Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa demontażu, naprawy, legalizacji oraz montażu ciepłomierzy i wodomierzy w zasobach KTBS Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970630773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 11
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-034
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ktbs.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.zgora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa demontażu, naprawy, legalizacji oraz montażu ciepłomierzy i wodomierzy w zasobach KTBS Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1fffd25-57c3-4aba-a0ae-6ab4ee3e790a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114561
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1fffd25-57c3-4aba-a0ae-6ab4ee3e790a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu bezpłatnej platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platformą, za pośrednictwem Formularzy do komunikacji na następujących zasadach:
a) adres strony internetowej, na której prowadzone jest postępowanie:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a1fffd25-57c3-4aba-a0ae-6ab4ee3e790a
b) zasady i warunki korzystania z Platformy określa jej regulamin, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu;
c) za pośrednictwem Formularzy do komunikacji, o których mowa w ust. 1 odbywa się w szczególności przekazywanie informacji, oświadczeń i dokumentów, wniosków, zawiadomień, pytań - za datę ich przekazania przyjmuje się datę ich wysłania przez Platformę;
d) Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza);
2. Pod rygorem nieważności, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (za pomocą ePUAP) lub podpisem elektronicznym, spełniającym wymogi bezpieczeństwa określone w Ustawie z 5 września 2016 o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz.U.2024.1725 ze zm.):
a) ofertę;
b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 5.1-5.3 SWZ – dotyczące zarówno wykonawcy, jak i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacjach polega wykonawca na zasadach określonych w art. 118.1 Ustawy PZP;
3. Wszystkie czynności opisane w ust. 1 i 2 powinny być przeprowadzone zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: KTBS/TM/01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Demontaż 522 ciepłomierzy LQM-III-K prod. APATOR SA i montaż w ich miejsce wcześniej zalegalizowanych identycznych urządzeń;
2. Demontaż 105 ciepłomierzy ELF z modułami radiowymi prod. APATOR SA i montaż w ich miejsce wcześniej zalegalizowanych identycznych urządzeń. W modułach radiowych tych ciepłomierzy baterie należy wymienić na nowe typu SAFT z gwarancją udzieloną przez wykonawcę na poprawną i nieprzerwaną pracę w module radiowym przez 60 miesięcy;
c) demontaż 50 ciepłomierzy ELF prod. APATOR SA i montaż w ich miejsce wcześniej zalegalizowanych identycznych urządzeń. UWAGA: W procesie legalizacji ciepłomierzy, o których mowa w ust. 2.1. lit. a), b) i c), wszystkie ich wskazania należy wyzerować, a legalizacja powinna objąć wszystkie ich elementy składowe w tym, jeśli zajdzie taka konieczność, wymianę uszkodzonych części;
d) demontaż 1026 wodomierzy NK c.w. i z.w. DN 15 JS 1,5 H/V z impulsatorami i montaż w ich miejsce wcześniej zalegalizowanych identycznych wodomierzy ze skalą odczytu do trzech miejsc po przecinku (do 1 litra), klasy R=50 lub wyższej, z impulsatorami (impulsowanie co 1 litr); UWAGA: przewody elektryczne łączące ciepłomierze z wodomierzami należy „przedzwonić” w celu sprawdzenia ich ciągłości, a następnie trwale oznakować każdą końcówkę za pomocą kolorowej koszulki termokurczliwej lub taśmy izolacyjnej (z.w. – niebieską, c.w. – czerwoną), w celu umożliwienia ich jednoznacznej identyfikacji;
e) demontaż 276 wodomierzy c.w. i z.w. DN 15 JS 1,5 H/V z nakładkami radiowymi AT-WMBUS-08 i montaż w ich miejsce wcześniej zalegalizowanych identycznych wodomierzy ze skalą odczytu do trzech miejsc po przecinku (do 1 litra), klasy R=50 lub wyższej oraz zakup i montaż fabrycznie nowych nakładek radiowych AT-WMBUS-08 (z dokładnością pomiaru do 1 litra); UWAGA: Stare nakładki radiowe wodomierzy nie podlegają procesowi legalizacji i pozostają do dyspozycji wykonawcy;
d) wymiana niesprawnych mieszkaniowych zaworów głównych zimnej i ciepłej wody ½ cala na nowe, zakupionych przez wykonawcę - w przypadku braku możliwości odcięcia dopływu wody w danym lokalu w celu wymiany wodomierza. Szacunkowa liczba zaworów do wymiany – ok. 30 szt. Rozliczenie tej części zadania nastąpi powykonawczo, wg faktycznego wykonania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38551000-2 - Liczniki energii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
