykonawca obowi±zany bêdzie do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objêtych robotami budowlanymi, celem umo¿liwienia funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, w szczególno¶ci zabezpieczenia zdrowia i ¿ycia osób przebywaj±cych wokó³ wydzielonego terenu budowy. W przypadku konieczno¶ci wykonania prac wymagaj±cych zamkniêcia obiektu, Zamawiaj±cy dopuszcza przerwê techniczn± na czas wykonania niezbêdnych robót.
7. Termin wykonywania g³o¶nych i uci±¿liwych prac bêdzie ka¿dorazowo uzgadniany z Dyrektorem p³ywalni lub osob± go zastêpuj±c±. Je¿eli zaistnieje taka konieczno¶æ, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wykonywania uci±¿liwych prac po godzinnych funkcjonowania obiektu lub w dni wolne od pracy.
8. Zamawiaj±cy wymaga minimalnego okresu gwarancji w wysoko¶ci 48 miesiêcy, liczonego od dnia odbioru koñcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach okre¶lonych w pkt 20.2 ppkt 2 SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45451000-3 - Dekorowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów p³ywackich
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
42511110-5 - Pompy grzewcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punkty przyznawane za podane w pkt 20.1 SWZ kryteria bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cych
wzorów:
1) Kryterium 1 – Cena (C)
W kryterium „Cena” mo¿na uzyskaæ maksymalnie 60 pkt. Oferta o najni¿szej cenie otrzyma 60 pkt, pozosta³e proporcjonalnie mniej. Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga, gdzie:
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w ofercie.
2) Kryterium 2 – Gwarancja (G)
W kryterium „Gwarancja” oceniana bêdzie d³ugo¶æ dodatkowego okresu gwarancji na jako¶æ wykonanych robót objêtych zamówieniem, liczonego w miesi±cach ponad minimum okre¶lone na 48 miesiêcy od dnia odbioru prac protoko³em koñcowym. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji 48 miesiêcy (minimum) oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ okresu gwarancji krótszego ni¿ 48 miesiêcy.
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane nale¿y wpisaæ w Formularzu oferty pkt 2.
Za uzyskane 100 % w przedmiotowym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 pkt. Oferta o najd³u¿szym dodatkowym okresie gwarancji otrzyma 40 pkt, pozosta³e proporcjonalnie mniej. Maksymalnie przed³u¿yæ okres gwarancji mo¿na o 12 miesiêcy, czyli Wykonawca mo¿e zaoferowaæ ³±cznie maksymalnie 60 miesiêczny okres gwarancji. Okres gwarancji ponad 60 miesiêcy nie bêdzie punktowany tj. Zamawiaj±cy oceni ofertê tak jak dla Wykonawcy, który zaoferowa³ dodatkowo 12 miesi±ce gwarancji i taki okres gwarancji zostanie uwzglêdniony w umowie z Wykonawc±.
Ostatecznie oferta otrzyma w tym kryterium zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Liczba punktów = ( Gof/Gmax ) * 100 * waga, gdzie:
- Gof – okres dodatkowej gwarancji w badanej ofercie,
- Gmax – najd³u¿szy spo¶ród wszystkich ofert okres dodatkowej gwarancji.
W przypadku b³êdnego wype³nienia oferty w niniejszym kryterium (niezgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego) np. brak wskazania okresu gwarancji, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres gwarancji zostanie przejêty okres 48 miesiêcy.
Bez wzglêdu na powy¿sze: Je¿eli warunki gwarancji jako¶ci udzielonej przez producenta materia³ów i urz±dzeñ przewiduj± d³u¿szy okres gwarancji jako¶ci ni¿ gwarancja udzielona przez Wykonawcê – obowi±zuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów za wszystkie kryteria obliczon± wg wzoru: P = C + G, gdzie P - wynik oceny. Pozosta³e oferty zostan± sklsyfikowane zgodnie z ilo¶ci± przyznanych punktów. Obliczenie punktacji, zgodnie z wy¿ej wskazanymi kryteriami, bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 112 ustawy Pzp okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, na podstawie informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, ¿e posiada ¶rodki w wysoko¶ci co najmniej: 2 000 000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony z³otych).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, spe³nianie warunku w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
1) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy-w tym okresie, wykona³ (zakoñczy³):
a) minimum 1 zadanie obejmuj±ce swym zakresem co najmniej budowê, przebudowê lub remont systemu uzdatniania wody basenowej o warto¶ci co najmniej 1 500 000,00 z³ oraz
b) minimum 1 zadanie obejmuj±ce swym zakresem co najmniej wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimalnej 50 kW oraz
c) minimum 1 zadanie obejmuj±ce swym zakresem co najmniej zainstalowanie pomp ciep³a o ³±cznej mocy minimalnej 50 kW.
Jako wykonanie (zakoñczenie) robót nale¿y rozumieæ wystawienie co najmniej ¦wiadectwa Przejêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu (w przypadku zamówieñ, w których nie wystawia siê ¦wiadectwa Przejêcia).
Nie mo¿na sumowaæ zadañ o mniejszej warto¶ci aby uzyskaæ wymagane warto¶ci.