50411100-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, czyli:1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN;
2. posiadają zdolności techniczne lub zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, wykazując że:
a) wykonali - w ostatnich trzech latach, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie – co najmniej jedną usługę w pełni zamieszkałych budynkach wielorodzinnych, obejmującą jednorazowo zamówienie na demontaż i montaż co najmniej 150 elektronicznych ciepłomierzy z sondami temperatury oraz jednocześnie co najmniej 300 wodomierzy z impulsatorami;
b) dysponują wszelkimi urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do należytej i terminowej realizacji zamówienia;
c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym m.in. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wymiany ciepłomierzy i wodomierzy;
3. posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, co zamawiający będzie mógł samodzielnie zweryfikować w postaci wpisu w bazach KRS lub CEIDG (nie ma obowiązku załączania tych wpisów do dokumentacji ofertowej).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego „Druk nr 2 – Przesłanki wykluczenia i warunki udziału” w SWZ;
2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 Ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z 31 lipca 2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE nr L 229) w brzmieniu nadanym Rozporządzeniem Rady (UE) 576/2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE nr L 111), wg wzoru stanowiącego „Druk nr 4 – Oświadczenie” w SWZ;
6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 7.1 Ustawy z 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U.2023.129 ze zm.), wg wzoru stanowiącego „Druk nr 4 – Oświadczenie” s SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów w przypadku wskazania w ofercie adresu, z którego można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych;
2. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego (por. ust. 3.1. SWZ);
3. Oświadczenie, w formie wykazu wykonanych usług, sporządzone według wzoru stanowiącego „Druk nr 3 – Doświadczenie” w SWZ, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane (por. ust. 3.2.a SWZ). Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium w wysokości 8.000,00 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wymaga się złożenia dokumentów i oświadczeń – o których mowa w 5.1 b), c), d), j), k), l), m) oraz n) SWZ - indywidualnie, przez każdego z nich.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, pod warunkiem że:1. lokator nie udostępnił Wykonawcy lokalu celem wykonania usługi,
2. zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
3) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
4) zaszła konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,
5) uprawnione organy wprowadziły ograniczenia, uniemożliwiające prowadzenie robót w związku z zaostrzeniem epidemii, np. Covid-19.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-03 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu - Nowoczesne techniki kulinarne ( powiat zielonogórski)
- Usługa demontażu, naprawy, legalizacji oraz montażu ciepłomierzy i wodomierzy w zasobach KTBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd dróg wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie zadania od 1 do 8.
- Prowadzenie Klubu Rodzica w ramach Projektu "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Zielonej Górze"
- NZ.261.13.2025. Sukcesywne dostawy akcesoriów jednokrotnego użytku do posiadanego przez zamawiającego generatora Force Triad z systemem zamykania naczyń Ligasure.
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenie Gminy Grabowiec. Dostawa i montaż wodomierzy wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem do integracji z TIK
- EKSPLOATACJA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH 6033 I 5253 GDYNIA BABIE DOŁY
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZPITALNEGO (BUDYNEK NR 20)
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Przemyśl, Radom, Rzeszów
- Wykonanie instalacji hydrantowej według posiadanego projektu dostosowania budynku Szpitala Ogólnego w Kolnie do przepisów pożarowych
więcej: Liczniki energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.