U¿yte w tre¶ci opisu warunku pojêcia budowa, przebudowa lub remont maj± takie znaczenie jak nadaje im ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) zgodnie z któr± przez budowê nale¿y rozumieæ wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego, przez przebudowê nale¿y rozumieæ wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji, przez remont nale¿y rozumieæ wykonywanie w istniej±cym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegaj±cych na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowi±cych bie¿±cej konserwacji, przy czym dopuszcza siê stosowanie wyrobów budowlanych innych ni¿ u¿yto wstanie pierwotnym.
2) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem:
a) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej oraz
b) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz
c) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz
d) co najmniej 1 osob± do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ oraz
e) co najmniej 1 osob± do pe³nienia funkcji kierownika robót elektrycznych posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz
f) co najmniej 1 osob± do pe³nienia funkcji kierownika robót ogólnobudowlanych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej.
W przypadku uprawnieñ dla osób dopuszcza siê odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do projektowania/kierowania robotami budowlanymi w danej specjalno¶ci nabyte w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, ¿e zachowuj± swoj± wa¿no¶æ oraz z zastrze¿eniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 ze zm.).
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie kilku funkcji przez jedn± osobê, w przypadku posiadania przez ni± kilku rodzajów wymaganych uprawnieñ lub kwalifikacji.
2. W przypadku gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zawieraj± dane w innych walutach ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ wed³ug ¶redniego kursu NBP podanego na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w BZP, a je¿eli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – wed³ug ostatniego ¶redniego kursu NBP przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu w BZP.
3. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli podsiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (okre¶lonych w pkt 6.2 ppkt 3) i 4) SWZ) Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, w kwocie okre¶lonej przez Zamawiaj±cego w pkt 6.2 ppkt 3 SWZ.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganego przez Zamawiaj±cego ww. dokumentu dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa powy¿ej, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert w postêpowaniu.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawca wraz z Formularzem oferty zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców na zasadach okre¶lonych w pkt 10.5. SWZ.
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w pkt 8.9. SWZ.
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy - dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych zasadach okre¶lonych w pkt 8.2. i 8.3. SWZ.
4) O¶wiadczenie, z którego wynika które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w pkt 10.7. SWZ.
5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów.
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli w ich imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w ppkt 5.
7) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 10.1. i 10.2. SWZ. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty nale¿y do³±czyæ odpowiednie pe³nomocnictwo). W przypadku spó³ki cywilnej, je¶li z umowy tej spó³ki wynika sposób jej reprezentowania Wykonawcy mog± za³±czyæ do oferty umowê spó³ki cywilnej. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w pkt 7 SWZ natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 6.2 SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (pkt 11.2 SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 11.5. SWZ odpowiednio przez Wykonawcê/ów który/rzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 6.2. SWZ.
7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
8. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ zgodnie z art. 60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ umowy, w zakresie:1) zmiany terminu realizacji w przypadkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 1 lit. a) – k) PPU;
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 2 lit. a) – f) PPU;
3) zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia w przypadkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 3 lit. a) – f) PPU;
4) zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na warunkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 4 PPU;
5) realizacji dodatkowych robót nieobjêtych umow±,
6) wyst±pienia okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niemo¿liwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w za³o¿ony w dokumentacji projektowej sposób zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
7) zmiany osób upowa¿nionych do dokonywania czynno¶ci na warunkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 7 PPU;
8) z powodu zaistnienia omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy,
9) usuniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci Umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji,
10) zmiany Podwykonawcy, w tym przypadku je¶li dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w ustawie Prawo zamówieñ publicznych na warunkach okre¶lonych w § 16 ust. 2 pkt 10 PPU.
2. W przypadku zastosowania zapisów § 16 ust. 2 pkt 2 lit. f) PPU, zwaloryzowane ceny bêd± obowi±zywa³y od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wniosku o waloryzacjê wynagrodzenia z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ prac ju¿ rozpoczêtych i realizowanych (okre¶lonych harmonogramem rzeczowo-finansowym) zostaje rozliczona na podstawie cen obowi±zuj±cych w dacie rozpoczêcia ich realizacji.
3. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z § 16 ust. 2 pkt 2 lit. f) PPU, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli takim pos³uguje siê przy wykonaniu niniejszej umowy.
4. Zmiana umowy mo¿e zostaæ dokonana z inicjatywy zarówno Zamawiaj±cego jak i Wykonawcy. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c±, która zawiera: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami okre¶lonymi w umowie, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie i opis wp³ywu zmiany na termin wykonania umowy.
5. Wprowadzenie zmian do niniejszej umowy winno skutkowaæ zmian± umów z podwykonawcami w odpowiednim zakresie.
6. Wprowadzenie zmian postanowieñ umowy wymaga aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7. Nie wymagaj± sporz±dzenia aneksu w formie pisemnej zmiany, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 3 lit. a) i lit. f) PPU, w przypadku, gdy zmiany te nie wp³ywaj± na warto¶æ wynagrodzenia, o którym mowa w § 9 ust. 1 PPU. Zmiany te wymagaj± sporz±dzenia stosownego protoko³u, podpisanego przez strony umowy.
8. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w szczególno¶ci:
1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy,
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-15 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, ponadto na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129), z postêpowania wykluczy:1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bie¿±cych oraz ¶wiadczenie sta³ych us³ug konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawno¶ci o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa ¿³obka w miejscowo¶ci Brze¼no gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wroc³awiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowos±deckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Budowa boiska pi³karskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.